• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Унітази для пасажирських вагонів

1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця».. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032/ вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Унітази для пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9. 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 4 371 840,00 грн. (чотири мiльйони триста сiмдесят одна тисяча вiсiмсот сорок грн. 00 коп.), з ПДВ. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2021 року (до 31.12.2021 р.). 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.08.2021 18:00. 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору. 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 131 154,00 грн. (сто тридцять одна тисяча сто п`ятдесят чотири грн. 00 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 16.08.2021 18:00. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 43 716,00 грн. (сорок три тисячi сiмсот шістнадцять грн. 00 коп.). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; Застосовані критерії оцінки - ціна.

Завершена

4 371 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 43 716.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2021 10:51 - 27.09.2021 00:00
Скарга
Скасована

Скарга на усунення дискримінаційних вимог в ТД

Номер: d4ede5dc3e9447c086508cbf3a3860cf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-002102-b.b5
Назва: Скарга на усунення дискримінаційних вимог в ТД
Скарга:
Оскарження умов тендеру
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 01.09.2021 14:47
Автор: ТОВ "НВП "ВОСТОК-ІНВЕСТ", Рудницький Олексій Михайлович +380956518687 nvp_vostok_invest18@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на усунення дискримінаційних вимог в ТД

Номер: d83a46722ee343abbd51d5e2b85d4547
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-002102-b.c4
Назва: Скарга на усунення дискримінаційних вимог в ТД
Скарга:
Скарга на усунення дискримінаційних вимог в ТД
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 25.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.08.2021 12:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.09.2021 15:25
Дата виконання рішення Замовником: 23.09.2021 17:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Перелік змін, що вносяться до тендерної документації 1. Найменування замовника. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 3. Місцезнаходження замовника*. вулиця Симона Петлюри, 21а, місто Київ, 01032 вулиця Уманська 8, м. Київ, 03049 В зв’язку з розглядом скарги та тим, що системою не заблоковано процедуру, необхідно продовжити кінцевий строк подання пропозицій для виконання рішення органу оскарження в майбутньому. 4. Тендерний комітет вносить зміни до тендерної документації, оголошення UA-2021-07-16-002102-b, а саме: 1) доповнити Додаток 1 Додатком А, та викласти в новій редакції; 2) в пп. 2.2 п. 2 додатку 1 ТД слова «Для продукції залізничного призначення (відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016 (ГОСТ 32894-2014, IDT) надати» замінити на слова «Для продукції залізничного призначення надати:», слова «АТ «Укрзалізниця», як заінтересованої сторони (споживача та власника інфраструктури)» замінити на «споживача і власника інфраструктури» 3) в пп. 2.3 п. 2 додатку 1 ТД слова «АТ «Укрзалізниця»» на «споживачем» 4) пп. 2.4 п. 2 додатку 1 ТД викласти: «Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати: - скановану копію кресленика на запропоновану для постачання продукцію з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика; - документ (документи) виробника, який містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, правил і методів контролю, вимог до транспортування, марковання, паковання, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо – у разі, якщо вказані вимоги не містяться в наданих учасником креслениках). Якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.». 5) В додатку 1 назву колонки «Технічні характеристики (креслення, конструкторська документація, ГОСТ, ДСТУ, ТУ)» викласти «Технічні характеристики (креслення та/або конструкторська документація та/або ГОСТ та/або ДСТУ та/або ТУ)», заповнити колону по всім позиціям словами «Вироб складається з унітазу з нержавіючої сталі 1 шт, Кожух із склопластику 1 шт, кільце із склопластику 1 шт., кришка унітазу із склопластику 1 шт. Товщина склопластику 3 мм ±0,5 мм»» 6) У п.4.5. «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій» Розділу І. «Загальні положення» тендерної документації цифри «15.09.2021 18:00» замінити на «01.10.2021 18:00».
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Розумчука Олександр 380958177300 SEALSTAR@UKR.NET http://sealstar.com.ua/
Вимога
Вирішена

Зміни до ТД

Номер: b6ae710ed55c476784933da10697f735
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-002102-b.b3
Назва: Зміни до ТД
Вимога:
В Тендерній документації Додатком 1 замовник передбачив, що товар повинен відповідати вимогам конкретних креслень. Проте, це не позбавляє замовника необхідності зазначати технічні характеристики предмета закупівлі, яким в тому числі має відповідати і еквівалентна пропозиція. Тендерна документація не містить зазначених креслень, а також будь-яких технічних параметрів, характеристик предмету закупівлі. Відсутність креслень у складі Тендерної пропозиції перешкоджає Учасникам достовірно та однозначно визначити предмет закупівлі. Відсутність креслень не дає змоги учасникам належним чином сформувати свої Пропозиції, зокрема, запропонувати еквівалент, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Тому ми як потенційний Учасник вимагаємо щоб Замовник зазначив в технічних умовах до предмету закупівлі тендерної документації габаритні розміри кожного товару, або надав кресленики на зазначену продукцію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо, що необхідні технічні характеристики та параметри до продукції по даному предмету закупівлі буде надано найближчим часом, а також пропонуємо Вам звернутися до НДКТІ. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога від 05.08.2021 року

Номер: ee8c86576ce04080bf613901e2b96719
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-002102-b.a2
Назва: Вимога від 05.08.2021 року
Вимога:
Вимога від 05.08.2021 року
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учаснику, розглянувши Ваше питання, повідомляємо наступне: 1.Необхідні технічні характеристики для ідентифікації продукції по даному предмету закупівлі буде надано найближчим часом. 2.В п.2.2. Додаток 1 тендерної документації будуть внесені зміни. 3.В п.2.4. Додаток 1 тендерної документації будуть внесені зміни. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога перенесення кінцевого терміну подачи документів тендерної пропозиції

Номер: b45484ecd8fc4956abde4344f9b47c55
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-16-002102-b.c1
Назва: Вимога перенесення кінцевого терміну подачи документів тендерної пропозиції
Вимога:
Вимога перенесення кінцевого терміну подачи документів тендерної пропозиції
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Ваше запитання опрацьовано та повідомляється, внесення змін є недоцільним. Дякуємо за звернення.
Статус вимоги: Відхилено