-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт м’якої покрівлі над бюветом мінеральних вод КНП Стрийської міської ради "Стрийська міська лікарня" по вул. Симона Петлюри, 72 м. Стрий
Торги відмінено
196 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 960.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 960.00 UAH
Період оскарження:
16.07.2021 13:26 - 22.07.2021 11:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
bdd1bb9bc06d4e44a1cd876578ef7614
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-004700-b.b2
Назва:
Вимога щодо порушення Замовником норм Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовнику!
Керівництво ТзОВ «Західбуд Стрий» звертається до Вас у зв’язку із порушенням, що
виникло під час проведення Вами спрощеної закупівлі.
Відповідно до статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть
здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур:
- відкриті торги;
- торги з обмеженою участю;
- конкурентний діалог.
Таким чином, Законом передбачено лише три процедури закупівлі. Спрощена закупівля –
не є процедурою у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Всупереч Закону, Оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі містить термін
«процедура закупівлі», зокрема
«2.12. Обов’язковою умовою участі в процедурі закупівлі є здійснення учасником
попереднього обстеження (огляду) об’єкта для визначення детального обсягу робіт та
подання Пропозиції»
Зазначення виразу «процедура закупівлі» в Оголошенні про проведення спрощеної
закупівлі є грубим порушенням, що суперечить нормам Закону України «Про публічні
закупівлі».
Враховуючи зазначене, єдиним варіантом є відміна закупівлі на підставі пункту 2 частини
17 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі неможливості усунення порушень, що
виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Повідомляємо, що у разі, якщо вами не буде відмінено закупівлю ми будемо вимушені
звернутися до Державної аудиторської служби України із повідомленням про наявне
порушення Закону.
З повагою,
Керівництво ТзОВ «Західбуд Стрий»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.08.2021 20:57
Вимога
Без відповіді
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
2ed2df0579e245818a178856101b8174
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-004700-b.b1
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
КП Комунальним некомерційним підприємством Стрийської міської Ради "Стрийська міська лікарня" (надалі - Замовник) 16.07.2021 р. було опубліковано закупівлю
UA-2021-07-16-004700-b «Капітальний ремонт м’якої покрівлі над бюветом мінеральних вод КНП Стрийської міської ради "Стрийська міська лікарня" по вул. Симона Петлюри, 72 м. Стрий» (надалі - Закупівля). За результатами аукціону, який відбувся 28.07.2021 р., пропозиція ТОВ «Західбуд Стрий» (надалі - Учасник) була визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду пропозиція Учасника була дискваліфікована Замовником по причині «невиконання вимог Тендерної документації» та з наступних причин:
1. «Учасник не долучив жодної інформації яка б вказувала на технічні, якісні та інші вимоги, також не додано жодної технічної специфікації (до прикладу кошторисна документація), а підписаний Учасником додаток № 1 не є належним виконанням даної вимоги, оскільки у вищезгаданому додатку містяться вимоги, які учасник повинен дотримуватись при виконанні технічного завдання.»
2. «Учасником не долучено жодного підтверджуючого документу, який би свідчив про те, що учасником було здійснено обстеження (огляд) об`єкта для визначення детального обсягу робіт, а відсутність кошторисної документації свідчить про те, що Учасник не здійснював обстеження об`єкту і не ознайомлений із обсягом робіт.
Вважаємо дане рішення Замовника неправомірним, таким, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», Оголошенню про проведення Закупівлі та містить в собі ознаки корупційних діянь з огляду на наступне:
1. Замовником у п. 3 Порядку подання пропозиції, вимоги до пропозиції зазначений текст наступного змісту:
«3. Інформація про технічні, якісні та інші вимоги до предмета, а також відповідна технічна специфікація (згідно Додатку 1)»
Зазначаємо, що Замовником взагалі не визначено вимог до порядку та способу подання інформації про технічні, якісні та інші вимоги до предмета закупівлі, рівно ж як ним не вимагалась подача у складі пропозиції кошторисної документації, а технічна специфікація (Інформація про технічні, якісні та інші вимоги) до предмету закупівлі якраз і була подана Учасником в повному обсязі.
2. Аналогічно Замовником у Оголошенні не вимагалась подача підтверджуючого документу про здійснення обстеження (огляд) об`єкту. Разом з тим відсутність кошторисної документації (яка не вимагалась Замовником) не може взагалі свідчити про обстеження чи не обстеження об`єкту, оскільки об`єми (обсяги) робіт зазначені Замовником у технічних вимогах до предмету Закупівлі (додаток 1) з якими ознайомлений Учасник та в додаток до цього подав відповідну інформацію.
Додатково зазначаємо, що вимога про попереднє обстеження порушує щонайменше права учасників 24 областей України, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження обєкту будівництва, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі.
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення пропозиції, визначеним Законом.
Окрім цього, слід додатково зауважити, що ч. 13 ст. 14 Закону визначений вичерпний перелік підстав для відхилення учасника спрощеної закупівлі, а саме:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.
Слід підкреслити, що така причина для відхилення пропозиції Учасника як «невиконання вимог Тендерної документації» взагалі не міститься в Законі, а отже уже є неправомірною.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Скасувати прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТзОВ «Західбуд Стрий» та провести повторну кваліфікацію пропозиції Учасника.
В інакшому випадку ми будемо вимушені звертатись за захистом наших прав та охоронюваних законом інтересів до органу, що здійснює контроль над Замовником, Державної аудиторської служби України, Суду та повідомляти відповідні органи про виявлені порушення у сфері публічних закупівель та можливу складову корупційного правопорушення щодо надання неправомірної переваги суб`єктам господарювання.
З повагою,
Керівництво ТзОВ «Західбуд Стрий»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2021 20:54