-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
поточний ремонт внутрішньої електромережі Пирятинської амбулаторії загальної практики сімейної медицини (45310000-3 - Електромонтажні роботи)
Торги не відбулися
176 451.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 5 293.53 UAH
мін. крок: 3% або 5 293.53 UAH
Період оскарження:
19.07.2021 11:58 - 31.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
оскарження протоколу Замовника № 4 від 09.08.2021
Номер:
20749a564f154894bd8ac059ae224ac2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-19-000730-c.c1
Назва:
оскарження протоколу Замовника № 4 від 09.08.2021
Вимога:
Ознайомившись з протоколом № 4 засідання Тендерного Комітету Комунального підприємства «Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради» від 09.08.2021 року вважаємо, що вище зазначений протокол підлягає скасуванню, з наступних підстав:
В тексті протоколу Замовник робить посилання на лист від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України, щодо перевірки ЕЦП на сайті ЦЗО з’явиться інформація,що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим….. на томість, на нашу думку також слід звернути увагу на абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Замовник у своєму протоколі зазначає, що мною, як учасником закупівлі не надано або надано не в повному обсязі дані, а саме не надано паспорт громадянина та податковий номер, в свою чергу Замовник не скористався правом наданим йому Законом, а саме - не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Повідомлення має містити таку інформацію:
перелік виявлених невідповідностей;
посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення;
з приводу зауважень Замовником на ненадання учасником закупівлі копії наказу про призначення відповідальної особи слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції мною надано довідку про те що не використовується наймана праця, роботи виконуються особисто мною.
Беручи до уваги вище викладене, наполягаємо на скасуванні протоколу № 4 засідання Тендерного Комітету Комунального підприємства «Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради» від 09.08.2021 року, як такого, що не відповідає дійсності.
У випадку не скасування протоколу ми змушені будемо звернутися із скаргою до Держаудитслужби та АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2021 16:28
Вирішення:
Тендерний комітет Комунального підприємства «Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги», уважно розглянувши звернення учасника ФОП Клещенко Сергія Миколайовича (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2021-07-19-000730-c.c1) повідомляє наступне.
Положеннями ч.3 Розділу V тендерної документації визначено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладання вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі означатиме, що учасник(и) процедури закупівлі, що бере(уть) участь в даній процедурі закупівлі, повністю усвідомлює(ють) зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником її умовами.
В ході проведення процедури закупівлі, в період уточнень запитання або вимоги щодо умов тендерної документації від учасника ФОП Клещенко Сергія Миколайовича не надходили, отже учасник приймає участь у процедурі на беззаперечних умовах тендерної документації.
Учасник не погоджується з рішенням тендерного комітету про відхилення його пропозиції з огляду на наступні аргументи:
В тексті протоколу Замовник робить посилання на лист від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України, щодо перевірки ЕЦП на сайті ЦЗО з’явиться інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатися кваліфікованим….. на томість, на нашу думку також слід звернути увагу на абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
По суті даного питання повідомляємо наступне.
Приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, однак діяльність малого бізнесу виходить за рамки участі у публічних закупівлях, а вимогами п.1 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто з накладенням КЕП в залежності від форми подання документів. Окремо, п.1 Розділу І тендерної документації містить визначення, яке надається терміну КЕП - кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Таким чином вимогами тендерної документації встановлено вимоги щодо накладення саме кваліфікованого електронного підпису на пропозицію учасника. Учасник процедури закупівлі жодним чином не був поставлений у дискримінаційне положення даною вимогою, так як отримати кваліфікований електронний підпис може бути будь-який учасник у встановлені тендерною документацією строки для подання тендерних пропозицій.
Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) Учасника за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.
В ході перевірки кваліфікованого електронного підпису КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), тип носія особистого ключа, тип підпису, час підпису, тип носія особистого ключа.
Аналізом пропозиції учасника ФОП Клещенко Сергія Миколайовича встановлено, що пропозиція учасника підписана шляхом накладення КЕП уповноваженої особи ФОП Клещенко Сергія Миколайовича, де тип носія особистого ключа визначено, як незахищений, а тип підпису удосконалений.
