• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Змінно-запасні частини

Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.

Торги не відбулися

250 223.92 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 251.12 UAH
Період оскарження: 15.07.2021 17:04 - 19.08.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Уточненя номеру креслення

Номер: 316b629a9871484da3ebf01fe2b38e43
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-15-002362-c.b2
Назва: Уточненя номеру креслення
Вимога:
Шановний Замовнику, в технічній специфікації (додаток 4 до тендерної документації, сторінка 44 ТД) в технічних вимогах до розпилювачів форсунок палива зазначено креслення під № 184.25.001. Відповідно до малюнку 16 до технічної специфікації (сторінка 65 ТД), номер креслення розпилювача форсунок палива зазначено 657.49.113. Просимо уточнити, під яким саме номером креслення необхідно поставити розпилювачі форсунок палива до Дизель-генератора 6Ч12/14 МБ «Дністровець» 1971 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо за проявлену уважність! При підготовці технічної частини тендерної документації було допущено технічну помилку. До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни в межах строків, визначених Законом україни "Про публічні закупівлі" з продовженням кінцевого строку для подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога стосовно умов закупівлі

Номер: bba8eed1f46b4ddcb6f5ed53cdca8bf7
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-15-002362-c.a1
Назва: Вимога стосовно умов закупівлі
Вимога:
В И М О Г А щодо усунення порушення у відповідності до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з вимогами, викладеними у Додатках 2, 4 до тендерної документації про закупівлю під час подання пропозицій для підтвердження відповідності технічним вимогам Замовника Учасник має надати оригінали або завірені копії наступних документів: - сертифікату Регістра Судноплавства України (у разі, якщо товар, що є предметом закупівлі, входить до номенклатури об’єктів обов’язкового технічного нагляду Регістру Судноплавства України та підлягає обов’язковій сертифікації); - листа від Регістра Судноплавства України про те, що даний Товар не підлягає обов’язковій сертифікації (у разі, якщо товар, що є предметом закупівлі, не входить до номенклатури об’єктів обов’язкового технічного нагляду Регістру Судноплавства України та не підлягає обов’язковій сертифікації). Вважаємо, що вимога про надання сертифікату Регістра Судноплавства України під час подання пропозиції порушує права учасників, є дискримінаційною, та ставить потенційних учасників в залежність від рішень інших осіб (Регістру судноплавства України). Дана вимога суттєво звужує можливе коло учасників процедури закупівлі, або навіть унеможливлює подання пропозицій більшістю учасників з наступних причин: Відповідно до «Керівництва з технічного нагляду за побудовою суден і виготовленням матеріалів та виробів» Регістру судноплавства України для сертифікації виробів Регістром має бути проведено вивчення та затвердження технічної документації на такі вироби, та огляд (контрольні випробування) власне виробів. Дана процедура має певний строк виконання. Надати на розгляд Регістру технічну документацію на вироби учасники можуть на будь-якому етапі підготовки до участі у процедури закупівлі. Але надання виробів для огляду або випробувань передбачає необхідність мати їх в наявності. Їх відсутність з будь-яких причин (технологічний процес виготовлення, в дорозі, тощо) робить неможливим завершення процедури та отримання сертифікату саме на час подачі тендерної пропозиції. Отже, за відсутності виробів, учасники, які мають оформити сертифікат до подачі тендерних пропозицій, позбавлені можливості його отримати та прийняти участь у даній закупівлі. Мати весь товар в наявності може лише виробник, у той час як предметом закупівлі є товари декількох різних виробників. Якщо уявити навіть, що якийсь із учасників закупив товар у повному обсязі та отримав на нього сертифікат Регістру, цього все одно недостатньо для того, щоб закупівля відбулася, адже для відкритих торгів з публікацією англійською мовою потрібно, щоб таких учасників було як мінімум двоє. Це також свідчить про порушення прав учасників. Учасники, які не мають на час подання пропозиції сертифікату, мають можливість належним чином оформити його в подальшому, що ніяким чином не порушує процедуру закупівлі, не вплине на склад чи якість товару, що буде поставлятись переможцем. Стосовно вимоги про надання листа від Регістру Судноплавства України про те, що даний Товар не підлягає обов’язковій сертифікації (у разі, якщо товар, що є предметом закупівлі, не входить до номенклатури об’єктів обов’язкового технічного нагляду Регістру Судноплавства України та не підлягає обов’язковій сертифікації) повідомляємо наступне: На сьогоднішній день згадані листи Регістр судноплавства не видає, відсилаючи і замовників, і постачальників до «Номенклатури об’єктів технічного нагляду Регістру», наведеної у Додатку 1 до ч. 1 «Керівництва з технічного нагляду за побудовою суден і виготовленням матеріалів та виробів» Регістру судноплавства України, та їм пропонується самостійно визначити, які з товарів, що є предметом закупівлі, відносяться до номенклатури об’єктів обов’язкового технічного нагляду Регістру Судноплавства України та підлягають обов’язковій сертифікації, а які ні. Враховуючи такі обставини, учасники не будуть мати такий документ для подання. В той же час Замовником передбачена можливість надання Учасником у складі пропозиції, замість листа від Регістру Судноплавства України про те, що Товар не підлягає обов’язковій сертифікації, сертифікату Регістру судноплавства України на весь товар, включаючи той, що не входить до номенклатури об’єктів обов’язкового технічного нагляду Регістру Судноплавства України та не підлягає обов’язковій сертифікації. Такий документ теж може бути наданий лише учасником-переможцем при постачанні товару, адже його отримання також потребує згаданої вище певної процедури та часу. Враховуючи викладене, вказані вимоги тендерної документації Замовника щодо надання в складі тендерної пропозиції сертифікату та листа про необов’язкову сертифікацію порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, передбачені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», та права потенційних учасників, згідно з цією статтею Закон забороняє Замовнику встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. У зв’язку з вищенаведеним, вважаємо за необхідне внести у тендерну документацію наступні зміни: 1. Умову про надання сертифікату Регістру на товар та/або листа від Регістру Судноплавства України про те, що Товар не підлягає обов’язковій сертифікації при подаванні пропозицій видалити, та передбачити надання сертифікату Регістру саме при постачанні товару лише для учасника, з яким буде укладено договір за результатами процедури закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Тендерним комітетом БДФ ДП "АМПУ" розглянуто обставини, викладені у вимозі. Наразі здійснюється підготовка проєкту змін до тендерної документації для затвердження та оприлюднення. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені у встановлені ЗУ "Про публічні закупівлі" строки.
Статус вимоги: Задоволено