• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Встановлення систем охоронної сигналізації та модернізація існуючих систем охоронної сигналізації.

Встановлення систем охоронної сигналізації та модернізація існуючих систем охоронної сигналізації.

Завершена

107 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 537.50 UAH
Період оскарження: 24.07.2017 10:11 - 27.07.2017 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження визначення переможцем ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"

Номер: a3394c8975c645dabc96f70e287c7c5e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-24-000130-a.b3
Назва: Оскарження визначення переможцем ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС"
Вимога:
Відповідно до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, яке опубліковано на майданчику: ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ ТЕРМІНУ ПОДАННЯ ПРОПОЗИЦІЙ електронних торгів доповнення Учасників Замовником ПРИЙМАТИСЯ НЕ БУДУТЬ. У разі відсутності або невідповідності у складі цінової пропозиції ХОЧАБ ОДНОГО з перелічених документів Замовник має право відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам Замовника. Термін подання пропозиції сплинув 31.07.2017 року о 10:00. Станом на цей час Учасником ТОВ "ОЛМІП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" НЕ БУЛО НАДАНО документів, що підтверджують кваліфікацію персоналу з точки зору безпеки (а це документи на 10 осіб, що зазначені в довідці про працівників). Документи, що підтверджують кваліфікацію персоналу (лише на 3 осбі з 10) було завантажено на майданчик 02.08.2017 року, тобто після спливу кінцевого терміну. Отже, відповідно до умов закупівлі дані документи не мають прийматися замовником до уваги під час оцінки пропозиції. Відповідно до п. 43.3 Оголошення Учасник має надати свідчення від виробника, що підтверджує партнерські відносини учасника з компанією. Натомість ТОВ "ОЛМІП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" взагалі не надав зазначений документ, отже, не дотримався вимоги документації і пропозиція не відповідає вимогам Замовника. В гарантійному листі, який було надано ТОВ "ОЛМІП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" не зазначено, що ТОВ "ОЛМІП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" гарантує надати до формлення договору кошториси витрат у складі цінової пропозиції по кожному об'єкту, що вимагалось Замовником в п. 4.5. Оголошення. Таким чином пропозиція ТОВ "ОЛМІП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" не відповідає тендерній документації та має бути відхилена. Натомість Протоколом рішення Замовника про визначення переможця №47 від 07.08.2017 року було визначено переможцем пропозицію ТОВ "ОЛМІП-БЕЗПЕКА СЕРВІС", що суперечить Оголошенню та принципам проведення Закупівель. Таким чином, приймаючи Протокол рішення №47 від 07.08.2017 року Замовник зробив виключення для ТОВ "ОЛМІП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" із вимог тендерної документації та неправомірно оголосив його переможцем. Вимагаємо скасувати Протокол рішення №47 від 07.08.2017 року про визнання переможцем для дотримання законності під час проведення закупівлі. Та провести оцінку наступних учасників із дотриманням принципів проведення закупівель, а не з лобіюванням інтересів певного учасника. У разі ігнорування нашої вимоги ми будемо вимушені повідомити про порушення під час проведення процедури публічних закупівель до Державної аудиторської служби та інших контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Кваліфікаційною комісією 07.08.2017 розглядалися документи переможця закупівлі ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС", якого визначила система за результатами аукціону. На час розгляду результатів аукціону ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" надав разом зі своєю Ціновою пропозицією всі необхідні документи, з якими кваліфікаційна комісія ознайомилась на авторизованому майданчику системи «Prozzoro». Підстави для скасування Протоколу рішення №47 від 07.08.2017 року про визнання переможцем відсутні.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 17.08.2017 10:55
Підтвердження вирішення: Кваліфікаційною комісією 07.08.2017 розглядалися документи переможця закупівлі ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС", якого визначила система за результатами аукціону. На час розгляду результатів аукціону ТОВ "ОЛІМП-БЕЗПЕКА СЕРВІС" надав разом зі своєю Ціновою пропозицією всі необхідні документи, з якими кваліфікаційна комісія ознайомилась на авторизованому майданчику системи «Prozzoro». Підстави для скасування Протоколу рішення №47 від 07.08.2017 року про визнання переможцем відсутні.
Вимога
Вирішена

копія свідоцтва про право сплати єдиного податку

Номер: c986c233eb144f5ca62804f04d225edd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-24-000130-a.b2
Назва: копія свідоцтва про право сплати єдиного податку
Вимога:
Згідно із пунктом 4.1.4. Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель учасник у складі своєї цінової пропозиції має надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або копію свідоцтва про право сплати єдиного податку, завірена уповноваженою особою та печаткою учасника. Законом України від 24.10.2013 року № 657 «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо обліку та реєстрації платників та удосконалення деяких положень» змінено норми Глави 1 розділу 14 «Спрощена система оподаткування, обліку та звітності» та розділу 5 «Податок на додану вартість» які саме і регламентують порядок реєстрації осіб як платників податку на додану вартість та єдиного податку. З 1 січня 2014 року реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку, податку на додану вартість здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку, реєстру платників податку на додану вартість відповідно, а не шляхом видачі свідоцтва платника єдиного податку (пункт 183.9. статті 183 та пункт 299.1. статті 299 Податкового кодексу України). Разом з тим, Податковим кодексом передбачено право платника податку, який зареєстрований платником єдиного податку, податку на додану вартість за бажанням отримати безоплатно та безумовно витяг з реєстру платників єдиного податку, витяг з реєстру платників податку на додану вартість (пункт 183.11. статті 183 та пункт 299.9. статті 299 Податкового кодексу України). У зв’язку з вищевикладеним просимо Замовника привести пункт 4.1.4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель у відповідність до чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Учасник у складі Цінової пропозиції може надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи про сплату єдиного податку або виписки (витягу) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку, завіреної уповноваженою особою та печаткою Учасника
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.07.2017 12:59
Підтвердження вирішення: Учасник у складі Цінової пропозиції може надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи про сплату єдиного податку або виписки (витягу) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку, завіреної уповноваженою особою та печаткою Учасника
Вимога
Вирішена

