-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя) – за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7
Торги не відбулися
307 090.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 535.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 535.45 UAH
Період оскарження:
19.07.2021 09:53 - 02.08.2021 00:00
Вимога
Відхилено
ТХ
Номер:
793a3bb297ba49ebb1f7453ee97ca22d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-19-000439-a.c4
Назва:
ТХ
Вимога:
Замовник вимагає: "У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент*» (при пропозиції Учасником еквівалент*у зазначеного товару за Предметом закупівлі, обов’язкове надання у складі тендерної пропозиції повний опис запропонованого товару, фото запропонованого товару (коробки, упаковки тощо), посилання на вільні джерела інформації (сайт або каталоги) де міститься інформація з технічними та якісним характеристикам запропонованого товару, відомості про виробника запропонованого товару, та документальне підтвердження (паспорт якості або сертифікат якості або декларація якості видані виробником, та в яких наявності інформація о технічних, фізико –хімічних характеристиках товару), повної відповідності основних технічних та якісних характеристик запропонованого товару, з основними технічними та якісними характеристиками замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару повинні відповідати технічним та якісним характеристикам які висуває Замовник у «Технічних вимогах» .
Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі": «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Оскільки Ви в документації здійснили посилання на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання будь ласка додайте обґрунтування, де зазначено торгові марки як то вимагає Закон.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №107.pdf 28.07.2021 17:08
Дата подачі:
26.07.2021 12:05
Вирішення:
Не Якщо замовник не може визначити характеристики предмета закупівлі, то може послатися на уже відомий йому предмет. При цьому зазначена можливість не скасовує необхідності встановлювати технічні вимоги до цього предмета закупівлі. Відповідно до ч. 3 ст. 23 Закону № 922 технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. Якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені чинними міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання необхідно додавати вираз «або еквівалент».
Отже, вичерпний опис характеристик предмету закупівлі скласти неможливо, таким чином Замовник використовує право використовувати посилання на конкретні торгівельні марки, надає технічний опис та використовує вираз «або еквівалент», що є законним правом Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ТХ
Номер:
0d2930314e514b838334814b24d2760e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-19-000439-a.c3
Назва:
ТХ
Вимога:
Замовник вимагає: Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару на вибір Замовника, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником. У разі відсутності можливості Учасника
надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена, як така, що не відповідає технічним вимогам Замовника. В разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника або Учасник не в змозі виконати умови поставки, які визначені Замовником, пропозиція відхиляється."
Якщо Ви є акредитованим органом, який здійснює оцінку якості, то прикріпить до оголошення відповідній дозвільний документ. При цьому, проведення Замовником оцінки відповідності продукції та експертизи її якості за відсутності відповідних законних повноважень, матеріально-технічної бази та компетентного персоналу створює корупційний ризик, який полягає, у тому, що Замовник буде мати можливість упереджено оцінювати відповідність та якість продукції, наданої учасниками торгів, та надавати перевагу певному учаснику.
Слід зауважити, що Перелік документів, що надається в період кваліфікації чітко визначено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Вимог Закону щодо надання зразків у період кваліфікації не передбачено, що є порушенням Закону.
Крім цього, відповідно до оголошення про проведення закупівлі Замовником визначено: «Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Якщо Замовник бажає визначити інші критерії, то Закон України «Про публічні закупівлі» та система ПРОЗОРО надає таку можливість.
З огляду на викладене, вимагаємо привести документацію у відповідність до законодавства шляхом внесення відповідних зміни до документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №108.pdf 28.07.2021 17:57
Дата подачі:
26.07.2021 11:57
Вирішення:
Внести зміни (доповнення) до Тендерної документації на закупівлю товару за предметом: Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя) – за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 № UA-2021-07-19-000439-a :
- Додаток №5 «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» видалити п.9;
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
ТХ
Номер:
974e61988f23479796fb40c0158cac0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-19-000439-a.c2
Назва:
ТХ
Вимога:
Замовник вимагає: "На товар, що є предметом закупівлі, у складі пропозиції має бути надано сертифікат відповідності, висновок СЕС, паспорт якості або інший документ, що підтверджує якість товару та відповідність технічним, якісним характеристикам предмета закупівлі."
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 22 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» ст. 26 «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Наведить будь ласка законодавчий акт яким затверджено технічний регламент, в якому затверджено форми сертифікатів (паспортів тощо) на товар товар за Кодом ДК021: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне. Якщо такий регламент відсутній внесіть зміни до документації, а саме виключте згадане речення.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №110.pdf 28.07.2021 18:44
Дата подачі:
26.07.2021 11:51
Вирішення:
Згідно зі ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація повинна містити, зокрема, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
З огляду на викладену норму вбачається, що замовнику, як найбільш зацікавленій особі у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих надано право на власний розсуд самостійно визначати необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та інші критерії до предмета закупівлі і до учасників, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандартів.
Замовник скористався своїм передбаченим законодавством та керівними документами правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і учасника, встановивши вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне. Вимагаючи наявність зазначених сертифікатів, Замовник презумує, що відповідність учасника всім зазначеним вимогам є ознакою його компетентності, дисциплінованості, що опосередковано впливає на якість продукції, що ним поставляється, і в свою чергу, на думку Замовника, збільшує вірогідність відповідності предмета закупівлі його інтересам.
Крім того, ані Законом, ані жодним іншим нормативно-правовим актом України не передбачено обов’язку обґрунтовувати Замовником, встановлені ним вимоги до предмета закупівлі.
З огляду на викладене вбачається, що Замовник скористався своїм передбаченим законом правом на обрання необхідних та бажаних власне йому характеристик предмета закупівлі і встановив вимогу відповідності саме тим стандартам, які визначив за необхідне.
Таким чином, враховуючи, що Замовник є найбільш зацікавленою особою у найвигідніших для нього умовах закупівлі та у отриманні найкращого предмета закупівлі із усіх запропонованих, законодавець свідомо наділив Замовника свободою у самостійному визначенні необхідних технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі, в тому числі, з можливим посиланням на будь-які з існуючих міжнародних або національних стандарти.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Номер:
c9647c6fc8ae43cfb252f396aedb5c50
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-19-000439-a.c1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ
Вимога:
ЗАМОВНИК вимагає :- лист-відгук від Замовника, який заначений у договорі датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі;
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 22 «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» ст. 26 «11. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Зазначте будь ласка законодавчий акт, яким передбачено лист відгук. Якщо такий законодавчий акт відсутній вимагаємо внести зміни до документації закупівлі, а саме прибрати із речення слова :"датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі"
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол №109.pdf 28.07.2021 18:24
Дата подачі:
26.07.2021 11:38
Вирішення:
Внести зміни (доповнення) до Тендерної документації на закупівлю товару за предметом: Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя) – за кодом ДК 021:2015 – 30190000-7 № UA-2021-07-19-000439-a :
- Додаток №3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» викласти п 3.2 в наступній редакції:
3.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати:
- копію вказаного договору;
- лист-відгук від Замовника, який заначений у договорі;
- копії актів приймання-передавання товару або видаткових накладних.
Статус вимоги:
Задоволено