• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги фізичної охорони об’єкту та майна. ДК 021:2015: 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Торги відмінено

130 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 300.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2021 13:21 - 22.07.2021 13:25
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога щодо неправомірних дій замовника

Номер: 8a614f7648d7452d9bbaa24c7171837a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-001192-c.a5
Назва: Вимога щодо неправомірних дій замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! 03.08.2021р. уповноваженою особою замовника було прийнято рішення щодо задоволення скарги ПП «СБ Грізлі» щодо безпідставного відхилення пропозиції учасника за спрощеною закупівлею UA-2021-07-16-001192-c, скасування рішення про відхилення його пропозиції відповідно протоколу від 29.07.2021р., скасувати рішення про визначення ТОВ «Охоронне агенство «Троян» переможцем даної закупівлі, визначення переможцем даної спрощеної закупівлі ПП «СБ Грізлі», про що оприлюднено протокол від 03.08.2021р. Ми вважаємо дії замовника не послідовними, безпідставними, не аргументованими, не правомірними. Своїми діями замовник порушив частину 1 статті 5, пункт перший частини 13 статті 14 Закону. 1. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.07.2021р. пропозицію ПП «СБ Грізлі» вже було відхилено, зокрема із причини не додержання даним учасником трудового законодавства за результатами проведеної спрощеної закупівлі. Так, остаточна цінова пропозиція ПП «СБ Грізлі» склала 117210,24грн. Замовник аргументував свою позицію щодо порушення ПП «СБ Грізлі» вимоги замовника, щодо дотримання розрахунку ціни послуги згідно з визначеним законодавством мінімальним розміром оплати праці з урахуванням обов’язкових нарахувань ЄСВ. Що ж змусило замовника змінити свою думку? Вимога до замовника та аргументація ПП «СБ Грізлі» стосовно частини «2. Щодо Порушення вимог Замовника щодо дотримання законодавство про публічні закупівлі, а також законодавства» даного Протоколу? Ми заперечуємо проти аргументації ПП «СБ Грізлі», оскільки: 1) У Кошторисі формування вартості послуг учасника у графі «Чисельність, чол..» зазначена інформація про залучення на весь період (і на 1 місяць, і на 5 місяців) 3 (трьох) працівників. Це означає, що, незалежно від того чи будуть залучатися працівники на повну ставку (оклад, інше) чи за сумісництвом, наприклад, на 0,25 , 0,5 чи 0,75 ставки, оплата праці повинна здійснюватись із розрахунку на три повні ставки, що відповідатиме технічним вимогам закупівлі та трудовому законодавству України, а саме, встановленому мінімуму оплати праці. 2) Цивільно-правова угода не повинна містити ознак трудових відносин між підприємством і працівником. Це угода, між підприємством, як замовником разових робіт чи послуг та працівником (виконавцем), який власними силами та на власний розсуд виконує/надає роботи/послуги замовнику. Тобто, у разі залучення ПП «СБ Грізлі» працівників до надання послуг з охорони об’єкту (а не до виконання службових обов’язків охоронця, що є ознакою трудового договору і передбачає оплату праці згідно трудового законодавства) повинні виконуватись наступні умови: По-перше, працівник (виконавець), який надає послуги з охорони об’єкту своїми силами та на власний розсуд, повинен мати ліцензію МВС України на провадження охоронної діяльності, як того вимагає ЗУ «Про охоронну діяльність» та Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності. У оголошенні на закупівлю та у пропозиції ПП «СБ Грізлі» не зазначена інформація стосовно наявності ліцензій у працівників; По-друге, якщо цивільно-правова угода не має ознак трудових відносин, то по відношенню до замовника даної закупівлі це вже співвиконання/субпідряд, що не передбачено умовами оголошення про спрощену закупівлю. По-третє, вимогою замовника та наданим кошторисом ПП «СБ Грізлі» передбачено виплата саме заробітної плати та нарахувань на заробітну плату, а не винагороди (оплати) за цивільно-правовою угодою. 3) Крім цього, зазначена у скарзі ПП «СБ Грізлі» інформація стосовно того, що «підприємство вже здійснює охорону багатьох об'єктів», не означає, що це «дозволяє сплачувати заробітню платі і всі інші витрати за рахунок прибутку підприємсвта», оскільки замовник не встановлював вимогу, а учасник не надавав інформацію стосовно фінансових результатів діяльності ПП «СБ Грізлі». Тому фінансова спроможність для виконання умов договору за даною закупівлею для учасників підтверджується лише в межах даної закупівлі відповідно встановленим вимогам замовника. А от твердження, що учасник «має величезний штат працівників», навпаки свідчить про значні витрати підприємства на виплату заробітної плати, нарахувань на неї, податків та зборів відповідно законодавства, що складає найбільшу (іноді до 90% і більше) складову частку вартості одиниці послуги при наданні послуг фізичної охорони. Враховуючи вищевикладене, ми не вбачаємо наявних причин для скасування рішення уповноваженої особи замовника від 29.07.2021р. у частині «Порушення вимог Замовника щодо дотримання законодавства про публічні закупівлі, а також законодавства». 2. Оприлюднивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник визначив бюджет закупівлі у розмірі 130000,00 грн. Разом з тим замовником було встановлено вимогу щодо надання учасниками Цінової пропозиції (Додаток 2). Додатком 2 визначено Форму «Цінової пропозиції», далі – форма, та встановлено вимогу, що учасники повинні дотримуватись даної форми. ПП «СБ Грізлі» надало Цінову пропозицію, де зазначило дату заповнення - 22 липня 2022(!) року, у якій зазначені вартісні та кількісні показники формування вартості послуг. Так, ПП «СБ Грізлі» при заповненні форми кошторису відступило від встановленої замовником форми: по-перше, у графі «середня заробітна плата» (за місяць) зазначено цифрове значення з трьома знаками після коми; по-друге зазначена середня заробітна плата у сумі 6,166 грн. не відповідає встановленим законодавством про працю нормам; по-третє, у графі «Разом, грн..» (за 1 місяць) після визначеної суми 23760,00грн. у дужках зазначено «для 30 к.д.», що не відповідає встановленій замовником формі. Звертаємо увагу Замовника на те, що у Кошторисі формування вартості ним чітко визначено періоди за які потрібно проводити розрахунки: «на 1 місяць» та «на 5 місяців», тобто зазначені показники за п’ять місяців повинні бути пропорційні показникам за один місяць та кратні п’яти. У Ціновій пропозиції ПП «СБ Грізлі» взагалі відсутня логічна послідовність розрахунків, оскільки жоден показник вартості не відповідає дійсності, що можна перевірити за допомогою звичайного калькулятора. Наприклад, розрахунок середньої заробітної плати: у кошторисі зазначений місячний показник 6166,00грн. (навіть, якщо припустити, що 6,166 грн. було технічною помилкою). Тоді за 5 місяців показник повинен бути 30830,00грн., а не 18498,00, як зазначено у кошторисі. Фонд оплати плаці на місяць відповідно кошторису – 18500,00грн, тоді на 5 місяців складатиме 92500,00 грн., а не 94350,40грн, як зазначено у кошторисі, і т.д. Далі жоден показник за 5 місяців не відповідає показнику за 1 місяць. Також невірно визначені суми єдиного податку (навіть у власному розумінні розрахунку вартості ПП «СБ Грізлі»), які складають 5% від загальних витрат на місяць та на 5 місяців відповідно: на місяць – витрати на зп 22570,00грн.+ накладні витрати 1,01грн. + планова рентабельність 0,99грн. = 22572,00грн. * 5% єдиного податку = 1128,60грн., а не 1188,00грн, як зазначено у кошторисі. Аналогічно і за 5 місяців. Оскільки одним з принципів здійснення закупівлі є недискримінація та рівне ставлення до учасників, то всі документи, форми, кошториси тощо повинні розглядатись замовником на рівних умовах та у відповідності до вимог оголошення про закупівлю. 3. На вимогу оголошення про проведення спрощеної закупівлі, ПП «СБ Грізлі» було надано Копію аналогічного договору з актами прийняття послуг. Проте, більшість актів не містять дати складання, що є обов’язковим реквізитом для даного виду документу. Без зазначеного реквізиту акт про прийняття послуг не дійсний. Тож, ПП «СБ Грізлі» не підтвердив належним чином свою кваліфікацію у частині надання копії актів приймання послуг та така пропозиція повинна бути відхилена замовником як така, що не відповідає вимогам закупівлі. Таким чином, пропозиція ПП «СБ Грізлі» не відповідає встановленим вимогам Замовника та підлягає відхиленню відповідно пункту 1 частини 13 статті 14 Закону. Хотілося б зазначити, що визначений Законом принцип здійснення публічних закупівель «максимальна економія, ефективність та пропорційність» по-перше, не означає виключно економію бюджетних коштів саме на оплату послуг за укладеним договором. Це може бути, наприклад, і економія часу внаслідок не затягування процедури закупівлі, і максимальна ефективність від надання якісних послуг виконавцями, які відповідають встановленим вимогам та діють в межах законодавства України, і економія на судових витратах, які виникають в наслідок неправомірно прийнятих рішень тощо; по-друге, не є єдиним принципом здійснення публічних закупівель. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо: 1. Скасувати рішення уповноваженої особи про визнання ПП «СБ Грізлі» переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-07-16-001192-c за протоколом від 03.08.2021р. 2. Скасувати рішення уповноваженої особи про намір укласти договір про закупівлю з ПП «СБ Грізлі» як переможцем спрощеної закупівлі UA-2021-07-16-001192-c за протоколом від 03.08.2021р. 3. Перейти до розгляду наступної пропозиції у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі». У разі відмови у задоволенні нашої вимоги, ми будемо змушені звернутися до суду.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноваженою особою закупівель розглянуто вимога ПП «Охоронна агенція «Січ-Безпека» від 05.08.2021 щодо невідповідності пропозиції іншого учасника ПП «СБ Грізлі» вимогам оголошення UA-2021-07-16-001192-c про проведення спрощеної закупівлі послуг охорони об’єкту за адресою: м. Запоріжжя, вул. Академіка Амосова, буд. 67. На дану вимогу повідомляємо, що єдиним критерієм оцінки пропозиції учасників є ціна. За результатами електронного аукціону найнижчу ціну за послуги охорони надано ПП «СБ Грізлі». Вимога Замовника щодо відповідності запропонованої учасниками ціни мінімальному розміру оплати праці з урахуванням сплати єдиного соціального внеску є гарантією учасника дотримання ним норм трудового законодавства та обов’язком учасника по відношенню до своїх працівників та не стосується Замовника закупівлі. Враховуючи наявність формальних помилок ПП «СБ Грізлі» у підтвердженні досвіду виконання аналогічних договорів - відсутність на актах наданих послуг дати їх складання, Замовником перевірена та підтверджена справжність Актів наданих послуг у іншого контрагента Учасника. У зв’язку з цим, Ваша вимога задоволенню не підлягає.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.08.2021 10:24
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо переможця

