-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Лісова в смт. Ситківці, Немирівського району, Вінницької області
Завершена
1 462 816.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 314.08 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 314.08 UAH
Період оскарження:
16.07.2021 15:32 - 27.07.2021 11:00
Вимога
Залишено без розгляду
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
bcc63b99a4e241449b0184370d6db273
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-001683-c.a2
Назва:
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Уповноваженою особою порушено основні принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» та упереджено визначено переможця, пропозиція якого підлягає до відхилення.
Відповідно до п. 10 ст. 11 Закону Уповноважена особа повинна забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі
За відсутності законних підстав, Вами відхилено пропозицію учасника з нижчою ціною та акцептовано економічно невигідну пропзицію ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ», яка підлягає до відхилення у відповідності до Закону.
Згідно вимог Оголошення, а саме п. 3.1.4. «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію».
Пропозиція ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» не містить накладеного кваліфікованого підпису на пропозицію, що є підставою для відхилення.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами».
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Процедура розміщення інформації про закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок розміщення інформації про закупівлі).
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Таким чином відповідно до Закону пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» повинна бути підписана шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи.
Не відхиливши пропозицію ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» Вами вчинено адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачено санкцією ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Згідно зазначеної статті КУпАП, невідхилення пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону або відхилення пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З огляду на зазначене, з метою усунення порушень Законодавства у сфері публічних закупівель, Вимагаю скасувати рішення про визначення ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» переможцем в даній процедурі закупівлі.
Фізична особа-підприємець Ігор ЗАВАЛЬНЮК
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2021 21:55
Вирішення:
І. На Вимогу ФО-П Завальнюк І.В., щодо кваліфікаційного підпису:
На Вашу вимогу повідомляю, Замовник проводить спрощену процедуру закупівлі відповідно до вимог ст.14 чинного Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Саме в статті 14 Закону відсутня вимога обов’язкового електронного підпису КЕП. Відповідно до розділу ІІІ Загальні умови здійснення закупівель Закону, а саме пункту 8 статті 12,подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно пункту 3 статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», статтею 1, встановлено, що обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили.
Усі документи, які подані у складі пропозиції учасника ПП «Еліта-Індустріал», мають усі обов’язкові реквізити (назва документу, дата складання, номер документу, назва підприємства, ЄДРПОУ, банківські реквізити, ПІП і підпис, уповноваженої особи, посада та печатка), які дають можливість ідентифікувати юридичну особу та мають належну юридичну силу (дійсність).
Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», статтею 5, встановлено, що Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
У кожному електронному документі поданому у складі пропозиції учасника ПП «Еліта-Індустріал» зафіксована інформація у вигляді електронних даних з обов’язковими реквізитами документа, що підтверджує їх дійсність та юридичну силу.
Законом України «Про електронні довірчі послуги», а саме пунктом 8 статті 1 електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи.
Подані документи у складі пропозиції Учасника, дають змогу визначити юридичну особу.
Відповідно пункту 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»: Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Враховуючи вище викладене, керуючись статтями 11,12 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вважає, що усі поданні документи у складі пропозиції ПП «Еліта-Індустріал» з обов’язковими реквізитами документа, що підтверджує їх дійсність, юридичну силу та дає змогу здійснення електронної ідентифікації. Не накладення кваліфікованого електронного підпису з технічних причин, не впливає на якість та належне виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Перелік документів та їх оформленні повністю відповідають вимогам Оголошення спрощеної закупівлі. У складі пропозиції подано усі документи відповідно кваліфікаційних вимог Оголошення, Технічні характеристики предмету закупівлі, підтверджують технічну можливість виконати роботи відповідно вимог Оголошення.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для відхилення, відповідно п.13. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому вимога ФО-П Завальнюк І.В. Не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.08.2021 18:29
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога щодо надання додаткової аргументації
Номер:
beac8baab78e486d91987cae0298a2b7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-001683-c.a1
Назва:
Вимога щодо надання додаткової аргументації
Вимога:
Процедура проведення спрощеної закупівлі регулюється нормами статті 14 Закону України «Про Публічні закупівлі» (далі-Закон).
Пункт 13 статті 14 Закону чітко визначає підстави для відхилення, а саме, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Пунктом 14 статті 14 Закону надно право Учаснику пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Відтак, Вимагаю додатково повідомити наступне:
1) Яким саме пунктом/частиною/розділом Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі по даному предмету або діючим законодавством було встановлено вимоги до оформлення Атестату виробництва асфальтобетонної суміші та вимоги до оформлення документів, які підтверджують акредитацію органу атестації?
2) Якими нормами Закону керувалась уповноважена особа, відхиляючи пропозицію учасника виключно на підставі наявності сумнівів щодо поданих документів?
3) Яким саме нормативно-правовим актом надано право уповноваженій особі встановлювати недійсність поданих учасником документів?
4) Зазначте норму Закону, яка надає право Замовнику відхиляти пропозицію учасника виключно на підставі наявності сумнівів щодо поданих документів.
Пропозиція ФОП Завальнюка І.В. неправоімрно відхилена Вами через наявність суб’єктивних сумнівів, що прямо протиріччить законодавству у сфері публічних закупівель.
Прошу повідомити додатково, яким саме умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не відповідає пропозиція ФОП Завальнюка І.В.
Додатково Вимагаю повідомити, яким чином Вами було здійснено перевірку поданого Сертифікату ISO 9001:2015, який засвідчує відповідність станлдартам виготовлення асфальтобетонної суміші та встановленого відсутність даного Сертифікату в системі SIC?
Поданий учасником Сертифікат ISO 9001:2015, за №SIC.MS.050.ISO9001.2075 наявний в реєстрі системі SIC, що підвтерджується нижче та додатково надаю лист підвтердження від органу, який видав даний Сертифікат.
З огляду на відсутність правових підстав для відхилення пропозиції ФОП Завальнюка І.В., Вимагаю скасувати рішення від 09.08.2021 р. про відхилення пропозиції ФОП Завальнюка І.В.
Окрім вказаного, Уповноваженою особою порушено основні принципи здійснення публічних закупівель, визначені в ст.5 ЗУ «Про Публічні закупівлі» та упереджено визначено переможця, пропозиція якого підлягає до відхилення.
Відповідно до п. 10 ст. 11 Закону Уповноважена особа повинна забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі
За відсутності законних підстав, Вами відхилено пропозицію учасника з нижчою ціною та акцептовано економічно невигідну пропзицію ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ», яка підлягає до відхилення у відповідності до Закону.
Згідно вимог Оголошення, а саме п. 3.1.4. «Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію».
Пропозиція ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» не містить накладеного кваліфікованого підпису на пропозицію, що є підставою для відхилення.
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 1 Закону електронна система закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», що забезпечує проведення закупівель, створення, розміщення, оприлюднення, обмін інформацією і документами в електронному вигляді, до складу якої входять веб-портал Уповноваженого органу, авторизовані електронні майданчики, між якими забезпечено автоматичний обмін інформацією та документами».
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Процедура розміщення інформації про закупівлі, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель (далі – веб-портал), подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель визначена Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893 (далі – Порядок розміщення інформації про закупівлі).
Відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про закупівлі, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля в електронній системі закупівель, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи.
Таким чином відповідно до Закону пропозиція учасника процедури закупівлі ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» повинна бути підписана шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи.
Не відхиливши пропозицію ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» Вами вчинено адміністративне правопорушення, відповідальність за яке передбачено санкцією ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Згідно зазначеної статті КУпАП, невідхилення пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону або відхилення пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
З огляду на зазначене, з метою усунення порушень Законодавства у сфері публічних закупівель, Вимагаю скасувати рішення про визначення ПП «ЕЛІТА-ІНДУСТРІАЛ» переможцем в даній процедурі закупівлі.
Фізична особа-підприємець Ігор ЗАВАЛЬНЮК
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Ситківці.PDF 10.08.2021 21:53
- Підтвердження атестату.pdf 10.08.2021 21:53
- Роз'яснення щодо чинності сертиф ТОВ Артур-БУД.pdf 10.08.2021 21:53
- Лист органу сертифікації.pdf 11.08.2021 18:24
Дата подачі:
10.08.2021 21:53
Вирішення:
Щодо вимоги ФО-П Завальнюк І.В., на не правомірне відхилення:
Замовник здійснює спрощену закупівлю відповідно статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), з метою здійснення закупівлі якісних та належних робіт, дотримуючись основних принципів закупівлі:
- Виконуючі основні вимоги та принципи Закону, Замовник надав можливість добросовісної конкуренції серед учасників.
- Маючи на меті дотримання основних принципів Закону, щодо, максимальної ефективності та пропорційності, Замовник детально аналізував усі можливі ризики ефективного якісного виконання робіт по об’єкту: Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Шевченка в селі Райгород, Немирівського району, Вінницької області, так як від якості виконання робіт залежить їх довготривале використання та як наслідок ефективне використання державних коштів.
- Спрощену закупівлю було проведено відкрито та прозоро.
Відповідно пункту 11 статті 14 Закону, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною.
В результаті розгляду пропозиції учасника ФО-П Завальнюк І.В. було встановлено:
1. Відповідно вимог п. 1.2.1. Додатку 1, Оголошення: Атестат виробництва асфальтобетонної суміші, з додатком де вказано найменування продукції та документи які підтверджують акредитацію органу атестації.
У складі пропозиції ФО-П Завальнюк І.В. відсутній документ, який підтверджує акредитацію органу Атестації, натомість розміщення Рішення на реєстрацію об’єкта.
Відповідно пункту 15 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
2. У складі пропозиції учасника ФОП Завальнюк І.В. подано Атестат виробництва, виданий органом з добровільної сертифікації «Укрдор`якість», а печатка на даному Атестаті - ФО-П Лукашенко В.О.
В результаті офіційного запиту до ДП «Дорцентр», є відповідь, що даний орган добровільної сертифікації не видавав, поданий у складі пропозиції ФО-П Завальнюк І.В. Атестат, ТОВ «Артур-Буд» (43202811).
3. Відповідно вимогам п.1.2.3 Додатку 1 Оголошення, Учасник повинен був надати Сертифікат ISO 9001:2015, який засвідчує відповідність стандартам виготовлення асфальтобетонної суміші.
В пропозиції учасника ФОП Завальнюк І.В. подано Сертифікат ISO 9001:2015 на виробництво неметалевих мінеральних виробів, в тому числі виготовлення асфальтобетонної суміші, а не на виробництво асфальтобетонної суміші. В результаті перевірки поданого Сертифікату, шляхом зчитування QR-коду – інформація по даному Сертифікату відсутня, як і відсутня інформація про такого виробника асфальтозмішувальної суміші, ТОВ «АРТУР-БУД».
Та у складі пропозиції Учасника ФО-П Завальнюк І.В. були відсутні будь які листи, посилання чи пояснення.
Відповідно Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Відповідно основного Закону, у разі отримання інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Керуючись пунктом 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» пропозиція ФО-П Завальнюк І.В. відхиллено відповідно вимог чинного Закону, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно пункту 5 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника.
Враховуючи вище викладене пропозиція Учасника ФО-П Завальнюк І.В. було відхиллено відповідно норм чинного основного Закону України «Про публічні закупівлі» та Вимога Не підлягає задоволенню.
На Вашу вимогу повідомляю, Замовник проводить спрощену процедуру закупівлі відповідно до вимог ст.14 чинного Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Саме в статті 14 Закону відсутня вимога обов’язкового електронного підпису КЕП. Відповідно до розділу ІІІ Загальні умови здійснення закупівель Закону, а саме пункту 8 статті 12,подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно пункту 3 статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», статтею 1, встановлено, що обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили.
Усі документи, які подані у складі пропозиції учасника ПП «Еліта-Індустріал», мають усі обов’язкові реквізити (назва документу, дата складання, номер документу, назва підприємства, ЄДРПОУ, банківські реквізити, ПІП і підпис, уповноваженої особи, посада та печатка), які дають можливість ідентифікувати юридичну особу та мають належну юридичну силу (дійсність).
Законом України «Про електронні документи та електронний документообіг», статтею 5, встановлено, що Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.
У кожному електронному документі поданому у складі пропозиції учасника ПП «Еліта-Індустріал» зафіксована інформація у вигляді електронних даних з обов’язковими реквізитами документа, що підтверджує їх дійсність та юридичну силу.
Законом України «Про електронні довірчі послуги», а саме пунктом 8 статті 1 електронна ідентифікація - процедура використання ідентифікаційних даних особи в електронній формі, які однозначно визначають фізичну, юридичну особу або представника юридичної особи.
Подані документи у складі пропозиції Учасника, дають змогу визначити юридичну особу.
Відповідно пункту 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»: Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
Враховуючи вище викладене, керуючись статтями 11,12 та 14 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник вважає, що усі поданні документи у складі пропозиції ПП «Еліта-Індустріал» з обов’язковими реквізитами документа, що підтверджує їх дійсність, юридичну силу та дає змогу здійснення електронної ідентифікації. Не накладення кваліфікованого електронного підпису з технічних причин, не впливає на якість та належне виконання робіт, що є предметом закупівлі.
Перелік документів та їх оформленні повністю відповідають вимогам Оголошення спрощеної закупівлі. У складі пропозиції подано усі документи відповідно кваліфікаційних вимог Оголошення, Технічні характеристики предмету закупівлі, підтверджують технічну можливість виконати роботи відповідно вимог Оголошення.
Враховуючи вище викладене у Замовника відсутні підстави для відхилення, відповідно п.13. ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Тому вимога ФО-П Завальнюк І.В. Не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.08.2021 18:29