-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G
процедура закупівлі здійснюється для задоволення потреби протягом 2017 року
Завершена
1 654 068.21
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 570.00 UAH
мін. крок: 0% або 570.00 UAH
Період оскарження:
17.07.2017 10:43 - 29.07.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Гарантійний лист
Номер:
6d77cba582074e6daf68f7b3b3006898
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-17-000061-a.b1
Назва:
Гарантійний лист
Вимога:
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю по предмету «Фармацевтична продукція код ДК 021:2015 – 33600000-6 (препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G)», затвердженої рішенням тендерного комітету замовника, Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України від 17 липня 2017 року, учасники повинні надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.
Вважаємо, що таке формулювання стосовно лоту №1 – севофлуран потребує змін.
Замовник не обґрунтував, на яких законних підставах не можуть взяти участь у тендері учасники, що не мають прямих договірних відносин з виробником / не отримали від виробника статус дилера, дистриб’ютора, представника, проте володіють предметом закупівлі разом із документами на товар (у т. ч. сертифікатом відповідності, виданим виробником, висновком про якість лікзасобу).
Не зрозуміло також, чому учасники, які не входять до кола осіб, зазначених у підпункті 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, проте:
- є ліцензованими на продаж лікарських засобів,
- мають у власності на території України предмет закупівлі, якість і походження якого підтверджена документами відповідних державних органів, не можуть гарантувати постачання товару замовнику?
Якщо замовник має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, тоді варто пам’ятати, що для «Севорану» і «Севофлурану» (єдиних зареєстрованих в Україні лікарських засобів з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран») як ліків іноземного виробництва визначальним є не гарантійний лист від виробника / його представництва, дистриб’ютора, дилера, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою недопущення обігу фальсифікованих, неякісних та незареєстрованих лікарських засобів і для подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів (пункти 1, 5).
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників гарантійних листів від виробника, законним шляхом є неможливим.
Відповідно до законодавства України згаданий висновок є єдиним документом, який засвідчує імпорт якісних або фальсифікованих лікарських засобів. Інші документи на зразок гарантійних листів свідчитимуть про те, що замовник ставить під сумнів повноваження Держлікслужби щодо контролю якості ліків, які ввозяться в Україну, і заперечує встановлений механізм державного контролю у цій сфері.
На додаток, просимо звернути увагу на рішення Антимонопольного комітету України від 31.03.2016 №618-р/пк-ск, у якому орган оскарження дійшов висновку про необґрунтованість та документальну відсутність у замовника необхідності встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа. Такі дії замовника, зазначає Антимонопольний комітет України, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що скаржником у рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 була особа, яка безпосередньо не пов’язана із виробником (його представництвом / філією), не була представником / дилером / дистриб’ютором виробника, однак володіла предметом закупівлі, а отже і була готова забезпечити потребу замовника у ліках. Як випливає із рішення Антимонопольного комітету України, заяву скаржника було задоволено, а дії замовника визнано протиправними.
Тому, просимо Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України стосовно лоту №1 – севофлуран внести зміни у підпункт 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачивши як альтернативу надання гарантійного листа тими учасниками, які не представляють виробника, однак мають на території України товар, належним чином імпортований та перевірений на якість.
Пов'язані документи:
Учасник
- SCAN_20170721_121725476 21.07.2017 12:20
- рішення N 618 від 31 3 2016 21.07.2017 12:20
Дата подачі:
21.07.2017 12:20
Вирішення:
Відповідно до підпункту 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації на закупівлю по предмету «Фармацевтична продукція код ДК 021:2015 – 33600000-6 (препарати лікарські – 3 лоти: Лот №1 – севофлуран; Лот №2 – імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G; Лот №3 - імунологічно активна білкова фракція імуноглобуліну G)», затвердженої рішенням тендерного комітету замовника, Національної дитячої спеціалізованої лікарні «ОХМАТДИТ» МОЗ України від 17 липня 2017 року, учасники повинні надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.
Вважаємо, що таке формулювання стосовно лоту №1 – севофлуран потребує змін.
Замовник не обґрунтував, на яких законних підставах не можуть взяти участь у тендері учасники, що не мають прямих договірних відносин з виробником / не отримали від виробника статус дилера, дистриб’ютора, представника, проте володіють предметом закупівлі разом із документами на товар (у т. ч. сертифікатом відповідності, виданим виробником, висновком про якість лікзасобу).