Номер: 272b6daa09584d0bbfe195b42f99eb67
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-001192-c.b4
Назва: Щодо переможця
Вимога:
Шановний Замовнику, у Вас є якісь надможливості? Ви можете бачити документи, які не бачать інші? Ви самі у своїй тендерній докуемнтації вимагаєте - Наявність досвіду виконання аналогічного договору у закладах охорони здоров’я за останні 3 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору та копії Актів приймання-передачі та/або видаткових накладних). Подається разом з пропозицією. А тепер запитання: В ЯКОМУ ФАЙЛІ У ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ Охоронне агенство Троян є аналогічний досвід із закладом охорони здоров'я? Може всі інші учасники сліпі і не бачать цього файлу? Прохання вказати - де цей документ! Якщо Ви вважаєте, що у спрощеній закупівлі можна робити "все, що заманеться", то Ви помиляєтесь! Адже ДАСУ розглядає звернення і щодо спрощених закупівель! Чи ТОВ Охоронне агенство Троян потім самостійно заплатить за Вас штрафні санкції?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.08.2021 15:30
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога Замовнику

Номер: 5ee1ecb58dde4c25a4e91d69cd826263
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-001192-c.b3
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
Шановний Замовнику! Публічні закупівлі, у т.ч. і спрощені закупівлі, здійснюються відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі». Відповідно пункту 3 частини 1 статті 3 Закону цей закон застосовується для замовників, визначених частиною першою статті 2 цього Закону, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель відповідно до частини другої цієї статті. Частина 2 статті 3 Закону: Замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. 1. Пунктом шостим Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник встановив вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі: «Наявність досвіду виконання аналогічного договору у закладах охорони здоров’я за останні 3 роки, разом з документальним підтвердженням про його виконання (копія договору та копії Актів приймання-передачі та/або видаткових накладних). Подається разом з пропозицією.» Проте, в супереч вимозі Замовника, у складі пропозиції ТОВ «Охоронне агенство «Троян» відсутнє документальне підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі: - відсутня копія договору, - відсутні копії актів приймання-передачі та/або видаткових накладних. 2. Пунктом 1 розділу «Документи які має надати учасник в складі пропозиції» встановлена вимога щодо зазначення в Довідці, яка містить відомості про Учасника: в) форма власності та юридичний статус, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). У відповідній довідці ТОВ «Охоронне агенство «Троян» відсутня інформація щодо форми власності юридичної особи Учасника. Відповідно пункту першому частини 13 статті 14 Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Статтею 5 Закону визначені Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, зокрема: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Визнавши переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «Охоронне агенство «Троян», Замовник порушив пункт перший частини 13 статті 14 та частину першу статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо: 1) скасувати рішення про визнання ТОВ «Охоронне агенство «Троян» переможцем спрощеної закупівлі, 2) скасувати рішення про намір укласти договір з ТОВ «Охоронне агенство «Троян».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.08.2021 15:30
Вимога
Відкликано скаржником