Враховуючи викладене, вважаємо, що пропозиція учасника не відповідала вимогам тендерної документації та мала бути відхилена, відповідно до вимог п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Сталою практикою Антимонопольного комітету розглядались аналогічні ситуації на користь Замовника у процедурах, на які ми будемо посилатись, у разі подання учасником скарги до органу оскарження.
Учасник не погоджується з рішенням тендерного комітету про відхилення його пропозиції з огляду на наступні аргументи:
Замовник у своєму протоколі зазначає, що мною, як учасником закупівлі не надано або надано не в повному обсязі дані, а саме не надано паспорт громадянина та податковий номер, в свою чергу Замовник не скористався правом наданим йому Законом, а саме - не пізніше ніж за 2 робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, має опублікувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення має містити таку інформацію: перелік виявлених невідповідностей; посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення; з приводу зауважень.
По суті даного питання повідомляємо наступне.
Вимогами ч.16 ст. 29 Закону та п.1 Розділу тендерної документації V визначає, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак слід зауважити, що ця вимога стосується виправлення невідповідності в інформації та/або документах що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, учасником ФОП Клещенко Сергій Миколайович дані документи не завантажені взагалі, а отже не можуть підпадати під визначення «невідповідність», ба більше дані документи не містять форми, установленої вимогами тендерної документації, не підлягають заповненню зі сторони учасника, що може при заповненні призвести до так званих «невідповідностей», вимогами п. 4.3. та п.4.4 Таблиці 1 Додатку 4 тендерної документації від учасника вимагається суто надати копії наявних у нього документів.
Також, беремо до уваги той факт, що учасником не надано жодних пояснень щодо відсутності таких документів.
Окремо зауважуємо на наявності інших підстав для відхилення, які зазначені у протоколі визначених п. 2 ч.1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» які не підлягають виправленню, відповідно до вимог абз.2 ст.16 Закону, які учасник процедури закупівлі ФОП Клещенко Сергій Миколайович в цілому не надав документів, та які від нього вимагали. У такому разі замовник приймає рішення про відхилення на підставі, яка встановлена Законом для такого випадку (пункт 1 частини 1 статті 31 Закону), а тому не потребує надання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, наведених у статті 29 Закону, навіть за їх наявності.
Подібна практика наявна у висновках моніторингу Держадитслужби, на які ми будемо посилатись, у разі подання учасником скарги до органу оскарження.
Учасник не погоджується з рішенням тендерного комітету про відхилення його пропозиції з огляду на наступні аргументи:
Замовником на ненадання учасником закупівлі копії наказу про призначення відповідальної особи слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції мною надано довідку про те що не використовується наймана праця, роботи виконуються особисто мною.
По суті даного питання повідомляємо наступне.
Учасником ФОП Клещенко Сергій Миколайович надано у складі пропозиції довідку №10/07-27 від 27.07.2021 р. у якій учасник зазначає, що на час подання тендерної пропозиції на має найманої праці та всі роботи пов’язані з виконанням договірних відносин виконує самостійно. Дана довідка може розглядатись замовником як підтвердження відсутності ненадання документів, подання яких визначено п.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, що підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Однак, документи, визначені п.2 та п.3 Розділу І.ІІ. Додатку 5 тендерної документації відносяться до технічних вимог предмета закупівлі, їх наявність гарантує пожежну та електричну безпеку при виконанні ремонту внутрішньої електромережі та визначає відповідальність особи за проведення монтажних робіт та охорону праці, незалежно від того будуть такі послуги надаватись одноосібно або з залученням найманої праці.
Також, не можна не звернути увагу на факт наявності інших причин невідповідності пропозиції учасника, які ФОП Клещенко Сергій Миколайович не зазначає у своєму зверненні.
Враховуючи все вищезазначене, зауважуємо, що вимога скасувати рішення, затверджене протоколом № 4 засідання Тендерного Комітету Комунального підприємства «Пирятинський центр первинної медико-санітарної допомоги Пирятинської міської ради» від 09.08.2021 року є неправомірною, не узгоджується з положеннями ч.3 ст.31 Закону, а визначення прийнятого рішення, «як такого, що не відповідає дійсності» взагалі не має правового значення, так як рішення приймається тендерним комітетом на виконання вимог Закону і Замовник зобов’язаний розглянути пропозиції учасників.
Статус вимоги:
Не задоволено