-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі (вестибюлю та рекреації) Червоноградського ліцею по вул.Бандери,17а в м. Червоноград Львівської області
Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст 2 ЗУ "Про Публічні закупівлі" Місцезнаходження Замовника: Україна,80100, Львівська область, м.Червоноград, просп.Шевченка,19
Завершена
976 546.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 882.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 882.73 UAH
Період оскарження:
16.07.2021 15:55 - 23.07.2021 15:59
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо усунення порушення
Номер:
a28ee8b0de904376862cfaccdb1309d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-001788-c.b1
Назва:
Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
ВИМОГА
щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
ВИКЛАДЕННЯ ОБСТАВИН.
16 липня 2021 року на порталі Уповноваженого органу Відділом освіти Червоноградської міської ради Львівської області (далі – Замовник) розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-07-16-001788-c щодо капітального ремонту будівлі (вестибюлю та рекреації) Червоноградського ліцею по вул. Бандери, 17а в м. Червоноград Львівської області.
29 липня 2021 року за результатами вказаного аукціону замовником сформовано реєстр отриманих тендерних пропозицій, а саме: 1) Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» - 834 061,06 грн; 2) Приватне підприємство «Будівель фірма Форум-Буд» - 889 974,00 грн; 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «Галич Буд Плюс» - 945 000,00 грн.
Згідно протоколу від 30.07.2021 року замовником дискваліфіковано учасника спрощеної закупівлі UA-2021-07-16-001788-c Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» з підстав не надання останнім аналогічного договору на підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання робіт.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд», як учасник вказаної закупівлі, не згодне з рішенням Відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області оформленого протоколом від 30.07.2021 року, з огляду на наступне.
Згідно п.п.4.7. п.4. «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого рішенням замовника від 16.07.2021 року, визначено, що учасник повинен надати «довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, які є аналогічними до виконання робіт відповідно до предмета закупівлі.
Довідка може бути складена у довільній формі із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, їх адресою, найменування робіт, строків (або терміну) їх виконання. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів у відповідній кількості та позитивні відгуки від замовників з обов’язковим зазначенням дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів».
Звертаємо увагу замовника, що на виконання вказаної кваліфікаційної вимоги ТзОВ «Реконбуд» надало договір підряду від 05.01.2017 року №05-01/17 предметом якого був «Поточний ремонт існуючого приміщення під цех по складанню електротехнічного обладнання по вул. Шахтарській, 39а у м. Нововолинську».
Відповідно до локального кошторису до договору підряду від 05.01.2017 року №05-01/17, серед іншого, виконувалися роботи по розбиранню цегляних перегородок; знімання дверних полотен; демонтаж дверних коробок в кам’яних стінах з відбиванням штукатурки в укосах; розбирання облицювання стін з керамічних глазурованих плиток; розбирання покриттів підлог з керамічних плиток; демонтаж підшивки горизонтальних поверхонь підвісних стель гіпсокартонними або гіпсоволокнистими листами; улаштування каркасу однорівневих підвісних стель із металевих профілів; шпаклювання стін мінеральною шпаклівкою «Старт»; шпаклювання стін шпаклівкою «Фініш»; високоякісне фарбування полівінілацетатними водоемульсійними сумішами стін/стель по штукатурці; улаштування плінтусів з плиток керамічних; улаштування покриттів з керамічних плиток на розчині із сухої клеючої суміші; прокладання трубопроводів водопостачання; установлення вентилів, засувок, затворів, клапанів зворотних, кранів прохідних на трубопроводах; кульові крани; установлення кранів одинарних; демонтаж радіаторів; установлення опалювальних радіаторів сталевих тощо.
В той же час, дефектним актом, що розміщений замовником серед інших документів спрощеної закупівлі, визначено перелік робіт, які є аналогічними до тих робіт, що виконувалися ТзОВ «Реконбуд» за договором підряду від 05.01.2017 року №05-01/17.
Окрім того, згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 предмет договору підряду від 05.01.2017 року №05-01/17, з врахуванням видів робіт визначених у локальному кошторисі, відповідає коду 45453000-7, тобто, в частині предмета договору він також є аналогічним.
Разом з тим, відповідно до п.3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (тобто 4545_______).
Таким чином, Товариство з обмеженою відповідальністю «Реконбуд» належним чином виконало кваліфікаційну вимогу щодо надання аналогічного договору, визначену в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2021-07-16-001788-c.
Враховуючи наведене, вважаємо, що формальний підхід замовника до визначення аналогічності договору за назвою його предмета («поточний ремонт» - «капітальний ремонт») не може бути підставою для дискваліфікації Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконбуд», адже правова природа договору розкривається саме через зміст наданих послуг/виконаних робіт.
ПРАВОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ.
Відповідно до п.28 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) спрощена закупівля - придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону.
Згідно ч.ч.1, 2 ст.14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону.
Спрощена закупівля складається з таких послідовних етапів: 1) оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2) уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 3) подання пропозицій учасниками; 4) проведення електронного аукціону відповідно до статті 30 цього Закону; 5) розгляд на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, пропозиції учасника; 6) визначення переможця спрощеної закупівлі та укладення договору про закупівлю; 7) розміщення звіту про результати проведення закупівлі відповідно до статті 19 цього Закону.
Частиною 9 ст.14 Закону передбачено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Відповідно до ч.ч.10-12 ст.14 Закону розкриття пропозицій відбувається у порядку, передбаченому абзацами першим і другим частини першої статті 28 цього Закону.
Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону.
За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця.
Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель.
У разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично.
Згідно ч.13 ст.14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
СУТЬ ВИМОГ.
Відповідно до ч.ч.7, 20 ст.14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Враховуючи наведене, керуючись ст.ст.12, 14 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Усунути порушення прав та законних інтересів Товариства з обмеженою відповідальність «Реконбуд», як учасника спрощеної закупівлі UA-2021-07-16-001788-c щодо капітального ремонту будівлі (вестибюлю та рекреації) Червоноградського ліцею по вул. Бандери, 17а в м. Червоноград Львівської області.
2. Скасувати рішення Відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області оформленого протоколом від 30.07.2021 року.
3. Розглянути пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Реконбуд», як учасника спрощеної закупівлі UA-2021-07-16-001788-c щодо капітального ремонту будівлі (вестибюлю та рекреації) Червоноградського ліцею по вул. Бандери, 17а в м. Червоноград Львівської області, з урахуванням доводів учасника викладених у цій вимозі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 03.08.2021 15:10
- Пояснення по суті скарги.rar 04.08.2021 15:44
Дата подачі:
03.08.2021 15:11
Вирішення:
ТОВ "РЕКОНБУД"
ПОЯСНЕННЯ
По суті скарги Учасника ТОВ "РЕКОНБУД" , поданої на участь у спрощеній закупівлі згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021-2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі (вестибюлю та рекреації) Червоноградського ліцею по вул.Бандери,17а в м. Червоноград Львівської області)
Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області, відповідно до річного плану закупівель на 2021 рік, 16.07.2021 року, розпочав спрощену закупівлю, згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021-2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі (вестибюлю та рекреації) Червоноградського ліцею по вул.Бандери,17а в м. Червоноград Львівської області), оголошення : UA-2021-07-16-001788-c, що оприлюднено в електронній системі державних закупівель Prozorro .
29.07.2021 року відбувся аукціон по спрощеній закупівлі: код ДК 021-2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі (вестибюлю та рекреації) Червоноградського ліцею по вул.Бандери,17а в м. Червоноград Львівської області), за результатами аукціону електронною системою обрано Учасника ТОВ "РЕКОНБУД" , як найбільш економічно вигідну пропозицію.
При вивченні пропозиції Учасника ТОВ "РЕКОНБУД" виявлено невідповідність умовам документації, які були передбачені Замовником.
30.07.2021р. Було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – код ДК 021-2015 (CPV): 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт будівлі (вестибюлю та рекреації) Червоноградського ліцею по вул.Бандери,17а в м. Червоноград Львівської області), Учасника ТОВ "РЕКОНБУД", відповідно до ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р., оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- відповідно до п.4.7. Документації про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен був надати:
«4.7. Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного). Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, які є аналогічними до виконання робіт відповідно до предмету закупівлі.
- Довідка може бути складена у довільній формі із зазначенням найменування замовників згідно таких договорів, їх адресою, найменування робіт, строків (або терміну) їх виконання. Додатково необхідно додати копії зазначених договорів у відповідній кількості та позитивні відгуки від замовників з обов’язковим зазначенням дати та номеру договору та інформацією про належне виконання цих договорів.»
Натомість, Учасник спрощеної закупівлі ТОВ "РЕКОНБУД" надав копію договору на поточний ремонт, що суперечить вимогам Замовника. В тендерній документації Замовника було чітко наведено визначення, який договір вважається аналогічним до предмета закупівлі. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори про виконання робіт, які є аналогічними до виконання робіт відповідно до предмету закупівлі, а саме: договори на виконання робіт з капітального ремонту. Учасник же в свою чергу, на підтвердження такого кваліфікаційного критерію як досвід виконання аналогічного договору, надав договір не на виконання робіт з капітального ремонту, а договір на послуги з поточного ремонту, чим порушив вимогу тендерної документації Замовника.
Вважаємо, що скарга є безпідставною та необґрунтованою, Замовник прийняв правомірне рішення, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» , оскільки Розділ І Статті І містить визначення основних термінів Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
«21) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт;
27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт».
Отже, враховуючи вищенаведене , Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію тендерної пропозиції Учасника ТОВ «РЕКОНБУД» та правомірно з дотриманнях всіх вимог та принципів здійснення публічних закупівель відхилено пропозицію Учасника ТОВ "РЕКОНБУД, відповідно до ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р., оскільки пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Уповноважена особа Турик О.Г.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
07.08.2021 15:47