В продовження щодо відхилення.

Номер: 1d11639e962748ebbd8edd19094bc9cf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-001192-c.b2
Назва: В продовження щодо відхилення.
Вимога:
Шановний Замовнику, при перевірці КЕП необхідно скачати файл - sign.p7s від 26 лип. 15:15 , далі прикріпити даний файл на сайті - https://czo.gov.ua/verify, в результаті отримаємо Підписувачі Підписувач ОБЛОМЄЙ ЛЮБОВ ОЛЕКСАНДРІВНА П.І.Б. ОБЛОМЄЙ Любов Олександрівна РНОКПП 1943907346 Організація (установа) СБ ГРІЗЛІ Код ЄДРПОУ 41157579 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 15:15:14 26.07.2021 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA104000000224656002B225F02 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований. Детально скріншоти додаємо. Просимо дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шавновний, учаснику. Ваше звернення задоволено. Рішення про відхілення вашої пропозиції скасоване.
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.08.2021 15:30
Вимога
Залишено без розгляду

НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ

Номер: e6e7950fcd614547b07d49b45a4114ac
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-001192-c.b1
Назва: НЕЗАКОННЕ ВІДХИЛЕННЯ
Вимога:
Шановний Замовнику, ми не можемо погодитися з рішенням, щодо відхилення нашої пропозиції і попунктно згідно вашого протоколу спростовуємо всі ваші твердження. 1. З приводу розміру оплати праці. По-перге, Ваш розрахунок не є вірним, оскільки працівники, що залучаються до надання послуг можуть працювати за сумісництвом, а тому оплата праці може бути меншою за встановлену мінімальну. По-друге, до надання послуг можуть залучатися працівники за цивільно-правовими угодами, а значить відпрацювати 1 день чи тиждень і далі буде надавати послуги інший працівник. Крім цього, наше підприємство вже здійснює охорону багатьох об'єктів, має величезний штат працівників, що дозволяє сплачувати заробітню платі і всі інші витрати за рахунок прибутку підприємсвта. Вважаємо відхилення в цій частині є незаконним і таким що порушує принципи здійснення публічних закупівель і зокрема економії бюжетних коштів. 2. Ви зазначаєте, що взагалі не накладений електронний підпис, що є неправдивим, адже при перевірці накладеного підпису відображаєтсья вся інформація Підписувач ОБЛОМЄЙ ЛЮБОВ ОЛЕКСАНДРІВНА П.І.Б. ОБЛОМЄЙ Любов Олександрівна РНОКПП 1943907346 Організація (установа) СБ ГРІЗЛІ Код ЄДРПОУ 41157579 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 15:15:14 26.07.2021 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA104000000224656002B225F02 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований. Не зрозуміло, чому було прийнято рішення з даної підстави. Враховуючи вище викладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ПП "СБ ГРІЗЛІ" і яка відповідає всім вимогам документації і має можливість надавати послуги з охорони якісно, у відповідності до всіх умов договору. Звертаємо вашу увагу, що у випадку ігнорування даного питання, ми будемо змушені ініціювати звернення у відповідні контролюючі органи з питань здійснення публічних закупівель з метою захисту своїх законних прав та інтересів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня. Результат перевірки ЕЦП/КЕП долучено до відповіді Замовника. В ній вказано, що "Електронний підпис не дійсний", що в свою чергу не дає змоги ідентифікувати особу, яка підписала пропозицію. На підставі цього Замовник не вбачає підстав щодо зміни рішення про відхилення пропозиції ПП "СБ Грізлі"
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.08.2021 13:58