• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт замощення за адресою м. Миколаїв, вул. 2 Екіпажна, 1

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 19.07.2021 00:15 - 23.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога переглянути рішення про дискваліфікацію

Номер: c3a5a72cdc30466a9bf2631f3ba17f72
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-19-000002-b.c1
Назва: Вимога переглянути рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Згідно протокольного рішення (протокол) № 51 Уповноваженої особи від 04 серпня 2021 року було прийнято рішення відхилити пропозицію ФОП Кучер Олександр Володимирович. ФОП КУЧЕР ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ, повідомляє, що не згоден з жодним з пунктів на обґрунтуванні яких було рішення про дискваліфікацію ФОП Кучер О.В. 1. - зазначено роботи з армування шарів покриття геотекстилем в один шар (хоча в кошторисну документацію закладено геотекстильного матеріалу на два шари). Технічне завдання замовника передбачає улаштування геотекстилю (2шари); Згідно з локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-1 в № п/п 5. Армування шарів покриття геотекстилем вказаний коефіцієнт к=2(Н1). Це означає що коефіцієнт до витрат усіх ресурсів буде 2, тобто робота буде виконана 2 рази і це одне і теж що два рази в кошторисі набрати Армування шарів покриття геотекстилем. Підсумок один улаштування геотекстилю в 2 шари, що і передбачає технічне завдання замовника. 2. - зазначені в кошторисній документації роботи включають улаштування одношарових основ із щебеню, натомість технічне завдання замовника передбачає улаштування щебеню та піщано-цементної основи; Згідно з локальним кошторисом на будівельні роботи № 2-1-1 в № п/п 8 Улаштування покриття з фігурних елементів мощення з приготуванням піщано-цементної суміші площадок та тротуарів в складі самих робіт є - улаштування підстильного шару; - приготування піщано-цементної суміші; - улаштування покриття з фігурних елементів мощення; - ущільнення влаштованого шару; - догляд за покриттям; Склад робот повністю задовольняє технічне завдання замовника і передбачає улаштування піщано-цементної основи(улаштування підстильного шару). 3. - кошторисна документація не включає роботи з поглиблення ділянки (улаштування дорожнього корита), що передбачається технологією укладання фігурної плитки на ділянках, де можливий рух великотоннажного транспорту; При укладанні тротуарної плитки необхідно керуватися технологіями і інструкціями на підставі наступних правил: - ГОСТ 17608-91; - СНиП Ш-8-76; - СНиП Ш-10-75; - інструкції ВСН-50-79 / ВСН-26-76; - ТУ 400-1-190-79; 1.Жодним нормативним документом не передбачається обов’язкове улаштування дорожнього корита, а передбачається: - Підготовка ділянки; - Планування; - Пристрій несучого шару; - Укладання тротуарної плитки; 2.При складанні тендерної документації, а саме при складанні кошторисної документації учасник повинен керуватися технічним завданням де склад та об’єми робіт задаються Замовником. Улаштування дорожнього корита це окремий вид робіт(так як і установлення бетонних поребриків), який не був включений в технічне завдання замовника, тому учасник в жодному разі не може відхилятися при складенні кошторисної документації від складу та об’ємів робіт заданих технічним завданням. 3.Якщо вже дуже бажається знайти «корито», то дивимось локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 в № п/п1 Розбирання асфальтобетонних покриттів підлог та № п/п 4 Планування площ ручним способом. Виходячи з вищевикладеного ФОП Кучер О.В. рахує дискваліфікацію абсолютно не правомірною і вимагає переглянути рішення про дискваліфікацію. В разі не обґрунтованому відхиленні оскарження залишаємо за собою право звернутися на портал моніторингу публічних закупівель та вживати інші дії в рамках Законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Насамперед звертаємо увагу на нормативні документи, посилання на які є у вимозі, а саме ГОСТ 17608-91; СНиП Ш-8-76; СНиП Ш-10-75 є скасованими або недіючими на сьогоднішній день. У 1983 році на базі вказаних у вимозі документів була розроблена Технологічна карта на улаштування збірних покриттів тротуарів. Відповідно до пункту 2.5. даної технологічної карти першим етапом проведення робіт є виконання земляного ящика (корита), тож аргументи Вашої вимоги суперечать один одному.
Статус вимоги: Відхилено