-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 код 37420000-8 Гімнастичний інвентар
ДК 021:2015 код 37420000-8 Гімнастичний інвентар
Завершена
6 007 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 037.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 037.50 UAH
Період оскарження:
28.04.2017 19:29 - 29.05.2017 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
252e3d890e16407e9d3ceb3abd72ff7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-28-002334-b.c2
Назва:
Скарга, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі № UA-2017-04-28-002334-b , що оголошена Замовником Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37420000-8 ГІМНАСТИЧНИЙ ІНВЕНТАР.
У протоколі розгляду на відповідність учасників кваліфікаційнних критеріям від 30.06.17 року
Замовником не допущено до аукціону пропозицію Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066 на підставі статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом Закон) через не надання копії банківської (казначейської) виписки (виписок) щодо підтвердження факту оплати за договором.
Однак, рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів тому, що ми в складі своєї тендерної пропозиції надали виписку за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Відповідно до стай 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
Згідно з пунктом 7 частини першої Закону Замовник приймає рішення про Відмову учаснику в участі у процедурі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в paзi, якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі.
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) Скасувати протоколи Замовника від 30.06.17, як такий що не відповідає умовам проведення закупівлі.
2.) Переглянути рішення та допустити до аукціону пропозицію учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Документація .docx 05.07.2017 15:05
- скарга 6 (КМДА).pdf 05.07.2017 15:06
- гімн. люксон.pdf 05.07.2017 15:07
- Люкспн Спорт.pdf 05.07.2017 15:46
- Рішення від 07.07.2017 № 4464 + Лист Замовнику.pdf 10.07.2017 15:40
- Інформація про резулютивну частину рішення від 24.07.2017 № 4865.pdf 25.07.2017 10:51
- Рішення від 24.07.2017 № 4865.pdf 27.07.2017 18:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.07.2017 15:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
27.07.2017 18:42
Задовільнена:
Так
Скарга
Залишено без розгляду
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Номер:
859787c7f2f942f5ae9b8f4b9f369e2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-04-28-002334-b.c1
Назва:
Вимога, щодо усунення порушень законодавства про публічні закупівлі
Скарга:
Товариство з обмеженою вiдповiдальнiстю «Спортивна Компанiя «ЛЮКСОН СПОРТ» в ocобі директора Удовенка О.С. - учасник торів, взяло участь у державних публічних закупівлях, індифікатор закупівлі UA-2017-04-28-002334-b, що оголошена Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі за текстом - Замовник), предметом якого є ДК 021:2015 код 37420000-8 Гімнастичний ынвентар.
У протоколі розгляду кваліфікації пропозиції Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» від 30.06.17 на відповідність учасника кваліфікаційнних критеріям допущенно помилки, а саме:
Замовником було надано виписка за особистим рахунком, де видно підтвердження факту оплати по договору. Цей документ міститься в файлі під назвою (Довідка аналогічний договір).
Таким чином вважаємо, що рішення Замовника є неправомірним, таким що порушує права інших учасників закупівель, в тому числі учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ» ЕДРПОУ 40436066, та свідчить про упереджене відношення Замовника до інших учасників торгів.
Відповідно до статей 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі замовником здійснюється з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям i зловживанням, максимальною економії' та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівель в iнтересах замовника (стаття 11 Закону).
«'Стаття 164- 14 КУПАП - Порушення законодавства про закупівлі:
Здійснення закупівлі товарів, pобіт i послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції що містить в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерної документації: укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами i обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації, не оприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, є підставою для застосування адміністративної відповідальності до членів тендерного комітету.
Керуючись чинним законодавством України,
ВИМАГАЄМО:
Замовника - Департамент освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1.) усунути порушення, що впливають на процедуру закупівлі
2.) скасувати протокол Замовника від 30.06.17 про кваліфікацію пропозиції Учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», як таку що не відповідають умовам тендерної документації.
З.) Переглянути рішення та допустити до аукціону учасника Товариство з обмеженою вiдповiдальнicтю «Спортивна Компанiя ЛЮКСОН СПОРТ», чия пропозиція відповідає вимогам тендерної документації Замовника та чинного законодавства України.
4) В разі якщо не буде прийнято дій і переглянуте рішення з боку замовника, ми змушені будемо звернутися відповідно до закону ст.18 до Уповноваженого органу зі скаргою, яка буде задоволена в повному обсязі.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 00.pdf 04.07.2017 00:17
- Рішення від 05.07.2017 № 4388.pdf 06.07.2017 16:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.07.2017 00:18
Опис причини скасування:
не вірно вказаний номер закупівлі
Дата скасування:
05.07.2017 15:03
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
06.07.2017 16:37
Задовільнена:
Ні