-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Завершена
56 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 560.00 UAH
мін. крок: 1% або 560.00 UAH
Період оскарження:
16.07.2021 11:42 - 22.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f12de18fc2ad49f4b0887b21612c97e8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-003185-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
ВИМОГА
В Додатку 1 “Технічні характеристики” до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовником встановлено, що Товар повинен відповідати вимогам абз. 4 п. 2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. № 829-р, згідно з яким заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Запропоновані учасником ФОП “Махницька Олена Олександрівна” автомобільні шини “Шина пневматична 320R508 (12,00R20) KAMA402 нс18 154/149J TT Kama” є товаром, країна походження якого – Російська Федерація, про що учасник ФОП “Махницька Олена Олександрівна” зазначив в файлі “Додаток 2. Цінова пропозиція docx.pdf”.
Учасник ФОП “Махницька Олена Олександрівна” у складі своєї пропозиції не надав підтвердження, видане Міністерством економічного розвитку і торгівлі України, що заміщення предмету закупівлі іншими товарами неможливе.
Отже, пропозиція учасника ФОП “Махницька Олена Олександрівна” підлягала відхиленню як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України “Про публічні закупівлі”).
Учасник ФОП “Махницька Олена Олександрівна” надав роз’яснення, що “Автошини 320R508(12,00R20) KAMA-402 нс18 154/149J TT Kama не підпадають під товар на які наложені санкції Кабінетом Міністрів України від 29 марта в 2021 г. № 269”. Проте Замовником було чітко встановлено, що Товар повинен відповідати вимогам саме абз. 4 п. 2 частини першої розпорядження Кабінету Міністрів України «Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів» від 11.09.2014 р. № 829-р. (документ чинний станом на 30.07.2021 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/829-2014-%D1%80#Text), згідно якого заборонено здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації, крім випадків, коли заміщення таких предметів закупівлі іншими неможливе, що підтверджено Міністерством економічного розвитку і торгівлі України.
Всі інші п’ять учасників, окрім ФОП “Махницька Олена Олександрівна”, дотримались вищезазначеної вимоги Замовника і запропонували товари, країна походження яких не є Російська Федерація, тож робимо висновок, що суть цієї вимоги була зрозуміла для учасників і її дотримання було обов’язковим при підготовці пропозицій.
Підсумовуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем учасника ФОП “Махницька Олена Олександрівна” та здійснити розгляд його пропозиції у відповідності до Закону та вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Учасник з функціями управління поточною діяльністю
без статусу Директора ТОВ «АГРОВІМ ТРЕЙД» Гусаківський В.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 30.07.2021 13:17
Дата подачі:
30.07.2021 13:17
Вирішення:
Рішення про визнання ФОП «Махницька Олена Олександрівна» переможцем спрощеної закупівлі прийнято обгрунтовано та базується на наступному:
Відповідно до частини першої статті 5 Закону України “Про санкції” від 14.08.2014.року № 1644-VII (далі – Закон про санкції) пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України.
Так, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р “Про пропозиції щодо застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів” відповідно до частини першої статті 5 Закону про санкції було схвалено Урядові пропозиції щодо застосування низки персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), у тому числі у вигляді заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб - резидентів Російської Федерації державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності Російської Федерації, а також у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт і послуг походженням з Російської Федерації.
Зазначені Урядові пропозиції відповідно до встановленого порядку були направлені на розгляд Ради національної безпеки та оборони України, але водночас не були нею затверджені.
Таким чином, Міністерством економічного розвитку і торгівлі України не здійснює підтвердження неможливості заміщення предметів закупівлі відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.09.2014 № 829-р.
В той же час, у зв’язку з триваючою збройною агресією Російської Федерації проти України, сприянням і фінансуванням нею терористичної діяльності в Україні, що призвело до порушення територіальної цілісності України, прав і свобод її громадян, тимчасової окупації частини території, численних людських жертв, реальних та потенційних загроз національним інтересам, національній безпеці і суверенітету України, відповідно до статті 5 Закону про санкції, 28.04.2017 Радою національної безпеки і оборони України прийнято рішення “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, яке введено в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 (далі - Рішення), та відповідно до якого застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) до низки фізичних та юридичних осіб згідно з додатками 1 - 2 до зазначеного Рішення, в тому числі заборони здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб – резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель в інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом про санкції.
Крім того, частиною другою статті 6 Закону України «Про санкції» встановлено, що закони та інші нормативно-правові акти України діють у частині, що не суперечать даному Закону України. Таким чином, при здійсненні закупівель відповідно до Закону «Про публічні закупівлі», замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України «Про санкції» та рішення Ради національної безпеки та оборони України, уведені в дію указами Президента України. Така позиція Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, який є Уповноваженим органом у сфері закупівель вказана у листах «Щодо застосування санкцій» від 07.06.2017 № 3304-06/18970-06, від 07.09.2018 № 3304-04/39245-06 та від 10.04.2019 № 3304-04/15309-06.
Виробник ПАТ "Нижньокамскшина», який розташований за адресою: РФ, Республіка Татарстан, м. Нижньокамськ, продукцію якого запропоновано до постачання ФОП «Махницька Олена Олександрівна», відсутній в переліку юридичних осіб, до яких застосовуються обмежувальні заходи (санкції) згідно додатків рішень РНБО «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», тому дана юридична особа не підпадає під дію Закону України «Про санкції» та Рішення РНБО.
Таким чином, визнання переможцем ФОП «Махницька Олена Олександрівна» в спрощеній закупівлі є повністю обгрунтованим та таким, що не суперечить чинному законодавству.
Статус вимоги:
Відхилено