Не зрозуміло також, чому учасники, які не входять до кола осіб, зазначених у підпункті 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, проте:
- є ліцензованими на продаж лікарських засобів,
- мають у власності на території України предмет закупівлі, якість і походження якого підтверджена документами відповідних державних органів, не можуть гарантувати постачання товару замовнику?
Якщо замовник має на меті запобігти закупівлі фальсифікатів, тоді варто пам’ятати, що для «Севорану» і «Севофлурану» (єдиних зареєстрованих в Україні лікарських засобів з міжнародним непатентованим найменуванням «севофлуран») як ліків іноземного виробництва визначальним є не гарантійний лист від виробника / його представництва, дистриб’ютора, дилера, а висновок Держлікслужби про якість ввезених лікарських засобів, який відповідно до Порядку здійснення державного контролю якості лікарських засобів, що ввозяться в Україну, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2005 р. № 902, видається з метою недопущення обігу фальсифікованих, неякісних та незареєстрованих лікарських засобів і для подальшої реалізації (торгівлі) імпортованих лікарських засобів (пункти 1, 5).
Без відповідного висновку продаж імпортованих медикаментів, не дивлячись на наявність в учасників гарантійних листів від виробника, законним шляхом є неможливим.
Відповідно до законодавства України згаданий висновок є єдиним документом, який засвідчує імпорт якісних або фальсифікованих лікарських засобів. Інші документи на зразок гарантійних листів свідчитимуть про те, що замовник ставить під сумнів повноваження Держлікслужби щодо контролю якості ліків, які ввозяться в Україну, і заперечує встановлений механізм державного контролю у цій сфері.
На додаток, просимо звернути увагу на рішення Антимонопольного комітету України від 31.03.2016 №618-р/пк-ск, у якому орган оскарження дійшов висновку про необґрунтованість та документальну відсутність у замовника необхідності встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання гарантійного листа. Такі дії замовника, зазначає Антимонопольний комітет України, порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо увагу, що скаржником у рішенні №618-р/пк-ск від 31.03.2016 була особа, яка безпосередньо не пов’язана із виробником (його представництвом / філією), не була представником / дилером / дистриб’ютором виробника, однак володіла предметом закупівлі, а отже і була готова забезпечити потребу замовника у ліках. Як випливає із рішення Антимонопольного комітету України, заяву скаржника було задоволено, а дії замовника визнано протиправними.
Тому, просимо Національну дитячу спеціалізовану лікарню «ОХМАТДИТ» МОЗ України стосовно лоту №1 – севофлуранвнести зміни у підпункт 3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації, передбачивши як альтернативу надання гарантійного листа тими учасниками, які не представляють виробника, однак мають на території України товар, належним чином імпортований та перевірений на якість.
Відповідь:Тендерний комітет Національної дитячої спеціалізованої лікарні «Охматдит» МОЗ України розглянув Вашу вимогу в частині вилучення вимоги про надання у складі тендерної пропозиції оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора, уповноваженого на це виробником (з наданням копії документу, який підтверджує такі повноваження), з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.Гарантійний лист повинен включати номер процедури закупівлі в системі електронних закупівель, а також назву предмета закупівлі та назву замовниката повідомляє, що вона є безпідставною та необґрунтованою та не зрозуміло чому вона стосується виключно препарату, який Замовник планує придбати полоту №1 – севофлуран.
Передусім варто зазначити, що усі процедури закупівлі на придбання лікарських засобів та виробів медичного призначення, які проводить протягом 2017 року містять вимогу щодо надання зазначеного вище учасника та передусім дійсно спрямовані здійснення закупівлі товару належної якості та унеможливлення закупівлі фальсифікатів. Крім цього, встановлюючи вимогу про надання даного документу у складі тендерної пропозиції наша установа отримує певні гарантії щодо поставки товару у необхідній кількості належної якості та з належним строком придатності.
Досягти аналогічного результаті при поставці товару, у випадку відсутності даної вимоги є вкрай неможливим.
Крім цього, незрозумілими є Вашіаргументи в частині практики Антимонопольного комітетуУкраїни, оскількивстановленавимогащодонаданнягарантійного листа надаєможливість Вам як потенційноможливомуучасникунадатиданий лист не лишевідвиробника товару, а й відйогопредставника, дилера, дистриб’ютора, що в жодному разі не може вважатись порушення, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх.
У зв’язку з цим, тендерним комітетом НДСЛ «Охматдит» МОЗ України прийнято рішення про залишення Вашої вимоги без задоволення.
Статус вимоги:
Не задоволено