Довідка про взяття на облік платника податку

Номер: 594d4c44177844c699dfd5dd553831d5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-24-000130-a.b1
Назва: Довідка про взяття на облік платника податку
Вимога:
Пунктом 4.1.3 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель передбачається необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податку. Відповідно до наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» скасовано Довідку про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП. Відповідно до пункту 4 наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 №1125 «Про затвердження Змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП (крім тих, що були видані платникам податків, відомості щодо яких не підлягають включенню до Єдиного державного реєстру, а саме відокремленим підрозділам іноземних компаній, організацій, у тому числі постійним представництвам нерезидентів, уповноваженим особам договорів про спільну діяльність на території України без створення юридичної особи, управителям майна, інвесторам (операторам) за угодами про розподіл продукції, виконавцям проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, дипломатичним місіям, військовим частинам та фізичним особам, які провадять незалежну професійну діяльність). Тобто, на сьогодні отримання довідки про взяття на облік платника податків за формою №4-ОПП є неможливим. У зв’язку з цим просимо Замовника виключити із пункту 4.1.3 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель вимогу про необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податків.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником передбачено необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податку у зв’язку з тим, що довідки про взяття на облік платників податків за формою N 4-ОПП не підлягають включенню до відомостей, які містяться у виписці (витязі) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Єдиного державного реєстру. Учасник у складі Цінової пропозиції може надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи про сплату єдиного податку або виписки (витягу) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку. Підпунктом 2 п. 4 Наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 р. № 1125 «Про затвердження змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» довідка про взяття на облік платника податків за формою N 4-ОПП визнається недійсною, а саме з 20 березня 2017 р. ця довідка втратила чинність, у зв’язку з цим Учасник повинен надати «Довідку про взяття на облік платника податків , відомості щодо якого не підлягають виключенню до Єдиного державного реєстру за формою N 34-OПП. В той же час, для платників податків, для яких законом установлено особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі, залишено формування органом ДПС довідки про взяття на облік за формою № 4-ОПП. Звертаємо вашу увагу, що в п. 5.6. до Оголошення вказано , що Учасник має надати довідку про виконання позитивного досвіду виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями за останні 2 роки, не менше ніж з п`ятьма Замовниками. Наявність зазначених договорів свідчить про те, що дана організація зареєстрована раніше 21.12.2016 р. Враховуючи вищезазначене, а також той факт, що зміни до кваліфікаційних вимог можуть вноситися тільки в період уточнень, Замовник не може виключити п.4.1.3 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 28.07.2017 12:58
Підтвердження вирішення: Замовником передбачено необхідність надання копії довідки про взяття на облік платника податку у зв’язку з тим, що довідки про взяття на облік платників податків за формою N 4-ОПП не підлягають включенню до відомостей, які містяться у виписці (витязі) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців Єдиного державного реєстру. Учасник у складі Цінової пропозиції може надати копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість чи про сплату єдиного податку або виписки (витягу) з реєстру платників податку на додану вартість чи єдиного податку. Підпунктом 2 п. 4 Наказу Міністерства фінансів України від 21.12.2016 р. № 1125 «Про затвердження змін до Порядку обліку платників податків і зборів та Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість» довідка про взяття на облік платника податків за формою N 4-ОПП визнається недійсною, а саме з 20 березня 2017 р. ця довідка втратила чинність, у зв’язку з цим Учасник повинен надати «Довідку про взяття на облік платника податків , відомості щодо якого не підлягають виключенню до Єдиного державного реєстру за формою N 34-OПП. В той же час, для платників податків, для яких законом установлено особливості їх державної реєстрації та відомості щодо яких не містяться в Єдиному державному реєстрі, залишено формування органом ДПС довідки про взяття на облік за формою № 4-ОПП. Звертаємо вашу увагу, що в п. 5.6. до Оголошення вказано , що Учасник має надати довідку про виконання позитивного досвіду виконання аналогічних договорів з бюджетними організаціями за останні 2 роки, не менше ніж з п`ятьма Замовниками. Наявність зазначених договорів свідчить про те, що дана організація зареєстрована раніше 21.12.2016 р. Враховуючи вищезазначене, а також той факт, що зміни до кваліфікаційних вимог можуть вноситися тільки в період уточнень, Замовник не може виключити п.4.1.3 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів.