-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Кутузова в м. Хмільник Вінницької обл.
Завершена
24 943 621.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 124 718.11 UAH
мін. крок: 0.5% або 124 718.11 UAH
Період оскарження:
16.07.2021 16:44 - 08.08.2021 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга на дискримінаційні умови у Тендерній документації Замовника
Номер:
7165b090ee894256ad6e89fc6fc6e2cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-007293-b.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови у Тендерній документації Замовника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду
скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45, (044) 251-62-40, 62-66
slg@amcu.gov.ua
Суб‘єкт оскарження:
Товариства з обмеженою відповідальністю
«Хмільницька будівельна компанія»;
скорочене найменування
ТОВ «Хмільницька будівельна компанія»
Місцезнаходження:вул.Промислова,4, с.Широка Гребля,
Хмільницький район, Вінницька область,22065;
Ідентифікаційний код юридичної особи: 34680933;
тел. 0432 69 94 76;
e-mail: tkachuk_71@ukr.net;
Замовник:
Комунальне Підприємство «Хмільниккомунсервіс»;
Місцезнаходження: вул. Пушкіна, 107 А, м. Хмільник, Вінницька область, Україна, 22000;
Ідентифікаційний код юридичної особи: 32505648;
тел. +380433822551;
e-mail: 32505648zakypivli@ukr.net
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2021-07-16-007293-b
Конкретна назва предмета закупівлі: Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Кутузова в м. Хмільник Вінницької обл.
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
СКАРГА
на дискримінаційні умови у Тендерній документації Замовника
Замовником було оголошено 16.07.2021 року закупівлю робіт за № UA-2021-06-10-007293-b за процедурою відкритих торгів : «Капітальний ремонт дорожнього покриття та тротуарів по вул. Кутузова в м. Хмільник Вінницької обл.», очікувана вартість 24 943 621,00 UAH.
Інформація щодо цієї закупівлі номер розміщена за адресою в мережі Інтернет : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-16-007293-b .
Ознайомившись із Тендерною Документацією (далі ТД) , яка розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) вважаю, що Замовником зазначено вимоги:
• кваліфікаційних критеріїв, що виходять за рамки обґрунтованих вимог;
• критеріїв оцінки, що є необґрунтовано складними або надають непропорційну вагу певним параметрам;
1) Так, у п.1.5 Додатку 1 до ТД зазначено про надання на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за період 2017-2020р.р., зазначення періоду вважаю необґрунтованим;
У цьому ж пункті у абзаці після зразка форми Довідки, зазначено, що
«На підтвердження даних зазначених у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копію з оригіналу не менш ніж одного аналогічного договору (середнього- поточного або капітального ремонту), що вказаний у довідці, за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття з усіма додатками та додатковими угодами, та скан-копії підписаних сторонами актів виконаних робіт за формою КБ-2в, довідок за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг) в повному обсязі згідно таких договорів. Аналогічні договори повинні бути укладені із Замовниками відповідно до ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі», тобто ця вимога звужує коло аналогічних договорів за суб’єктом - Замовника , тільки суб’єктами, які перелічені у ст.2 цього Закону.
Обґрунтування такої вимоги відсутнє. Необхідність подання скан-копій актів виконаних робіт за вказаними формами, коли законодавство не містить вимоги щодо певної обов’язкової форми акту, є дискримінаційною вимогою. А також порушує принцип максимальної економії та ефективності, який передбачено ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі», адже учасникам для підтвердження досвіду за цією вимогою Замовника недостатньо надати копію договору та відгуку, а ще слід зібрати купу актів, довідок причому, за певною формою, щодо фактичного виконання, яке підтверджується тим же відгуком.
Досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі робіт від суб’єкта Замовника не залежить.
Є незрозумілою дискримінація інших суб’єктів приватного права як Замовників за аналогічними предмету закупівлі предмету договорів виконання робіт і відповідно обмеження кола Учасників у зв’язку із цим зазначенням щодо вибору Замовників, які зазначені у ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так у ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» наведено перелік Замовників:
До замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до цього Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах.
Тобто суб’єкт є спеціальним.
В цивільному законодавстві за ч.2 ст.318, ч.3 ст.319 ЦК України існує презумпція рівності прав власників та забезпечення рівних умов здійснення своїх прав, незалежно від суб’єкта права власності, чи то фізична, чи то юридична особа, чи який принцип фінансування використовується ( наявність бюджетного фінансування чи його відсутність), теж саме щодо частки держави, органу місцевого самоврядування.
Відповідно до ч.3 ст.13 держава забезпечує захист прав усіх суб’єктів права власності і господарювання, усі суб’єкти права власності рівні перед законом.
Відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема і наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Як вбачається зі змісту даної норми наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів) не пов’язана з періодом та необмежена будь-якими строками (роками) чи проміжками часу, також не визначає суб’єкта з яким має бути укладений такий договір, взагалі.
Викладені узгоджується з позицією АМКУ , яка викладена у рішеннях щодо закупівель, які розміщені за адресами у мережі Інтернет:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-27-001135-c ;
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-08-17-000641-b ;
Так само у цьому же п.1.5 Додатку 1 до ТД зазначено вимогу, що «Учасник повинен підтвердити досвід виконання основних видів робіт по предмету закупівлі, а саме:
-Влаштування покриттів із гарячих а/б сумішей- не менше 14056 м2
-Поверхнева обробка покриттів бітумною емульсією із застосуванням митого щебню - не менше 3455 м2.»
Вважаю, що надано непропорційну вагу параметрам кількості метрів з точністю до одиниць м2 вимірів, від яких має відраховуватися наявність досвіду виконання аналогічних робіт.
Аналогія має бути по предмету закупівлі, а не кількістю кв. метрів.
Є незрозумілим та необґрунтованим обмеження, які встановив Замовник, звузивши коло учасників поданням аналогічних договорів укладених лише із Замовниками відповідно до с.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» у період 2017-2020р.р. з зазначенням конкретних об’ємів по певним видам робіт від яких слід починати відлік аналогії.
Дана вимога для нас як учасника є дискримінаційною, оскільки ми маємо аналогічні договори з іншими суб’єктами господарювання, проте не маємо договору на виконання аналогічних робіт за період з 2017-2020 р.р. з суб’єктами, перелік яких наведено у ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» із зазначеною не менше кількістю кв.м конкретних видів робіт, що зазначені Замовником.
Вважаю, що слід внести зміни до ТД, а саме виключити із п.1.5 Додатку 1 до ТД вищезазначені посилання.
Надаю документальне підтвердження такої вимоги , дивись нижче.
2) У п.1.1. Додатку 1 до ТД Замовник заначив вимогу «надати оригінал листа-підтвердження орендодавця», що явно суперечить вимогам Закону України « Про публічні закупівлі» про подання усіх документів в електронній формі через веб-портал Уповноваженої особи.
Саме Учасники закупівлі надають документи , оскільки орендодавці не приймають участь у закупівлі самостійно, усі оригінали документів перед поданням переводяться в електронні форми копій (скан-копій) документів, оригінал листа , який сформовано в паперовій формі, передати в електронній формі неможливо, адже це інша форма.
Для нас як учасника дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми маємо листи-підтвердження орендодавця в паперовій формі, а тому надати її оригінал через веб-портал Уповноваженої особи не представляється можливим, можливо подати тільки у вигляді копії (скан-копії).
Документальне підтвердження цієї вимоги у ТД додаю.
3) Відповідно до абзацу 4 п.21 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, які затверджені постановою КМУ від 01.08.2005р. № 668, у разі коли роботи (будівництво об'єкта) фінансуються із залученням державних коштів, договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві.
Зазначення конкретних нормативних документів в силу вищевикладеного не вимагається, оскільки підлягають до застосування усі обов’язкові нормативні акти відповідно до вище викладеного.
Проте Замовник наводить перелік нормативних документів як вичерпний (!) та зазначає вимогу у. п.1 розділу V ТД, що саме ці нормативні документи мають бути використані при розрахунку Договірної ціни.
Ознайомившись з цим переліком бажаємо зазначити, що він не відповідає предмету закупівлі за ознакою «Капітальний ремонт» та містить не діючі нормативні акти.
Так Замовник у п.1 розділу V ТД зазначив , що
«Договірна ціна розраховується на підставі :
- технічного завдання (Додаток 2);
'-- нормативних документів СОУ 42.1-37641918-085:2018, СОУ 42.1-37641918-105:2013, СОУ 42.1-37641918-034:2018, СОУ 42.1-37641918-035:2018, СОУ 42.1-37641918-064:2019, СОУ 42.1-37641918-071:2018, СОУ 42.1-37641918-082:2018, СОУ 45.2-37641918-022.1:2012; СОУ 45.2-37641918-022.2:2012; ДСТУ БД. 1.1-1:2013 з урахуванням змін та доповнень.»
Документальне підтвердження такої вимоги у ТД додається:
А) Вимога Замовника у п.1 розділу V ТД щодо розрахунку ціни у відповідності до нормативних документів включає відповідність до СОУ 45.2-37641918-022.1:2012, який є недіючим, що підтверджується інформацію, що розміщена в мережі Інтернет за адресою: http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=59775.
Документальне підтвердження додається.
Б) Щодо використання інших СОУ як обов’язкових за вимогою Замовника не зазначено обґрунтування такої потреби, є незрозумілим використання СОУ 42.1-37641918-085:2018, сфера застосування якого поточний ремонт.
Документальне підтвердження цього додається як витяг з цього СОУ.
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
СОУ 42.1-37641918-085:2018
АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ
ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ РОБІТ
З ПОТОЧНОГО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ
(Відповідає офіційному тексту)
Київ
Державне агентство автомобільних доріг України
(Укравтодор)
2018
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ
ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ РОБІТ З ПОТОЧНОГО
РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ
Чинний від 2019-01-01
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
1.1 Цей стандарт установлює основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення), мостів та інших штучних споруд (мостових переходів, естакад, шляхопроводів, транспортних розв’язок, підземних та надземних переходів тощо) (далі – автомобільні дороги) та носить обов’язковий характер при визначенні вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання, що фінансуються за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
В) Наступний у переліку Замовника СОУ 42.1-37641918-105:2013 визначає перелік робіт з експлуатаційного утримання , а не капітального ремонту за предметом закупівлі.
Документальне підтвердження додається як витяг з цього СОУ.
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
КЛАСИФІКАЦІЯ РОБІТ З ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ
СОУ 42.1-37641918-105:2013
Видання офіційне
Київ
Державне агентство автомобільних доріг України
(Укравтодор)
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
КЛАСИФІКАЦІЯ РОБІТ З ЕКСПЛУАТАЦІЙНОГО УТРИМАННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ
КЛАССИФИКАЦИЯ РАБОТ ПО ЭКСПЛУАТАЦИОННОМУ СОДЕРЖАНИЮ АВТОМОБИЛЬНЫХ ДОРОГ ОБЩЕГО ПОЛЬЗОВАНИЯ
Чинний від 2013-07-01
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт визначає перелік робіт з експлуатаційного утримання, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них (далі - автомобільні дороги).
Г) СОУ 42.1-37641918-034:2018 може використовуватися усіма замовниками та підрядниками , які використовують попередній СОУ 42.1-37641918-034:2018 за умови, що технологія і організація робіт, витрати трудових і матеріальнотехнічних ресурсів не відрізняються від прийнятих у нормах. Проте Замовник не надав підтвердження такого, предмет закупівлі відрізняється. Цей стандарт призначений для використання підприємствами, що входять до сфери управління Укравтодор.
Документальне підтвердження додається як витяг з цього СОУ.
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
СОУ 42.1-37641918-034:2018
Дорожні машини та механізми
РЕСУРСНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬНИХ МАШИН ТА МЕХАНІЗМІВ
Відповідає офіційному тексту
Київ
Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор)
2018
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
Дорожні машини та механізми РЕСУРСНІ КОШТОРИСНІ НОРМИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬНИХ
МАШИН ТА МЕХАНІЗМІВ
Чинний від 2018-01-04
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
1.1 Цей стандарт встановлює ресурсні кошторисні норми експлуатації машин та механізмів (далі – РКНЕМ) (середній розряд ланки робітників, зайнятих на керуванні, ремонті, технічному обслуговуванні та перебазуванні; витрати труда машиністів, зайнятих на керуванні дорожніми машинами і механізмами; витрати енергоресурсів, мастильних матеріалів, гідравлічної рідини; витрати труда робітників, зайнятих на ремонті, технічному обслуговуванні та перебазуванні дорожніх машин і механізмів), які застосовуються при виконанні робіт з нового будівництва, реконструкції та ремонтів автомобільних доріг загального користування та мостів.
1.2 Цей стандарт призначений для використання підприємствами, установами і організаціями, що входять до сфери управління Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор) та іншими учасниками інвестиційного процесу за умови, що технологія і організація робіт, витрати трудових і матеріальнотехнічних ресурсів не відрізняються від прийнятих у нормах.
1.3 РКНЕМ визначають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на експлуатацію машин та механізмів, які застосовуються при виконанні робіт з нового будівництва, реконструкції та ремонтів СОУ 42.1-37641918-034:2018 автомобільних доріг загального користування та мостів і можуть використовуватися усіма замовниками і підрядниками незалежно від форми власності.
Д) СОУ 42.1-37641918-035:2018 підлягає використанню при відсутності інших норм в держаних і відомчих нормативних актах.
Документальне підтвердження додається як витяг з цього СОУ.
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
СОУ 42.1-37641918-035:2018
АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ
Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи
(Відповідає офіційному тексту)
Київ
Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор)
2018
ЗМІСТ
1 Сфера застосування
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ
Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи
Чинний від 01.04.2018
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
1.1 Цей нормативний документ містить ресурсні елементні кошторисні норми (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, норми часу експлуатації будівельних машин та механізмів, кошторисні норми витрат будівельних матеріалів) на роботи з капітального та поточних ремонтів автомобільних доріг загального користування та мостів (далі – РЕКН).
1.2 Ці РЕКН розроблені для визначення вартості ремонтів автомобільних доріг і мостів у поточних цінах на матеріально-технічні і трудові ресурси.
1.3 РЕКН визначають середньогалузевий рівень витрат ресурсів на прийняту будівельну техніку, технологію та організацію виконання ремонтно-будівельних робіт і можуть використовуватися усіма замовниками і підрядниками незалежно від форми власності.
1.4 Отримані на підставі РЕКН дані про склад і обсяги ресурсів можуть бути використані для визначення тривалості робіт, складання технологічної документації, і визначення норм витрат і списання матеріалів.
1.5 РЕКН можуть бути застосовані при виконанні робіт з нового будівництва, реконструкції та експлуатаційного утримання автомобільних доріг та мостів при відсутності таких норм в державних чи відомчих нормативних документах, за умови, що технологія, склад робіт та перелік ресурсів аналогічні тим, що наведені в РЕКН.
Ж) СОУ 42.1-37641918-064:2019 є і так обов’язковим до використання.
Документальне підтвердження додається як витяг з цього СОУ.
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
Дорожні машини та механізми
СТРОКИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА НОРМИ АМОРТИЗАЦІ
СОУ 42.1-37641918-064:2019
(Відповідає офіційному тексту)
Київ
Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор)
2019
ЗМІСТ
1 Сфера застосування
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
ДОРОЖНІ МАШИНИ ТА МЕХАНІЗМИ
СТРОКИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ТА НОРМИ АМОРТИЗАЦІЇ
Чинний від 2020-01-01
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт встановлює строки експлуатації дорожніх машин та механізмів і норми їх щорічних амортизаційних відрахувань, які є складовою вартості експлуатації 1 машино-години та необхідні при складанні інвесторської кошторисної документації, ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) та проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів і експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та транспортних споруд на них, які фінансуються за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, а також кредитів, наданих під державні гарантії.
З) СОУ 42.1-37641918-071:2018 стосується експлуатаційного утримання, а не капітального ремонту.
Документальне підтвердження додається як витяг з цього СОУ.
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
СОУ 42.1-37641918-071:2018
АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ
Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання
(Відповідає офіційному тексту)
Київ
Державне агентство автомобільних доріг України (Укравтодор)
2018 Право власності на цей документ належить Укравтодору.
Заборонено повністю чи частково видавати, відтворювати задля розповсюдження і розповсюджувати як офіційне видання цей стандарт або його частини на будь-яких носіях інформації без дозволу Укравтодору чи уповноваженої ним особи
Укравтодор, 2018
ЗМІСТ
1 Сфера застосування
СТАНДАРТ ОРГАНІЗАЦІЇ УКРАЇНИ
АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ
Ресурсні елементні кошторисні норми на роботи з експлуатаційного утримання
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
1.1 Цей стандарт містить ресурсні елементні кошторисні норми (витрати труда робітників-будівельників та машиністів, норми часу експлуатації дорожніх машин та механізмів, кошторисні норми витрат матеріалів) на роботи з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування та мостів (далі – РЕКН).
1.2 Цей стандарт розроблено для визначення вартості робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг та мостів з урахуванням поточних цін на матеріально-технічні і трудові ресурси.
Таким чином сфера застосування кожного СОУ визначена та закріплена у кожному із них, потреба вимоги у ТД їх застосування Замовником необґрунтована і наведення їх переліку як вичерпного є дискримінаційною вимогою для нас, оскільки ми не вправі застосовувати недіючий нормативний акт та нормативні акти сфера застосування яких відрізняється від предмету закупівлі, чи сфера застосування таких СОУ обмежена певними умовами застосування.
Вважаю, що Замовником порушено один з основних принципів здійснення закупівель за ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема щодо добросовісної конкуренції серед учасників, адже останні мають перебувати у рівних умовах.
Відповідно до ч.4 ст.5 закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі викладеного ПРОШУ:
1.прийняти скаргу до розгляду;
2.призупинити процедуру закупівлі;
3.Зобов’язати Замовника внести зміни до Тендерної Документації, яка оприлюднена шляхом розміщення на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою в мережі Інтернет : https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-07-16-007293-b, а саме :
- виключити із п.1.5 Додатку 1 до Тендерної Документації абзац наступного змісту: ««На підтвердження даних зазначених у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати скан-копію з оригіналу не менш ніж одного аналогічного договору (середнього- поточного або капітального ремонту), що вказаний у довідці, за яким учасником виконувались роботи (надавались послуги) щодо ремонту дорожнього покриття з усіма додатками та додатковими угодами, та скан-копії підписаних сторонами актів виконаних робіт за формою КБ-2в, довідок за формою КБ-3 (на суму фактичного виконання), що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт (послуг) в повному обсязі згідно таких договорів. Аналогічні договори повинні бути укладені із Замовниками відповідно до ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- виключити із п.1.5 Додатку 1 до Тендерної Документації посилання на вимогу , що «Учасник повинен підтвердити досвід виконання основних видів робіт по предмету закупівлі, а саме: Влаштування покриттів із гарячих а/б сумішей- не менше 14056 м2, Поверхнева обробка покриттів бітумною емульсією із застосуванням митого щебню - не менше 3455 м2.»;
- виключити вимогу з п.1.1. Додатку 1 до Тендерної Документації «надати оригінал листа-підтвердження орендодавця»;
- внести зміни у п.1 розділу V Тендерної Документації щодо визначення договірної ціни на підставі конкретного переліку СОУ як вичерпного шляхом приведення цього пункту у відповідність до законодавства , а саме зазначення , що « договірна ціна визначається відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві».
Додаток: Тендерна Документація.
28.07.2021 року
Директор ТОВ « Хмільницька будівельна компанія»
А.В.Ткачук
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дискримінаційні умови у Тендерній документації Замовника 28.07.2021 14:03
- Тендерна документація 28.07.2021 14:03
- Рішення від 30.07.2021 № 17473.pdf 02.08.2021 12:20
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2021 15:05
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.08.2021 12:22