• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: код 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки» (Фруктові соки - ДК 021:2015: код 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки»)

1. Найменування замовника: Снятинський психоневрологічний інтернат. 2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03188719. 4. Місцезнаходження замовника: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Рожко Микола Дмитрович, заступник директора, голова тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату, e-mail: snyatin_pni@ukr.net, тел. +3803476 21668. 6. Вид предмета закупівлі: Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: Фруктові соки - ДК 021:2015: код 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015: код 15320000-7 «Фруктові та овочеві соки». 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 000 л. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Гоголя, буд. 23, м. Снятин, Івано-Франківська обл., 78300. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації, на поточний рахунок Продавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни. 1% від загальної очікуваної вартості. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «01» серпня 2021 року. 21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі». 26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

Завершена

250 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2021 12:31 - 28.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: 3a6fd0f4c4b74c528b125e2384a8b3d0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003982-b.c8
Назва: Скарга
Скарга:
Деталі скарги у вкладеному файлі
Дата розгляду скарги: 22.10.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.10.2021 12:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.10.2021 18:44
Автор: ФОП ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА, Гончарук Лариса Георгіївна +380958712252 LARYSAGONCHARUK@GMAIL.COM
Скарга
Скасована

Щодо неправомірного визначення переможця торгів

Номер: 9debb40a8154420fbef20854a27acb46
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003982-b.c7
Назва: Щодо неправомірного визначення переможця торгів
Скарга:
Деталі скарги у вкладеному файлі
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 07.10.2021 11:54
Автор: ФОП ГОНЧАРУК ЛАРИСА ГЕОРГІЇВНА, Гончарук Лариса Георгіївна +380958712252 larysagoncharuk@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Щодо неправомірного визначення переможця торгів

Номер: eb1a7bb57d2f41b9bd74db24d15301a3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003982-b.c6
Назва: Щодо неправомірного визначення переможця торгів
Вимога:
27 вересня 2021 року Замовником Снятинським психоневрологічним інтернатом визначено переможцем торгів ТОВ «Авідаль» та оприлюднено протокол №335 (не завантажується ) та протокол розгляду тендерних пропозицій, в якому визначено найбільш економічно вигідну? тендерну пропозицію ТОВ «Авідаль» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. ФОП Гончарук Лариса Георгіївна не може погодитись з прийнятим рішення та вважає, що Замовник належним чином не оцінив пропозицію учасника ТОВ «Авідаль» та безпідставно і передчасно визнав учасника переможцем торгів. 1. Відповідно до ч.6 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та детальний опис основних технічних характеристик товару. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Авідаль» не надано детального опису основних технічних характеристик товару, тому у цій частині тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів. 2. Відповідно до п.2 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: копії декларації виробника (посвідчення про якість) на запропонований товар та/або протоколи випробувань завірені печаткою виробника, або інший документ, що підтверджує якість запропонованого товару відповідно до вимог чинного законодавства України. Якість предмета закупівлі має відповідати чинним державним стандартам. Відповідно до п.9 цього ж Додатку 3 Продукція повинна повністю відповідати вимогам складової ГОСТ ДСТУ щодо визначення за показниками якості та безпечності, а саме за вмістом важких металів та миш’яку, радіонуклідів, пестицидів, мікотоксинів, відповідати санітарно-гігієнічним нормам, відповідати санітарно-гігієнічним нормам та державним стандартам. Отже, Замовником чітко визначено, що продукція, яка закуповується має відповідати вимогам державних стандартів. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Авідаль» надано декларацію виробника/посвідчення про якість №485 від 15.06.2021р., з якого випливає , що товар відповідає ТУ У 24268368.001-97, що не являється державним стандартом, а отже якість предмета закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Замовник у Додатку 3 до тендерної документації вказує (примітка), що у випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником. Учасник закупівлі ТОВ «Авідаль», пропонуючи продукцію, що не відповідає державним стандартам, мав би надати порівняльну таблицю запропонованого ним товару з товаром, що вимагається Замовником. Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано документа «Порівняльна таблиця». Отже, пропозиція ТОВ «Авідаль» не відповідає технічним вимогам предмета закупівлі. 3. Відповідно до п.п.2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 1.2. до тендерної документації). У складі пропозиції учасника ТОВ «Авідаль» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №933н/10 від 30.07.2021р.), яка не відповідає додатку 1.2 до тендерної документації. Так, у колонці четвертій таблички додатку 1.2 до тендерної документації замовник передбачив інформацію «Стаж роботи». У довідці, яку надано учасником ТОВ «Авідаль» вказано «Стаж роботи на підприємстві, років». Тобто, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ні за формою, ні за змістом не відповідають вимогам тендерної документації Замовника торгів. З огляду на викладене вище, прошу переглянути прийняте рішення щодо визначення тендерної пропозиції ТОВ «Авідаль» переможцем торгів та відхилити зазначене рішення відповідно до ч. 1 та ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику стосовно Ваших вимог дозвольте відповісти наступне; 1. Відповідно до ч.6 розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником та детальний опис основних технічних характеристик товару. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Авідаль» не надано детального опису основних технічних характеристик товару, тому у цій частині тендерна пропозиція зазначеного учасника не відповідає вимогам тендерної документації Замовника торгів. Частиною 1 розділу 3 Тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція складається з кваліфікаційної частин та технічної частини. Далі в цій частині Тендерної документації визначений конкретний перелік та зміст документів, які складають Технічну частину тендерної пропозиції, а саме: «Технічна частина складається: - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку 3 до цієї тендерної документації; - інформація, складену у довільній формі про те, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля; - документи та інформацію, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації.» ТОВ «АВІДАЛЬ» у складі своєї тендерної пропозиції надано файл «Тех характеристики.pdf», якій містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – згідно Додатку 3 Тендерної документації, в тому числі детальний опис основних технічних характеристик товару відповідно до вимог Замовника, визначених у Додатку 3 до Тендерної документації. Тобто ТОВ «АВІДАЛЬ» виконало вимоги Тендерної документації у цій частині. 2. Відповідно до п.2 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: копії декларації виробника (посвідчення про якість) на запропонований товар та/або протоколи випробувань завірені печаткою виробника, або інший документ, що підтверджує якість запропонованого товару відповідно до вимог чинного законодавства України. Якість предмета закупівлі має відповідати чинним державним стандартам. Відповідно до п.9 цього ж Додатку 3 Продукція повинна повністю відповідати вимогам складової ГОСТ ДСТУ щодо визначення за показниками якості та безпечності, а саме за вмістом важких металів та миш’яку, радіонуклідів, пестицидів, мікотоксинів, відповідати санітарно-гігієнічним нормам, відповідати санітарно-гігієнічним нормам та державним стандартам. Отже, Замовником чітко визначено, що продукція, яка закуповується має відповідати вимогам державних стандартів. Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Авідаль» надано декларацію виробника/посвідчення про якість №485 від 15.06.2021р., з якого випливає , що товар відповідає ТУ У 24268368.001-97, що не являється державним стандартом, а отже якість предмета закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Замовник у Додатку 3 до тендерної документації вказує (примітка), що у випадку надання учасником еквіваленту, він має надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником. Учасник закупівлі ТОВ «Авідаль», пропонуючи продукцію, що не відповідає державним стандартам, мав би надати порівняльну таблицю запропонованого ним товару з товаром, що вимагається Замовником. Учасником у складі тендерної пропозиції не було надано документа «Порівняльна таблиця». Отже, пропозиція ТОВ «Авідаль» не відповідає технічним вимогам предмета закупівлі. Відповідно до статті 1 Закону України «Про стандартизацію» від 05.06.2014 року № 1315-VII: «Технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.» Нормативні документи у сфері стандартизації розробляються та затверджуються у відповідності до діючого законодавства України та вимог державних стандартів. Скаржник ФОП Гончарук Лариса Георгіївна не довела та не підтвердила доказами, що ТУ У 24268368.001-97 не зареєстровані відповідним державним органом та що встановлені у них вимоги до продукції не відповідають державним стандартам. Тобто ТОВ «АВІДАЛЬ», подавши у складі своєї тендерної пропозиції декларації виробника на запропонований товар (файл: «Декларации соки.pdf») виконало вимоги тендерної документації у цій частині. 3. Відповідно до п.п.2.1 п.2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації учасники повинні надати Інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за формою відповідно до додатку 1.2. до тендерної документації). У складі пропозиції учасника ТОВ «Авідаль» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. №933н/10 від 30.07.2021р.), яка не відповідає додатку 1.2 до тендерної документації. Так, у колонці четвертій таблички додатку 1.2 до тендерної документації замовник передбачив інформацію «Стаж роботи». У довідці, яку надано учасником ТОВ «Авідаль» вказано «Стаж роботи на підприємстві, років». Тобто, довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ні за формою, ні за змістом не відповідають вимогам тендерної документації Замовника торгів. Частиною 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» Тобто законодавством не обмежено право Замовника самостійно визначати обсяг, зміст інформації та спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. В Додатку 1 до Тендерної документації не конкретизовано, який саме стаж роботи має вказати учасник у своїй Інформаційній довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому у формі довідки відповідно до додатку 1.2. до тендерної документації не вказано, що учасник не може відступати від наведеної форми. Тобто ТОВ «АВІДАЛЬ», подавши у складі своєї тендерної пропозиції довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації з відповідним стажем роботи, які мають необхідні знання та досвід (файл: «Дов працівники.pdf») виконало вимоги тендерної документації у цій частині. З огляду на викладене вище, прошу переглянути прийняте рішення щодо визначення тендерної пропозиції ТОВ «Авідаль» переможцем торгів та відхилити зазначене рішення відповідно до ч. 1 та ч.2 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Враховуючи наведене вище Замовник не може задовольнити вимогу ФОП Гончарук Лариса Георгіївна. Також звертаємо вашу увагу, що з метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі ви маєте право звернутись зі скаргою до органу оскарження. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Рішення за результатами розгляду скарг приймаються на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога про відміну торгів

Номер: 0bf1f73a0b434cb19cbd1d4866911635
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003982-b.a4
Назва: Вимога про відміну торгів
Вимога:
Замовником Снятинським психоневрологічним інтернатом за результатами поданої вимоги іншого учасника закупівель ТОВ «Авідаль» прийнято рішення (протокол від 05.08.2021р. №238), яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Гончарук Лариси Георгіївни з підстав нібито невідповідності пропозиції переможця торгів абз.1 ч.3 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ФОП Гончарук Лариса Георгіївна у зв’язку із наявними запереченнями було подано вимогу про скасування вищевказаного рішення, яка визнана Замовником. При цьому Замовник зазначив, що не заперечує щодо обставин котрі склались на даний момент. У зв’язку із відсутністю функціоналу Замовник не має можливості повернути ФОП Гончарук Л.Г. на етап кваліфікації. Звертаємо увагу Замовника, що відповідно до п.2 ч.1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. За таких обставин, керуючись п.2 ч.1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо Замовника відмінити торги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Найближчим часом Замовником буде вирішено питання щодо закупівлі. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення замовника

Номер: dee5d7df6d144f0e8d827c6df30daa9a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003982-b.a3
Назва: Вимога про скасування рішення замовника
Вимога:
Замовником Снятинським психоневрологічним інтернатом за результатами поданої вимоги іншого учасника закупівель ТОВ «Авідаль» прийнято рішення (протокол від 05.08.2021р. №238), яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Гончарук Лариси Георгіївни з підстав нібито невідповідності пропозиції переможця торгів абз.1 ч.3 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ФОП Гончарук Лариса Георгіївна не може погодитись з таким рішенням та підставами його прийняття, зважаючи на наступне. Відповідно до п.1 ч.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020р. №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №227 від 17.03.2021р.) встановлено, що: 1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону; використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених встановлено, що результати надання електронних довірчих послуг, пов’язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг. Фізична особа-підприємець Гончарук Лариса Георгіївна не підпадає під дію жодного з виключень п.1 ч.3 Постанови, тому може використовувати удосконалений електронний цифровий підпис. Відповідно до абз.2 ч.1 Постанови встановлено, що Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Крім цього, хочу звернути увагу Замовника на ч.1 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату №323 від 16.07.2021р., де перебачено, що Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Удосконалений електронний підпис Гончарук Лариса Георгіївни, який накладено на документи тендерної пропозиції відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції, тому відсутні підстави для відхилення з цієї причини. Також хочу звернути увагу шановного Замовника на лист Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021р., в абзаці 6 п.3 якого Міністерством наголошено на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Отже, з огляду на викладене, враховуючи норми абз.2 п.1, п.1 ч.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193, ФОП Гончарук Л.Г. мала всі законодавчі підстави для використання удосконаленого електронного підпису та накладення його на документи тендерної пропозиції. З підстав, що викладені вище, вважаю, що підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Гончарук Л.Г. стосовно накладення удосконаленого електронного підпису у Замовника не було та прошу скасувати прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції та визнати ФОП Гончарук Л.Г. переможцем торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, Замовник не заперечує щодо обставин котрі склались на даний момент. У звязку із відсутністю функціоналу Замовник не має можливості повернути вас на етап кваліфікації. З метою неупередженого та ефективного захисту прав і законних інтересів осіб, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі, повідомляємо вас, що ви маєте право звернутись зі скаргою до органу оскарження. Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.Рішення за результатами розгляду скарг приймаються на засіданні Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про скасування рішення замовника

Номер: 4993ec379ca248e599c58240e08ee670
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003982-b.a2
Назва: Вимога про скасування рішення замовника
Вимога:
Замовником Снятинським психоневрологічним інтернатом за результатами поданої вимоги іншого учасника закупівель ТОВ «Авідаль» прийнято рішення (протокол від 05.08.2021р. №238), яким відхилено тендерну пропозицію ФОП Гончарук Лариси Георгіївни з підстав нібито невідповідності пропозиції переможця торгів абз.1 ч.3 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі». Учасник ФОП Гончарук Лариса Георгіївна не може погодитись з таким рішенням та підставами його прийняття, зважаючи на наступне. Відповідно до п.1 ч.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020р. №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (зі змінами, внесеними згідно з Постановою КМ №227 від 17.03.2021р.) встановлено, що: 1) удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток для реалізації органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону; використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом; застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених встановлено, що результати надання електронних довірчих послуг, пов’язаних із створенням, перевіркою, підтвердженням та зберіганням удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, визнаються органами державної влади, органами місцевого самоврядування, а також іншими особами, які надають електронні публічні (зокрема адміністративні) послуги, та користувачами електронних довірчих послуг. Фізична особа-підприємець Гончарук Лариса Георгіївна не підпадає під дію жодного з виключень п.1 ч.3 Постанови, тому може використовувати удосконалений електронний цифровий підпис. Відповідно до абз.2 ч.1 Постанови встановлено, що Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року. Крім цього, хочу звернути увагу Замовника на ч.1 Розділу 3 Тендерної документації, затвердженої Рішенням тендерного комітету Снятинського психоневрологічного інтернату №323 від 16.07.2021р., де перебачено, що Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Удосконалений електронний підпис Гончарук Лариса Георгіївни, який накладено на документи тендерної пропозиції відображає прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання пропозиції, тому відсутні підстави для відхилення з цієї причини. Також хочу звернути увагу шановного Замовника на лист Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021р., в абзаці 6 п.3 якого Міністерством наголошено на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів». Отже, з огляду на викладене, враховуючи норми абз.2 п.1, п.1 ч.3 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193, ФОП Гончарук Л.Г. мала всі законодавчі підстави для використання удосконаленого електронного підпису та накладення його на документи тендерної пропозиції. З підстав, що викладені вище, вважаю, що підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Гончарук Л.Г. стосовно накладення удосконаленого електронного підпису у Замовника не було та прошу скасувати прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції та визнати ФОП Гончарук Л.Г. переможцем торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Переглянувши Ваші обґрунтування щодо накладеного удосконаленого електронного підпису та погоджується з ними, вимогу задовольнити
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення Замовника про визначення переможця.

Номер: 5cd62ea79045406e9afd8c8fc35e57c2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003982-b.b1
Назва: Оскарження рішення Замовника про визначення переможця.
Вимога:
Рішенням тендерного комітету Замовника (Протокол від 03.08.2021 року) визначено переможцем Процедури закупівлі ФОП Гончарук Лариса Георгіївна та прийнято рішення про намір укласти з нею договір. ТОВ «АВІДАЛЬ» (надалі — Учасник) не може погодитись з таким рішенням Замовника з наступних причин. Замовником, при розгляді тендерної пропозиції ФОП Гончарук Лариса Георгіївна, не була надана належна оцінка наступному факту. Відповідно до п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями… Учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію (якщо учасник надає в складі пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.» В той же час, на тендерну пропозицію ФОП Гончарук Лариса Георгіївна було накладено удосконалений електронний підпис (УЕП), про що свідчить доданий до цієї вимоги ПРОТОКОЛ створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису для файлу «sign.p7s» (29.07.2021) зі складу тендерної пропозиції ФОП Гончарук Лариса Георгіївна в якому встановлено: Тип носія особистого ключа - Незахищений, Тип підпису- Удосконалений. При цьому у складі тендерної пропозиції ФОП Гончарук Лариса Георгіївна містяться скановані документи. Таким чином, ФОП Гончарук Лариса Георгіївна не було належним чином виконано вимоги ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Тендерної документації стосовно накладення кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на пропозицію. Враховуючи наведене вище, просимо переглянути рішення тендерного комітету (Протокол від 03.08.2021 року) про визначення ФОП Гончарук Лариса Георгіївна переможцем Процедури закупівлі та прийняти нове рішення, яким відхилити тендерну пропозицію ФОП Гончарук Лариса Георгіївна на підставі ч. 3 ст. 12 та ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Дякуємо за звернення, Замовником найближчим часом буде переглянуто повторно пропозицію переможця та прийнято відповідне рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника про визнання тендеру таким, що не відбувся.

Номер: 09dd6d21ddac4218992bed0950ac30b6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003982-b.a5
Назва: Оскарження рішення Замовника про визнання тендеру таким, що не відбувся.
Скарга:
Замовник визнав тендер таким, що не відбувся без належних на те підстав (наші аргументи детально викладені у доданій Скарзі). Таким своїм рішенням Замовник порушив наші права та охоронювані Законом інтереси, як учасника процедури закупівлі.
Дата розгляду скарги: 06.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 28.08.2021 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.09.2021 12:48
Дата виконання рішення Замовником: 15.09.2021 14:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення №20254-р/пк-пз від 06.09.2021 ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ Замовником було скаовано дію щодо скасування закупівлі, рішення виконано.
Автор: ТОВ "АВІДАЛЬ", Александр Гребинь +380988729886 infoavidal1@gmail.com