• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

комплект насосно-силового обладнання для реконструкції ВНС-1 у м. Херсоні (насоси, код 42120000-6)

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 30.06.2017 09:00 - 13.07.2017 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА на дії замовника щодо відхилення пропозиції учасника (ID:704ab6051028408b9a4e8a797b18c9f6) тендерної закупівлі комплекту насосно-силового обладнання для реконструкції ВНС-1 у м. Херсоні (насоси, код 42120000-6), Код ДК 021-2015 (CPV) : 42120000-6 - Насоси та компресори. UA-2017-06-30-000067-b (ID:44ff420f9bee48eabb13a17481700d12)

Номер: bf75470b14bb4ba0a4476e0eec35ae4c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-06-30-000067-b.b1
Назва: СКАРГА на дії замовника щодо відхилення пропозиції учасника (ID:704ab6051028408b9a4e8a797b18c9f6) тендерної закупівлі комплекту насосно-силового обладнання для реконструкції ВНС-1 у м. Херсоні (насоси, код 42120000-6), Код ДК 021-2015 (CPV) : 42120000-6 - Насоси та компресори. UA-2017-06-30-000067-b (ID:44ff420f9bee48eabb13a17481700d12)
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-06-30-000067-b. Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІТ ЕНЕРДЖІ ГРУП» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - комплект насосно-силового обладнання для реконструкції ВНС-1 у м. Херсоні (насоси, код 42120000-6), Код ДК 021-2015 (CPV) : 42120000-6 - Насоси та компресори, що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ХІТ ЕНЕРДЖІ ГРУП», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції (протокол розгляду тендерних пропозицій без номеру та дати). Підставою для відхилення зазначено наступне – «- відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи; - технічні характеристики комплекту насосно-силового обладнання для реконструкції ВНС-1 запропоновані Учасником не відповідають замовленим.» (відповідно до протоколу) Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: ТОВ «ХІТ ЕНЕРДЖІ ГРУП», в особі директора Карпова М.О., керуючись п. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII {Із змінами, внесеними згідно із Законами № 1078-VIII від 12.04.2016, ВВР, 2016, № 21, ст.407 № 1356-VIII від 12.05.2016, ВВР, 2016, № 24, ст.488 № 1670-VIII від 06.10.2016, ВВР, 2016, № 48, ст.808 № 1761-VIII від 17.11.2016, ВВР, 2017, № 1, ст.3 № 2019-VIII від 13.04.2017} вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні про відхилення тендерної пропозиції стосовно невідповідності пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або невідповідності кваліфікаційним критеріям. Згідно Протоколу без номеру та дати, що був завантажений в ЦБД Prozorro: 20.07.2017 08:48 підставами для відхилення тендерної пропозиції вказані: - відсутній висновок санітарно-епідеміологічної експертизи; - технічні характеристики комплекту насосно-силового обладнання для реконструкції ВНС-1 запропоновані Учасником не відповідають замовленим. Згідно тендерної документації на закупівлю комплекту насосно-силового обладнання для реконструкції ВНС-1 у м. Херсоні (насоси, код 42120000-6), затвердженої рішенням тендерного комітету Протокол від 27.06.2017 № 19 Замовника визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - Визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію «Ціна з ПДВ». Також, згідно п.3 розділу V Тендерної документації, відхилення тендерних пропозицій Учасника можливе, якщо: - Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»; - не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює наступні кваліфікаційні критерії: 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Ґрунтуючись на ст. 16 Закону, п.5 розділу ІІІ Тендерної документації, доводжу до Вашого відома про повну відповідність усім кваліфікаційним критеріям та вимогам до ТОВ «ХІТ ЕНЕРДЖІ ГРУП», про що свідчать документи, які були приєднані підприємством під час подачі пропозиції в ЦБД Prozorro. Забезпечення тендерної пропозиції не вимагалося Замовником. Стосовно відсутності висновку санітарно-епідеміологічної експертизи повідомляємо наступне: Згідно ст. 22 п. 3. Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відсутність висновку санітарно-епідеміологічної експертизи у складі тендерної пропозиції є технічною помилкою, яка пов’язана із завантаженням файлів до ЦБД Prozorro з персонального комп’ютера ТОВ «ХІТ ЕНЕРДЖІ ГРУП» та не впливає на зміст пропозиції, а насамперед на Ціну Пропозиції, що є єдиним критерієм оцінки вказаним у Тендерній документації розділ V п.1. Додатково повідомляємо, що висновок санітарно-епідеміологічної експертизи є у відкритому реєстрі за наступним посиланням http://www.dsesu.gov.ua/ua/normativna-pravova-baza/bazi-ta-reestri/category/6-reiestr-sanitarno-epidemiolohichnykh-vysnovkiv і згідно п. 2 ст. 22 та п. 3 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» його відсутність у нашій пропозиції не може свідчити про не проходження експертизи. Ми розуміємо, що Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників, - максимальна економія та ефективність, - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, - недискримінація учасників, - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, - запобігання корупційним діям і зловживанням. З огляду на все вищевказане, просимо Вас уважно розглянути зміст тендерної документації та причини дискваліфікації Учасника, вказані у Протоколі без номеру та дати, та звернути увагу на те, що наше підприємство подало усю необхідну інформацію та не має законних підстав бути дискваліфікованим. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГІДРОТЕХ", що може привести до перевитрати коштів комунального підприємства у розмірі 472000,00 грн ( чотириста сімдесят дві тисячі грн. 00 коп). Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником насосного ринку, про свідчить діючий договір на поставку обладнання Замовнику від Учасника ТОВ «ХІТ ЕНЕРДЖІ ГРУП» Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ХІТ ЕНЕРДЖІ ГРУП» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій без номеру та дати, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "ГІДРОТЕХ" зазначене у протоколі без номера та дати. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою кредитної установи на примірнику платіжного доручення, який подається разом із скаргою до органу оскарження), що скріплений першим і другим підписами посадових осіб і відтиском печатки кредитної установи з відміткою дати виконання платіжного доручення. 2. Копія висновоку санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність обладнання. З повагою Директор ТОВ «ХІТ ЕНЕРДЖІ ГРУП» Карпов М.О.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.08.2017 21:24
Автор: ТОВ ХІТ ЕНЕРДЖІ ГРУП, Карпов Максим Олександрович +380552416969 hegbuh@gmail.com