• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»/Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки

Послуги з технічного обслуговування копіювально-розмножувальної техніки -згідно додатку №4 тендерної документації

Торги не відбулися

999 456.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 997.28 UAH
Період оскарження: 16.07.2021 14:57 - 31.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

Номер: 2b399e85ec574963ab8633be8586996b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003299-a.a1
Назва: ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА
Вимога:
Добрий день, шановний Замовнику! У зв’язку з прийнятим рішенням у закупівлі UA-2021-07-16-003299-a, за предметом «За – кодом CPV за ДК 021:2015 - 50310000-1 «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»», що викладене у вигляді «Протоколу № 21182-3/КВ засідання тендерного комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» із закупівлі товарів, робіт та послуг за напрямком фінансування «Капітальні інвестиції», «Ремонти» та «Інші» від 26.08.2021 року», а також керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», звертаємося до Вас з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» умовам Тендерної документації. Так у «Протоколі № 21182-3/КВ засідання тендерного комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» із закупівлі товарів, робіт та послуг за напрямком фінансування «Капітальні інвестиції», «Ремонти» та «Інші» від 26.08.2021 року» вказано, що підставою для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» є відсутність у складі тендерної пропозиції копії орендного договору, вимога щодо якого викладена у Додатку №5 до Тендерної документації. У п. 1 та п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації встановлено вимоги надати: «1. Довідку про наявність не менше 1 одиниці транспорту (власного або орендованого з наданням копії орендного договору), яку учасник планує використовувати або залучати для надання послуг за договором через транспортування картриджів із зазначенням: марки, моделі, віку устаткування, державного номерного знаку автомобіля. 2. Довідку, щодо наявного приміщення (власного або орендованого з наданням копії орендного договору) - місця розташування сервісного центру для виконання умов договору.» На виконання вимог Замовника Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» надало «Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору № 1139-3/01-03 від 03.08.2021 року». З поданої «Довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору № 1139-3/01-03 від 03.08.2021 року» вбачається, що автомобілі, інформація про які надається, перебувають у власності Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.», а тому «орендні договори» не потрібно було подавати. Також Товариство з обмеженою відповідальністю «В.М.» на виконання вимоги п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації у «Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання умов договору № 1139-3/01-03 від 03.08.2021 року» зазначило інформацію про приміщення, однак дійсно не надало «орендного договору» по офісному та виробничо-складському приміщенню. Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» до кваліфікаційних критеріїв, які може встановлювати Замовник у Тендерній документації належать: «1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» Тобто вимога п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації відноситься до кваліфікаційних критеріїв. При цьому у ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Враховуючи вище викладене, Замовник мав надати Товариству з обмеженою відповідальністю «В.М.» час для усунення недоліку, що виник під час оформлення кваліфікаційної частини тендерної пропозиції, а саме виконання вимоги п. 2 Додатку №5 до Тендерної документації. Таким чином, підстава відхилення тендерної пропозиції є необґрунтованою та дискримінаційною, а тому вимагаємо: 1. скасувати «Протокол № 21182-3/КВ засідання тендерного комітету регіональної філії «Донецька залізниця» АТ «Укрзалізниця» із закупівлі товарів, робіт та послуг за напрямком фінансування «Капітальні інвестиції», «Ремонти» та «Інші» від 26.08.2021 року», що прийнятий з явним порушенням положень Закону України «Про публічні закупівлі»; 2. повернути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «В.М.» на кваліфікацію; 3. надати час Товариству з обмеженою відповідальністю «В.М.» для усунення недоліків тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Згідно ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі" ви маєте змогу звернутись до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено