-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку НВК №8 по вул. П. Морозова, 7 у м. Херсоні (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
922 185.16
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 610.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 610.93 UAH
Період оскарження:
16.07.2021 14:19 - 22.07.2021 08:00
Вимога
Відхилено
Фізична особа – підприємець Подпалий В.В. щодо проведення закупівлі робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку НВК №8 по вул. П. Морозова, 7 у м. Херсоні (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) вимагаю надати чітке роз’яснення щодо неправомірного відхилення моєї пропозиції, а саме: Згідно протоколу 52 щодо прийняття рішення уповноваженою особою моя пропозиція була відхилена за причиною ненадання мною аналогічного договору №1/01/21 від 01.01.2021 року з усіма додатками до нього. У складі пропозиції надані завірені належним чином копії двох аналогічних договорів з зазначеним номером, датою, сумою предметом закупівлі та переліку видів робіт за даним договором. Також хочу зазначити , що описка у довідці про виконання аналогічних договорів жодним чином не впливає на суть та зміст пропозиції , тим паче що моя пропозиція нижча за наступні на 81,3 тис. грн. Статтею 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” чітко визначено, що закупівлі здійснюються зокрема такими принципами, як максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка. Враховуючи вищезазначене , вважаю що, відхиливши мою пропозицію, яка найнижча за наступні на 81,3 тис. грн., замовник порушив мету та принципи закупівлі, якими є забезпечення ефективної та прозорого здійснення закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері. Відхилення моєї пропозиції вважаю абсолютно не аргументованим, упередженим та наводить на думку спотворення результатів на користь певного учасника та несе порушення норм ЗУ “Про публічні закупівлі”. Тому , керуючись ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі” вимагаю надати чітке обґрунтування стосовно відхилення моєї пропозиції, яка значніше менша за наступні та скасувати рішення визнання переможцем наступної пропозиції. Також повідомляю, що копія даної вимоги буде надана до органу , що здійснює контроль над замовником та буде оскаржена в судовому порядку.
Номер:
9b29617adf27438ba3149b5b8b70a327
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-005391-b.a2
Назва:
Фізична особа – підприємець Подпалий В.В. щодо проведення закупівлі робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку НВК №8 по вул. П. Морозова, 7 у м. Херсоні (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) вимагаю надати чітке роз’яснення щодо неправомірного відхилення моєї пропозиції, а саме: Згідно протоколу 52 щодо прийняття рішення уповноваженою особою моя пропозиція була відхилена за причиною ненадання мною аналогічного договору №1/01/21 від 01.01.2021 року з усіма додатками до нього. У складі пропозиції надані завірені належним чином копії двох аналогічних договорів з зазначеним номером, датою, сумою предметом закупівлі та переліку видів робіт за даним договором. Також хочу зазначити , що описка у довідці про виконання аналогічних договорів жодним чином не впливає на суть та зміст пропозиції , тим паче що моя пропозиція нижча за наступні на 81,3 тис. грн. Статтею 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” чітко визначено, що закупівлі здійснюються зокрема такими принципами, як максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка. Враховуючи вищезазначене , вважаю що, відхиливши мою пропозицію, яка найнижча за наступні на 81,3 тис. грн., замовник порушив мету та принципи закупівлі, якими є забезпечення ефективної та прозорого здійснення закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері. Відхилення моєї пропозиції вважаю абсолютно не аргументованим, упередженим та наводить на думку спотворення результатів на користь певного учасника та несе порушення норм ЗУ “Про публічні закупівлі”. Тому , керуючись ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі” вимагаю надати чітке обґрунтування стосовно відхилення моєї пропозиції, яка значніше менша за наступні та скасувати рішення визнання переможцем наступної пропозиції. Також повідомляю, що копія даної вимоги буде надана до органу , що здійснює контроль над замовником та буде оскаржена в судовому порядку.
Вимога:
Фізична особа – підприємець Подпалий В.В. щодо проведення закупівлі робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку НВК №8 по вул. П. Морозова, 7 у м. Херсоні (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) вимагаю надати чітке роз’яснення щодо неправомірного відхилення моєї пропозиції, а саме:
Згідно протоколу 52 щодо прийняття рішення уповноваженою особою моя пропозиція була відхилена за причиною ненадання мною аналогічного договору №1/01/21 від 01.01.2021 року з усіма додатками до нього. У складі пропозиції надані завірені належним чином копії двох аналогічних договорів з зазначеним номером, датою, сумою предметом закупівлі та переліку видів робіт за даним договором. Також хочу зазначити , що описка у довідці про виконання аналогічних договорів жодним чином не впливає на суть та зміст пропозиції , тим паче що моя пропозиція нижча за наступні на 81,3 тис. грн.
Статтею 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” чітко визначено, що закупівлі здійснюються зокрема такими принципами, як максимальна економія та ефективність, об’єктивна та неупереджена оцінка.
Враховуючи вищезазначене , вважаю що, відхиливши мою пропозицію, яка найнижча за наступні на 81,3 тис. грн., замовник порушив мету та принципи закупівлі, якими є забезпечення ефективної та прозорого здійснення закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері. Відхилення моєї пропозиції вважаю абсолютно не аргументованим, упередженим та наводить на думку спотворення результатів на користь певного учасника та несе порушення норм ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Тому , керуючись ст. 14 ЗУ “Про публічні закупівлі” вимагаю надати чітке обґрунтування стосовно відхилення моєї пропозиції, яка значніше менша за наступні та скасувати рішення визнання переможцем наступної пропозиції. Також повідомляю, що копія даної вимоги буде надана до органу , що здійснює контроль над замовником та буде оскаржена в судовому порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.08.2021 09:17
Вирішення:
Шановний учаснику! У спрощених закупівлях зазначається інформація та вимоги до предмета закупівлі визначені у ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Пропозиції Учасника розглядається на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. В оголошенні про проведення спрощеної процедури закупівлі робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку НВК №8 по вул. П. Морозова, 7 у м. Херсоні (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) визначено, що учасник у складі пропозиції надає копії аналогічних договорів зазначених у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) з усіма сторінками та додатками, посилання на які є в цьому договорі, копії всіх сторінок усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної формі про те, що протягом строку дії договору зміни до нього не вносили. Можливість виправлення формальних помилок чи описок у пропозиціях до спрощених закупівель відсутня відповідно до вимог Закону. Таким чином, згідно зазначеної та наданої Учасником інформації пропозиція ФОП Подпалий В.В. не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тому була відхилена на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Скасування рішення про визначення переможця
Номер:
580b0a75fd6f4cdc96a100c06be8b5af
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-005391-b.a1
Назва:
Скасування рішення про визначення переможця
Вимога:
Уповноваженій особі
Управління освіти Херсонської міської ради
Довбеус І. А.
ID закупівлі: UA-2021-07-16-005391-b
ВИМОГА
про скасування рішення про визначення переможця
06.08.2021 року Управлінням освіти Херсонської міської ради на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою від 06.08.2021р. № 54, щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі, ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Капітальний ремонт харчоблоку НВК №8 по вул. П. Морозова, 7 у м. Херсоні (ДК 021:2015 код: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), оголошення UA-2021-07-16-005391-b - ТОВ «ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ».
Проте, ФОП Камінська А. С. не погоджується з таким рішенням Замовника, так як переможець був визначений неправомірно, оскільки наявні підстави для відхилення пропозиції переможця - ТОВ «ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ».
І. Згідно з п. 10 Додатка № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції спрощеної закупівлі має надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (не менше двох) відповідно до наведеної форми. Уся інформація зазначається по кожному аналогічному договору окремо. Аналогічним договором в розумінні цієї документації є виконаний договір з капітального ремонту харчоблоків 2020-2021 рік.
Учасником торгів ТОВ «ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у складі своєї пропозиції спрощеної закупівлі було надано наступні документи:
- Договір № 15-10 від 15.10.2020р., згідно з п. 1.2. Договору Підрядник зобов’язується виконати роботи по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція дитячого садка (з доведенням до 180 місць) в с. Музиківка, Білозерського району, Херсонської області, вул. 40 років Перемоги, 35-А» Коригування, код ДК 021:2015:45454000-4 – Реконструкція.
Звертаю увагу, що предмет зазначеного договору не містить інформації щодо виконання капітального ремонту харчоблоків, тому не має братися Уповноважено особою до уваги, як такий, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
- Договір № 03-12 від 03.12.2018р., згідно з п. 1.2. Договору Підрядник зобов’язується виконати роботи по об’єкту ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Реконструкція дитячого садка (з доведенням до 180 місць) в с. Музиківка, Білозерського району, Херсонської області, вул. 40 років Перемоги, 35-А» (ДК 021:2015:45454000-4 – Реконструкція).
Зазначаю, що предмет вказаного договору також не містить інформації щодо виконання капітального ремонту харчоблоків, тому не має братися Уповноважено особою до уваги, як такий, що не відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Крім того, даний договір укладено у 2018 році, що суперечить п. 10 Додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо строків виконання робіт.
ІІ. Відповідно до п. 10 Додатку № 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі до довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів додатково необхідно додати:
- копії зазначених аналогічних договорів з усіма сторінками та додатками, посилання на які є в цьому договорі, копії всіх сторінок усіх додаткових угод до цього договору, якщо вони були, або довідку учасника довільної формі про те, що протягом строку дії договору зміни до нього не вносили.
Однак, зі сторони ТОВ «ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» у складі своєї пропозиції спрощеної закупівлі по жодному аналогічному договору не було надано копії додатків або довідки учасника в довільній формі про те, що протягом строку дії договору зміни до нього не вносили.
III. У відповідності з п. 2 Додатку № 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції спрощеної закупівлі має надити копію Статуту зі змінами (у разі наявності) або іншого установчого документа.
Проте, у складі пропозиції спрощеної закупівлі ТОВ «ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» не було надано копію Статуту зі змінами або іншого установчого документа, що є порушенням вимог документації спрощеної закупівлі та є підставою для скасування протоколу Уповноваженої особи від 06.08.2021р. № 54 про визначення переможця.
Беручи до уваги, що у складі пропозиції спрощеної закупівлі ТОВ «ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» не надано необхідних документів, Замовник повинен відхилити зазначену пропозицію, у зв’язку із невідповідністю такого учасника кваліфікаційним критеріям.
Вважаю, що Замовник під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» порушив принципи здійснення закупівель, встановлені п. 5 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: обєктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст. ст. 5, 31 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти вимогу про визначення переможця до розгляду.
2. Скасувати протокол від 06.08.2021р. № 54 про визначення переможця - ТОВ «ПРИВАТНА ІНВЕСТИЦІЙНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ».
Доводжу до Вашого відома, що у разі необ’єктивного розгляду даної вимоги, ФОП Камінська А. С. звернеться з позовною заявою до господарського суду Херсонської області за захистом своїх прав та законних інтересів.
Фізична особа-підприємець Камінська А. С
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
09.08.2021 16:37
Вирішення:
Шановний учаснику! У спрощених закупівлях учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель (абзац 2 частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Також відповідно до частини 4 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого невизнано переможцем спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином звернутися до замовника може той учасник пропозиція якого була оцінена та розглянута замовником або ж відхилена. Нагадаємо, що оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.
Отже, звернутися до замовника відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» не може учасник, пропозицію якого замовник не розглядав. Тому Ваша Вимога відхиляється як не дійсна.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні