• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Вікна, карнизи, проеми до вагонів типу ЦМК

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Вікна, карнизи, проеми до вагонів типу ЦМК). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 14 768 342,64 грн. (чотирнадцять мiльйонiв сiмсот шiстдесят вiсiм тисяч триста сорок двi грн. 64 коп.), з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.08.2021 18:00. 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 443 046,00 грн. (чотириста сорок три тисячі сорок шість грн. 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 16.08.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 147 678,00 грн. (сто сорок сiм тисяч шiстсот сiмдесят вiсiм грн. 00 коп.) 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

14 768 342.64 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 147 678.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2021 11:41 - 27.09.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скасування дискримінаційних вимог Замовника в ТД

Номер: 093aaffafa4a4bc18c8ab8b2a33d6002
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003099-b.c4
Назва: Скасування дискримінаційних вимог Замовника в ТД
Скарга:
Скасування дискримінаційних вимог Замовника в ТД
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.08.2021 12:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2021 13:34
Дата виконання рішення Замовником: 23.09.2021 17:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: Перелік змін, що вносяться до тендерної документації 1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032 вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 В зв’язку з розглядом скарги та тим, що системою не заблоковано процедуру, необхідно продовжити кінцевий строк подання пропозицій для виконання рішення органу оскарження в майбутньому. 4. Тендерний комітет вносить зміни до тендерної документації, оголошення UA-2021-07-16-003099-b, а саме: 1) доповнити Додаток 1 Додатком А, та викласти в новій редакції; 2) в пп. 2.2 п. 2 додатку 1 ТД слова «Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) надати» замінити на слова «Для продукції залізничного призначення надати:», слова «АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури)» замінити на «споживача і власника інфраструктури» 3) в пп. 2.3 п. 2 додатку 1 ТД слова «АТ «Укрзалізниця»» на «споживачем» 4) пп. 2.4 п. 2 додатку 1 ТД викласти: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.». 5) В додатку 1 назву колонки «Технічні характеристики (креслення, конструкторська документація, ГОСТ, ДСТУ, ТУ)» викласти «Технічні характеристики (креслення та/або конструкторська документація та/або ГОСТ та/або ДСТУ та/або ТУ)», заповнити колону по всім позиціям словами «зазначено в додатку А» 6) У п.4.5. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації цифри «15.09.2021 18:00» замінити на «01.10.2021 18:00».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Розумчука Олександр 380958177300 SEALSTAR@UKR.NET http://sealstar.com.ua/
Вимога
Вирішена

Зміни до ТД

Номер: fa983cfe460e4452aa618e85505b6a98
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003099-b.b3
Назва: Зміни до ТД
Вимога:
Вимогами пп.1.1. пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документації, Замовником надано Перелік документів для підтвердження умов в частині технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Зокрема, Замовником визначені технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності екологічним чи іншим характеристикам установленим у тендерній документації, пропонованих учасником товарів, послуг чи робіт: 1.1 На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності. Враховуючи, що перелік продукції залізничного призначення, що підлягає обов’язковій сертифікації розміщено у вільному доступі на офіційному сайті за посиланням https://www.uz.gov.ua/cargo_transportation/legal_documents/protokol_46/ . А Замовником зазначено, що для підтвердження відповідності продукції Учасником необхідно надати сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. У той же час, відповідно до протоколу 46 засідання Ради по залізничному транспорту держав-учасниць, до переліку залізничної продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації належать, зокрема: Додаток 16 … п. 15 Пасажирське господарство: Вироби скління та склопакети. Крім того, продукція, яка використовується у залізничному транспорті, має певні вимоги щодо якості, міцності, витривалості, пожежобезпечності та ін., для можливості використання під чах руху поїздів, та має відмінності від продукції загального господарського користування. Для приведення у відповідність умов тендерної документації до нормативно-правових документів, просимо внести зміни до ТД та викласти до пп.1.1. пункту 1 Розділу ІІ Додатку 1 Тендерної документаціїу наступній редакції: 1.1 На підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання Учасник надає: А) Сертифікат відповідності виданий акредитованим органом із сертифікації Національного Агентства Акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України на продукцію залізничного призначення яка підлягає обов’язковій сертифікації, відповідно до переліку затвердженого на засіданні Ради по залізничному транспорту. Б)Декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів; або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне. У Замовника відсутні вказані вами відомості, проте найближчим часом інформація ретельно буде перевірена та в разі необхідності будуть внесені відповідні зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Зміни до ТД

Номер: 8ba9472a3b0d4fb7956b296f0b99c438
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003099-b.b2
Назва: Зміни до ТД
Вимога:
В Тендерній документації Додатком 1 замовник передбачив, що товар повинен відповідати вимогам конкретних креслень. Проте, це не позбавляє замовника необхідності зазначати технічні характеристики предмета закупівлі, яким в тому числі має відповідати і еквівалентна пропозиція. Тендерна документація не містить зазначених креслень, а також будь-яких технічних параметрів, характеристик предмету закупівлі. Відсутність креслень у складі Тендерної пропозиції перешкоджає Учасникам достовірно та однозначно визначити предмет закупівлі. Відсутність креслень не дає змоги учасникам належним чином сформувати свої Пропозиції, зокрема, запропонувати еквівалент, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Тому ми як потенційний Учасник вимагаємо щоб Замовник зазначив в технічних умовах до предмету закупівлі тендерної документації габаритні розміри кожного товару, або надав кресленики на зазначену продукцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо що необхідні технічні характеристики та параметри до продукції по даному предмету закупівлі буде надано найближчим часом, а також пропонуємо Вам звернутися до НДКТІ. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога перенесення кінцевого терміну подачи документів тендерної пропозиції

Номер: 97f6ba4cc0084b91ad714a0abe8436b7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003099-b.c1
Назва: Вимога перенесення кінцевого терміну подачи документів тендерної пропозиції
Вимога:
Вимога перенесення кінцевого терміну подачи документів тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється, внесення змін є недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Без відповіді

Зауваження до тендерної пропозиції ТОВ "АВІТОНС"

Номер: 8f72c70d57de4602aed7688e660fe116
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003099-b.a7
Назва: Зауваження до тендерної пропозиції ТОВ "АВІТОНС"
Вимога:
Тендерна пропозиції ТОВ "АВІТОНС" UA-2021-07-16-003099-b не відповідає вимогам тендерної документації. 1. ДОВІДКА ПРО ДОСВІД ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ Вих. №2809-28 від 28.09.2021в колонці Предмет договору вказана продукція Диван (матеріал обивки – вінілштучшкіра); Полиця верхня (матеріал обивки – вінілштучшкіра; вікно широке з кватиркою; вікно вузьке з кватиркою, але не вказано що ця продукція використовується в залізничному господарстві або продукція залізничного призначення, тобто не виконані вимоги ТД Додатка 2 п.3 п.п.3.3 п.п.п.3.3.1. 2. ДЕКЛАРАЦІЯ ПОСТАЧАЛЬНИКА ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ №28/1-01/09 від 28.09.2021 Додаток №1 на склопластикові вироби (карниз, наличник….) виробником яких вказан ТОВ НВО А.Т.О.Р, а СЕРТИФІКАТ ДИЛЕРА (що ТОВ «АВІТОНС» має право представляти інтереси ТОВ НВО А.Т.О.Р №500) від 30.09.2021. Тобто Учасник склав декларацію про відповідність ще не маючи на це документального підтвердження (СЕРТИФІКАТА ДИЛЕРА). Тому ми вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «АВІТОНС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Зауваження до тендерної пропозиції ТОВ "АВІТОНС"

Номер: a689a275781741d48d6c765e775f929e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003099-b.b6
Назва: Зауваження до тендерної пропозиції ТОВ "АВІТОНС"
Вимога:
Тендерна пропозиції ТОВ "АВІТОНС" UA-2021-07-16-003099-b не відповідає вимогам тендерної документації.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Зауваження до ТД ТОВ "АВІТОНС"

Номер: 0dae24cd6d6f43d09f80f2cf05da3bf0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-003099-b.b5
Назва: Зауваження до ТД ТОВ "АВІТОНС"
Вимога:
Тендерна пропозиції ТОВ "АВІТОНС" UA-2021-07-16-003099-b не відповідає вимогам тендерної документації. 1. Згідно вимог ТД Додаток 1, розділ 2, п.2, п.п.2.4 2.4 Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; Всі надані ТОВ "АВІТОНС» кресленики згідно яких пропонується продукція виробництва ТОВ«НВП «СЕАЛ» виконані с грубими порушеннями норм ЄСКД (відсутні дати, підписи, специфікації до складальних креслень ) тому вважати що кресленики виконані за нормами ЄСКД (ГОСТ 2.102-68) - взагалі неможливо. Згідно ГОСТ 2.104-68 Подписи лиц, разработавших данный документ и ответственных за нормоконтроль, являются обязательными. 2. На запропоновану ТОВ "АВІТОНС» продукцію виробництва ТОВ НВО А.Т.О.Р : Наличник А 01.000.001 ТУ У 22.2-38381956-001:2018 Склопластиковийвиріб на основінегорючої смоли. Товщинасклопластику 3 мм Карниз А.01.002.001 ТУ У 22.2-38381956-001:2018 Склопластиковий виріб з важкогорючого матеріалу. Товщина склопластику 3,5 мм. Карниз А.01.002.002 ТУ У 22.2-38381956-001:2018 Склопластиковий виріб з важкогорючого матеріалу. Товщина склопластику 3,5 мм. Наличник А 01.000.002 ТУ У 22.2-38381956-001:2018 Склопластиковий виріб з важкогорючого матеріалу. Товщина склопластику 3,8−0,4 +0,6 мм. ТОВ «АВІТОНС» не надало у своїй тендерній пропозиції необхідні документи згідно вимог ТД Додаток 1, розділ 2, п.3, п.п.3.3 3.3. Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати: - копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції; - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки; - копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості застосування продукції; - копію листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України. Зауважуємо, що ТОВ «АВІТОНС» надало документи на склопластикові вироби товщиною від 4,2мм до 13мм, а пропонує продукцію з товщиною склопластика 3мм, 3,5мм та 3,8мм, що не відповідає вимогам ТД. - копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки надані на зразки товщиною від 4,2мм - копія листа-узгодження Головного управління воєнізованої охорони АТ «Укрзалізниці» щодо можливості використання даної неметалевої продукції на залізничному транспорті України (№ ЦУО 15/36 від 23.04.2019) від 4,2 мм до 13мм Тому ми вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «АВІТОНС» не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.