-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015-30210000-4 (персональний комп'ютер у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення; системний блок в комплекті: операційна система, антивірусне програмне забезпечення). Тендерні пропозиція готуються українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Завершена
2 066 371.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 20 663.71 UAH
мін. крок: 1% або 20 663.71 UAH
Період оскарження:
15.07.2021 16:43 - 29.07.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
83a8a45649304ac68466d302f7aef629
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-15-004910-a.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Scan_0001.pdf 16.08.2021 10:45
- рішення від 18.08.2021№18929.pdf 18.08.2021 19:01
- інформація про перенесення розгляду скарги від 26.08.2021 №13960.pdf 27.08.2021 14:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2021№20088.pdf 06.09.2021 18:32
- рішення від 03.09.2021№20088.pdf 08.09.2021 14:24
- Пояснення по суті скарги ТОВ СИСТЕМАТИКА.docx 20.08.2021 15:31
- Пояснення по суті скаргм ТОВ СИСТЕМАТИКА скан..pdf 20.08.2021 15:31
- Протокол 91.pdf 10.09.2021 11:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.08.2021 16:52
Дата розгляду скарги:
26.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.08.2021 19:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.09.2021 14:24
Дата виконання рішення Замовником:
10.09.2021 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Виконано рішення Колегії постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 20088-р/пк-пз від 03.09.2021, а саме: скасувати рішення тендерного комітету Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Івано-Франківськ) про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «АЙ ТІ - КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ» переможцем процедури закупівлі - «Машини для обробки даних (апаратна частина)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-15-004910-a.
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
ed28f80fdd634568a060a9caa92f9352
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-15-004910-a.a3
Назва:
вимога
Вимога:
ТОВ «ТКК «ФРАЙ» категорично не погоджується з рішенням Замовника про визнання переможцем ТОВ «АЙ - ТІ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ», оскільки пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника та має бути відхилена.
1) Замовник вимагав подання учасниками: «Копії чинних на дату розкриття сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015 виробника системного блоку, монітору.» Учасник не виконав зазначену вимогу, оскільки наданий ним сертифікат ISO на монітори DELL наданий не в повному обсязі, надано лише першу сторінку, а сам сертифікат складається з 20 сторінок. Отже, учасник не виконав вимогу Замовника.
2) Замовник вимагав монітор з виходом VGA, у запропонованої учасником моделі монітору DELL цей вихід відсутній. Учасник пропонує перехідних, однак умовами закупівлі використання перехідника не передбачено і, окрім того, через перехідник сигнал взагалі не буде передаватися, оскільки аналоговий сигнал в цифровий не трансформується.
3) В моніторі час реакції матриці не 5 мс, як вимагає замовник, а 4мс. Цю інформацію замовник може перевірити на сайті виробника. Хоча учасник зазначає що 5 мс.
4) Окрім того, відсутнє підтвердження наявності динамічної контрастності
100000000:1. Можна перевірити за посиланням https://www.dell.com/en-ie/shop/dell-24-monitor-s2421hn/apd/210-axks/monitors-monitor-accessories#techspecs_section
Отже, пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника та Замовник зобов'язаний відхилити таку пропозицію
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу Фрай ІІ.pdf 18.08.2021 15:19
Дата подачі:
13.08.2021 16:41
Вирішення:
Відповідь на Вимогу
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
№UA-2021-07-15-004910-a.a3від 13.08.2021
Закупівля:UA-2021-07-15-004910-a
Предмет закупівлі: Машини для обробки даних (апаратна частина) за ДК 021:2015-30210000-4 (персональний комп'ютер у комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор "миша", операційна система, антивірусне програмне забезпечення; системний блок в комплекті: операційна система, антивірусне програмне забезпечення).
За результатами розгляду Вашої Вимоги №UA-2021-07-15-004910-a.a3 від 13.08.2021, повідомляємо.
щодо надання ТОВ "АЙ ТІ - КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" неповного тексту сертифікату ISO
В складі тендерної пропозиції ТОВ "АЙ ТІ - КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" на вимогу тендерної документації надано копії чинних на дату розкриття сертифікатів на систему якості ISO 9001:2015 виробника системного блоку, монітору (файл 9.2. Копії сертифікатів ІСО.pdf.p7s.zip). Звертаємо Вашу вагу, що сертифікат SIC.MS.005.IS09001.2133 від 11.03.2021 видано ТзОВ «ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД» стосовно виробництва обчислювальних машин, телекомунікаційного обладнання, сервісного обслуговування обчислювальної техніки, мережевого та комунікаційного обладнання є чинним до 10.02.2023. Свідоцтво NSAI на продукцію Dell, реєстраційний номер: 19.500 від 25.01. 2011 є чинним до 24 січня 2023 р.
Зазначені документи є чинними на дату розкриття тендерних пропозицій та містять вичерпну інформацію стосовно відповідності вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 системи менеджменту якості виробників системного блоку та монітору.
При цьому, сертифікат SIC.MS.005.IS09001.2133 від 11.03.2021 не містить інформації щодо наявності додатків та загального обсягу сторінок, відтак є єдиним та цілісним документом. В тексті свідоцтва NSAI йдеться про «додаткові виробничі об'єкти», які перелічені в Додатку (файл №19.5000). Зауважуємо, що свідоцтво NSAI містить вичерпну інформацію про відповідність продукції Dell міжнародним стандартам.
щодо недотримання вимоги про наявність D-Sub, HDMI наявність в комплекті кабелю під відповідний порт
ТОВ "АЙ ТІ - КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" стосовно характеристики «Роз'єм для сигналу» на вимогу « D-Sub, HDMI наявність в комплекті кабелю під відповідний порт» запропоновано «VGA (із використанням перехідника VGA to HDMI при потребі) та HDMI. В комплекті кабель HDMI».
Повідомляємо, що роз'єм HDMI здатен передавати цифровий сигнал, але також може працювати і з аналоговим. Тобто, його можна використовувати і в якості VGA (D-Sub) або, навіть, поєднувати з ним за допомогою спеціальних перехідників. Водночас передача цифрового сигналу зображення є більш чіткою, ніж передача сигналу через VGA (D-Sub) кабель.
Також відзначаємо, що при аналоговому з'єднанні рідкокристалічні дисплеї не здатні передавати якісну картинку, її деталізація помітно втрачається на відміну від цифрової.
Тобто, ТОВ "АЙ ТІ - КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" забезпечено дотримання вимоги тендерної документації та запропоновано передачу аналогового відеосигналу за допомогою перехідника.
Разом з тим, інформуємо, що закупівля монітора здійснюється не окремо, а в комплекті персонального комп'ютера. При цьому системний блок, запропонований ТОВ "АЙ ТІ - КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ", має відповідні з монітором типи передачі відеосигналу на монітор.
щодо вказаного часу реакції матриці, що різниться з даними офіційного сайту
Згідно додатку 2 тендерної документації Замовником вимагались технічні характеристики до монітора, зокрема,щодо часу реакції матриці – «не більше 5 мс».
В наданій ТОВ "АЙ ТІ - КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" порівняльній таблиці в технічних характеристиках запропонованого монітора Dell S2421HN зазначено час реакції матриці – «5 мс».
Згідно інформації, яка міститься на офіційному сайті https://www.dell.com/rs/business/p/dell-s2421hn-monitor/pd,час реакції матриціу запропонованому Учасником ТОВ "АЙ ТІ - КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ" моніторі Dell S2421HN вказано: 4 мс, що є кращим показником та відповідає вимозі, встановленій в тендерній документації «не більше 5 мс».
щодо відсутності підтвердження наявності динамічної контрастності
Стосовно даного питання Замовник звертався до ТОВ "АЙ ТІ - КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ", на що ТОВ «Делл Україна» листом від 09 серпня 2021 року було повідомлено, що з причини неможливості об’єктивного вимірювання у лабораторних умовах такого показника дисплеїв як динамічна контрастність, було прийнято рішення виключити даний показник із технічної специфікації моніторів Dell. При цьому вказано, що даний показник розглядається не як технічна, а як маркетингова характеристика. Крім того, не існує жодних програмних або технічних інструментів, якими можливо виміряти даний показник при прийомці або експлуатації моніторів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:
b4996d3997164b79beb9ee9ea4bf90f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-15-004910-a.a2
Назва:
вимога
Вимога:
ТОВ «ТКК «ФРАЙ» не погоджується з рішенням замовника №75 від 06.08.2021 року про дискваліфікацію учасника, виходячи з наступного.
Замовник дискваліфікував пропозицію учасника ТОВ «ТКК «ФРАЙ», оскільки в порівняльній таблиці не міститься слова «ліцензійне» щодо характеристики антивірусного програмного забезпечення.
Зазначену помилку можна віднести до формальних помилок, оскільки в Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі учасником підтверджено ліцензійність антивірусного програмного забезпечення.
Таким чином, учасником було допущено технічну помилку, описку та пропущено слово «ліцензійне» в порівняльній таблиці. Окрім того, зазначене антивірусне програмне забезпечення може бути виключно ліцензійним, виходячи із вищевикладеного у замовника відсутні підстави для дискваліфікації пропозиції ТОВ «ТКК «ФРАЙ». Таким чином, ТОВ "ТКК "Фрай" буде змушене звертатися з скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь на вимогу.pdf 17.08.2021 15:25
Дата подачі:
13.08.2021 16:34
Вирішення:
За результатами розгляду вашої Вимоги №UA-2021-07-15-004910-a.a2 від 13.08.2021, повідомляємо, що порядок розгляду замовником тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі визначений статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно частини дев’ятої статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
У наданій Вами порівняльній таблиці щодо відповідності запропонованого товару технічним та якісним вимогам Замовника у Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» та Додатку 2 до проекту Договору згідно Додатку 4 до тендерної документації стосовно вимоги про наявність антивірусного програмного забезпечення ESET EndpointSecurity (ліцензійне) запропоновано програмне забезпечення «ESET EndpointSecurity».
Відтак, технічні характеристики запропонованого вами товару, а саме щодо «ліцензійного антивірусного програмного забезпечення ESET EndpointSecurity» не відповідають вимогам до товару, визначеним Замовником в тендерній документації. Відповідно, ваша тендерна не відповідає встановленим абз.1 ч.3 ст.22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Разом з тим інформуємо, що в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації міститься опис та приклади формальних несуттєвих помилок. При цьому, формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Також, зазначаємо, що згідно пункту 2 Опису формальних помилок в розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації до формальних помилок віднесено помилку, зроблену учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа / унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та / або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та / або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
Водночас, технічна характеристика запропонованого вами товару - антивірусного програмного забезпечення з відсутністю умови, що вказує на його «ліцензійність» впливає на ціну тендерної пропозиції, призводить до її спотворення та стосується характеристики предмета закупівлі.
Крім того, при формуванні очікуваної вартості даної закупівлі нами закладалася сума саме на закупівлю ліцензійного програмного забезпечення.
Слід додати також, що у зв’язку із тим, що відділи державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, державні нотаріальні контори (для яких здійснюється закупівля персональних комп’ютерів) працюють в Єдиних та Державних реєстрах, в роботі яких останнім часом все більше зустрічаються випадки несанкціонованого втручання в дані інформаційні ресурси, що призводить в першу чергу до порушення прав громадян та має негативні правові наслідки, принципово важливим є посилення рівня безпеки даних Єдиних та Державних реєстрів, в тому числі шляхом використання ліцензійного антивірусного програмного забезпечення .
Також, прийняття вашої тендерної пропозиції із запропонованими технічними характеристиками товару, свідчило б про нашу згоду на постачання «антивірусного програмного забезпечення», в тому числі і без наявності ліцензії.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
2f7b42c4943e462d992dcfc6a31e0527
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-15-004910-a.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..
Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією
Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення АМКУ №11423-рпк-пз від 10.06.2020.pdf 15.07.2021 20:38
- Авторизаційний лист на Microsoft Windows .pdf 15.07.2021 20:38
- рішення АМКУ №11542-рпк-пз від 11.06.2020.pdf 15.07.2021 20:38
- відповідь на вимогу від 15.07.2021.pdf 19.07.2021 09:51
Дата подачі:
15.07.2021 20:38
Вирішення:
У відповідь на Вашу Вимогу, зазначаємо, що інформацію про технічні, якісні та інші характеристики до предмета закупівлі викладено в Додатку 2 до тендерної документації, яка містить вимогу до операційної системи – Microsoft Windows 10 Professional. Перелік документів, які вимагаються Замовником для подання в складі тендерної пропозиції наведено в Додатку 3 до тендерної документації.
Для підтвердження технічних, якісних, кількісних характеристик відповідно до вимог тендерної документації від Учасника вимагається надати в тому числі гарантійний лист, яким підтверджується постачання товарів належної якості. Разом з тим, зазначаємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними, в тому числі з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації тих процесів, в яких така продукція використовується.
Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару.
З огляду на зазначене, Замовник не вважає за необхідне внесення запропонованих Вами змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
02.08.2021 10:00