• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Будівництво водогону в с. Миколаївка Сумського району по вул. Першотравнева

Завершена

844 601.35 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 223.01 UAH
Період оскарження: 27.07.2017 13:52 - 01.08.2017 18:00
Вимога
Вирішена

Скарга

Номер: 6e0f3659368a4128a57a73912a65e433
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-27-001024-b.b2
Назва: Скарга
Вимога:
Просимо переглянути рішення замовника від 10.08.2017 р. стосовно ПП ЮМО
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерний комітет - це службові (посадові) та інші особи замовника, призначені відповідальними за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом. Також визначено, що тендер (торги) - це здійснення конкурентного відбору учасників з метою визначення переможця торгів згідно з процедурами, установленими Законом (крім переговорної процедури закупівлі). Звертаємо Вашу увагу, що процедура оголошена в системі електронних закупівель Замовником Миколаївською сільською радою на закупівлю робіт по будівництву водогону в с. Миколаївка Сумського району по вул. Першотравнева має очікувану вартість закупівлі 844 601,35 грн. У відповідності до ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень; до замовників, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Таким чином, процедура оголошена в системі електронних закупівель Замовником Миколаївською сільською радою на закупівлю робіт по будівництву водогону в с. Миколаївка Сумського району по вул. Першотравнева є допороговою процедурою закупівель. При проведенні даної процедури Замовник керується Порядком здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35. Щодо визначення переможця лише є вказівка в Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженому наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, де передбачено, що замовник визначає учасника переможцем та публікує в системі скан-копію документа з відповідним рішенням. Таки чином, після Аукціону Замовник розглянув пропозиції, прийняв відповідні рішення та опублікував їх в системі. Щодо рішення Замовника щодо обрання переможцем торгів ПП «ЮМО»: 1. Відповідно до Документації Замовником була вимога подати учасником документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції. Також в Документації було вказано, що повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, або наказом про призначення, або довіреністю, або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. Отже, Замовником не було вимоги подати інформацію, що підтверджує освіту, трудовий стаж по займаній посаді, паспортні дані. 2. Календарний Графік виконання робіт по будівництву водогону в с. Миколаївка Сумського району по вул. Першотравнева поданий учасником ПП «ЮМО» за змістом поданої інформації відповідає вимогам Замовника. На момент заключення договору учасником буде надано документи у відповідності до його запропонованої остаточної ціни пропозиції 698 004,00 грн. та з урахуванням графіку фінансування. 3. Щодо відсутності оригіналів або копій документів, що підтверджують право власності ПП «ЮМО» на обладнання та матеріально-технічну базу, які зазначені в довідці, то відповідно до Документації такі документи не були зазначені. Замовник у Документації визначив перелік кваліфікаційних критеріїв та документи для їх підтвердження. Для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази учасник мав подати інформаційну довідку в довільній формі за підписом учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: зазначити інформацію про наявну у власності чи в оренді техніку та механізми, обладнання, вказати матеріально-технічну базу для забезпечення виконання робіт, передбачених у Документації. У разі використання орендованої техніки, механізмів, обладнання надаються копії документів про право оренди та калькуляція вартості 1 машино-години техніки, що орендується. Всі документи вказані Документації відповідно цього критерії учасником ПП «ЮМО» були подані. 4. Щодо відсутності технічних паспортів на орендовану техніку згідно наданого договору оренди, які підтверджують право власності її у Орендодавця, то такі документи не були зазначені серед вимог Документації Замовника. 5. Щодо транспортного засобу марки ЗИЛ- ММЗ та автокрану, які зазначені в договорі оренди від 10 квітня 2017 року, проте не зазначені в довідці ПП «ЮМО» «Про наявність обладнання (машин, механізмів) та матеріально технічної бази». Договір оренди був заключений 10 квітня 2017 року і може мати більший перелік засобів ніж учасник подає у довідці за даною процедурою закупівлі. 6. Щодо будівельних машин та механізмів вказаних у підсумковій відомості ресурсів то вони є взаємозамінними з тими, які будуть використані для будівельних робіт. Окремі позиції з довідки «Про наявність обладнання (машин, механізмів) та матеріально технічної бази» мають технічні характеристики декількох позицій з підсумкової відомості ресурсів та є достатніми для виконання будівельних робіт. Акт виконаних робіт КБ-2в є єдиним документом який підсумовує види робіт виконані на об’єкті, використані матеріали та їх кількість, використані механізми. 7. Згідно п.1 Інструкції з підготовки пропозиції Учасник, якого визнано переможцем, зобов’язаний протягом 2 робочих днів після публікації в системі відповідного рішення про переможця закупівлі надати замовнику наступну інформацію: 1) остаточну пропозицію (згідно Додатку 1) за результатами пониження ціни на аукціоні (у разі пониження ціни); 2) договірну ціну з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, які включають види та обсяги робіт, розроблених у порядку та за формами, встановленими «Правилами визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за результатами пониження ціни на аукціоні (у разі пониження ціни)); 3) лист (довільної форми) на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) з роз'ясненнями за рахунок чого було зменшено ціну на аукціоні, з зазначенням інформації чи не вплине дане пониження на якість матеріалів та робіт, які використовуватимуться під час виконання договору та гарантію якісного та в строк виконання своїх обов'язків в разі укладення договору (надається учасниками, які знизили ціну під час аукціону більше ніж на 10% від ціни вказаної в оголошенні). Всі вищевказані документи були подані учасником Замовнику у вказані у Документації строки. Вимоги щодо публікації даних документів в системі електронних закупівель Замовником встановлено не було. Пропозиції учасників подаються до Аукціону. Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником. За результатами Аукціону Замовник розглядає пропозиції та приймає рішення оцінюючи документи подані учасниками. Там чином, вимога подати остаточну пропозицію та перерахувати документи у відповідності до ціни, яка могла бути понижена на аукціоні, виставлена з метою отримати дані документи до заключення договору для опрацювання документів Замовником перед підписанням договору.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: e820947a1e2a46af821e417144ddc640
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-27-001024-b.c1
Назва: Скарга
Вимога:
Просимо переглянути рішення замовника від 10.08.2017 р. стосовно ПП ЮМО
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Неповна скарга
Дата скасування: 14.08.2017 16:20