-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція будівлі міжлікарняної аптеки КНП СМБЛ під адміністративно-побутовий корпус за адресою: вул. Єгорова, 2-В, м. Сєвєродонецьк Луганської області
Категорія замовника: юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громад. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Торги не відбулися
8 089 880.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 80 898.80 UAH
мін. крок: 1% або 80 898.80 UAH
Період оскарження:
19.07.2021 14:00 - 31.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога-скарга
Номер:
f33f2865941a48b2825bbfd5628d5fe1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-19-005224-b.a1
Назва:
Вимога-скарга
Вимога:
щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга вимога лікарня.PDF 13.08.2021 08:23
- Відповідь на Вимогу.docx 18.08.2021 15:28
Дата подачі:
13.08.2021 08:23
Вирішення:
Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що пов’язана особа - особа, яка для цілей цього Закону відповідає будь-якій із таких ознак:
- юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі;
- фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин, а також члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
- фізична особа - уповноважена особа замовника, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або припинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність учасника процедури закупівлі.
Водночас, ПП «ГРАНД-ПЛАСТ» під час укладення різних договорів на закупівлю вказувало контактний номер телефону який також використовувався ПП «ЮФ «Каррал».
Користування одним і тим самим номером телефону вказує на можливість здійснення вирішального впливу на господарську діяльність вказаних учасників торгів.
Відповідно до п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника.
Імперативність зазначеної норми зобов’язує замовника вчинити певні дії за наявності відповідних підстав.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо проведення додаткових перевірок встановленого факту пов’язаності осіб.
Крім того, зазначена у листі Луганської обласної прокуратури інформація про те, що ПП «ГРАНД-ПЛАСТ» та ПП «ЮФ «Каррал» користувались одним і тим самим номером телефона знаходиться у відкритому доступі.
Щодо наявності у тексті рішення речень про антиконкурентні узгоджені дії зазначаю наступне.
Рішення про відхилення тендерних пропозицій ПП «ГРАНД-ПЛАСТ» та ПП «ЮФ «Каррал» приймалось на підставі п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку із встановленням факту пов’язаності осіб, а не у зв’язку із антиконкурентними узгодженими діями даних суб’єктів, що є самостійної підставою для відхилення тендерних пропозиції (п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи викладене, рішення тендерного комітету замовника прийнято у відповідності до вимог, визначених п. 7 ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Підстави для скасування рішення тендерного комітету замовника від 11.08.2021 – відсутні.
Статус вимоги:
Відхилено