-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектної документації по об’єкту: “Капітальний ремонт вул. Курчатова на ділянці від перехрестя з вул. Енергетиків до буд. № 60 в м. Рівне” (коригування) (ДК 021:2015 - 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
1. Категорія замовника: відповідно до частини четвертої статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”: пункт 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. 2. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: інформація міститься у вимогах до предмету закупівлі. 3. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм - “Ціна”
Завершена
200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
16.07.2021 09:48 - 22.07.2021 12:00
Вимога
Вирішена
Щодо відсутності договірної ціни
Номер:
2e73e1ba38ca465abfbf688c8dc21a1a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-000283-c.a2
Назва:
Щодо відсутності договірної ціни
Вимога:
1. Вимога, щодо надання договірної ціни згідно п. 9.2 Вимог до предмета закупівлі учасником-переможцем НЕ ВИКОНАНА. За відсутність такого ж типу документів (кошторисів для складання договірної ціни) пропозиція першого учасника була відхилена.
2. Учасник-переможець не виконав умови технічного завдання. Рішення щодо проведення експертизи кошторисної документації для поточного ремонту приймає замовник, а не виконавець. Див. ПОРЯДОК розробки та затвердження проектної документації на поточний середній ремонт об’єктів автомобільних доріг загального користування і проведення її експертизи
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення 09.08.2021 12:20
Дата подачі:
06.08.2021 16:56
Вирішення:
1. Згідно з п. 5. Додатку 2 “Технічні вимоги до предмета закупівлі” Вимог до предмета закупівлі: 5. Вартість проектних робіт визначається на об’єкт в цілому за нормативами національного стандарту України “Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво”. Розрахунок вартості проектних робіт виконується в нормативних показниках станом на 18.05.2021 року за формою № 2-П, із застосуванням коефіцієнта для визначення договірної ціни.
Переможець закупівлі ФОП Семенюк здійснив розрахунок проектних робіт відповідно до вказаних вимог. Учасник закупівлі Приватне підприємство “Рівнедорпроект”, пропозиція якого була відхилена, надав форму договірної ціни з цифрами, які не підтверджені розрахунками.
2. Згідно з п. 2 Загальних положень Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 560 від 11.05.2011 року:
2. У цьому Порядку під терміном “проект будівництва” слід розуміти проектну документацію на будівництво об’єктів та комплексів (будов), розроблену для нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту на таких стадіях проектування, як техніко-економічне обґрунтування, техніко-економічний розрахунок, ескізний проект, проект, робочий проект.
Таким чином, поточний середній ремонт не відноситься до визначення “проект будівництва” і не підлягає експертизі.
Переможець закупівлі надав лист відгук замовника по аналогічних договорах, який відзначив якісно виконані роботи за такими договорами.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Щодо дискримінації учасника з нижчою ціною пропозиції
Номер:
bbc738d1e7934771ae2febb7b3284170
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-16-000283-c.b1
Назва:
Щодо дискримінації учасника з нижчою ціною пропозиції
Вимога:
1. Вимога, щодо надання договірної ціни згідно п.9.2 Вимог до предмету закупівлі учасником-переможцем не надана.
До пропозиції прикладений кошторис складений на розробку робочого проєкту магістральної вулиці довжиною 5,5 км. До речі, довжина ділянки проєкту, який коригується не перевищує 0,5 км.
2. На аналогічні договори, замість позитивного експертного звіту (див. п. 9.5, підпункт 3, останній абзац) наданий відгук замовника, що не одно і теж.
Крім того, в примітці невірно приведено обґрунтування відсутності експертного звіту.
Згідно п. 10 цієї Постанови для об’єктів, з залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій при перевищенні кошторисної вартості 300 тис. грн. виконується експертиза кошторисної частини проєкту.
Тобто переможець в усіх «аналогічних об’єктах» не виконав п. 25 Завдання на виготовлення проєктно-кошторисної документації та п. 4.2 Договору.
За менш принципові відхилення в подачі тендерної пропозиції був відхилений учасник, який запропонував нижчу ціну, не зважаючи те, що оцінка пропозицій в спрощеній закупівлі – за вартістю придбання.
Через те, що порушені положення ст. 5 Закон України «Про публічні закупівлі», щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, виникла необхідність у перегляді повідомлення про наміри укласти договір для уникнення надалі процедур з оскарження спрощеної процедури.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на звернення 06.08.2021 12:22
Дата подачі:
05.08.2021 12:21
Вирішення:
В технічному завданні Вимог до предмета закупівлі не вказана конкретна довжина ділянки робіт, яка буде визначатись проектом. Тому розрахунок взятий по розд. 65, табл. 1, п. 4 ЗЦПР з пониженим коефіцієнтом 0,63.
Згідно з п. 9.5. Вимог до предмета закупівлі аналогічними вважаються завершені договори з розробки проектної/передпроектної документації (стадія «Проект» та/або стадія «Робочий проект» та/або стадія «Робоча документація») на будівництво/реконструкцію/капітальний/поточний дрібний/середній ремонт автомобільних доріг категорії ІV або вище.
Переможець закупівлі у своїй пропозиції надав аналогічні договори по поточному середньому ремонту, які не потребують обов’язкової експертизи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні