• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Здійснення технічного нагляду на об’єкті «Добудова спортивного залу до приміщення Наталівської ЗОШ I-II ступенів в с. Наталівка, провулок Шкільний,1 Новоград-Волинського району Житомирської області (коригування проектно-кошторисної документації (код ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)

Мова, якою повинні готуватися пропозиції - українська. Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Завершена

70 871.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 354.36 UAH
Період оскарження: 15.07.2021 16:09 - 21.07.2021 16:07
Вимога
Відхилено

Незаконні вимоги щодо технічних вимог

Номер: bb98d494c8aa4fa692ff621260cb190a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-15-008215-b.c2
Назва: Незаконні вимоги щодо технічних вимог
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовник, у технічних вимогах ви прописуєте маячню яка незакріплена Законом і тому є Незаконною та дискримінаційною, згідно Закону всі мають однакове право на участь в закупівлі, а не тільки ваш учасник (друг, працівник, родич) виправте вимоги відповідно до чинного законодавства, в протилежному випадку буду змушений звернутися в антимонопольний комітет для захисту своїх прав. Для, вас, завантажую текст постанови 903 обов'язки інженера з технічного нагляду. ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 ПОРЯДОК здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури 1. Цей Порядок визначає механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств (далі - будівництво об'єкта). 2. Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. 3. Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. 4. Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається. { Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 327 ( 327-2018-п ) від 25.04.2018 } 5. Особи, що здійснюють технічний нагляд: 1) проводять перевірку: наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду; 2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками; 3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів; 4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів; 5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками; 6) беруть участь у проведенні перевірки: робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам; органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю; 7) виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті. 6. Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника: 1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт; 2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів; 3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування; 4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред'явлення робіт для здійснення технічного нагляду; 5) зупинення виконання: робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт; будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об'єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії. 7. У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Доброго дня! Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Вимога про обов'язкове ознайомлення учасників з об'єктом та проектом обумовлена необхідністю для кожного з учасників до подачі своєї тендерної пропозиції отримати необхідну деталізовану інформацію про об'єкт, самостійного визначення обсягу робіт та впорядкування процесу такого ознайомлення. Така вимога поширюється на всіх учасників процедури закупівлі, та не надає жодному з них будь-яких переваг. Навпаки, огляд об’єкту та проекту перед подачею пропозиції допоможе реально Вам оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону, оскільки об’єкт «Добудова спортивного залу до приміщення Наталівської ЗОШ I-II ступенів в с. Наталівка, провулок Шкільний,1 Новоград-Волинського району Житомирської області (коригування проектно-кошторисної документації є непростим та довготриваючим (з 2009 року). За цей період було змінено - 2 замовника і 2 підрядника. Проект також з роками був неодноразово перероблено, кошторисна частина перераховувалась. Попередній інженер з технічного нагляду відмовився від участі в закупівлі. Оскільки Замовником проведено нові торги на роботи, вже укладено договір підряду, обумовлено закінчення робіт по обєкту в скорочені строки, та враховуючи, що будівля призначена для навчання дітей,вважаємо за необхідне всебічне і поглибленне ознайомлення Учасників закупівлі з обсягом робіт, обєктом, проектною документацію з метою правильного розрахунку "власних сил". Враховуючи зазначене, не вбачаємо ознак дискримінаційної вимоги. Стосовно Вашого твердження « ви навмисно долучили цей додаток щоб контролювати та знати які та скільки учасників будуть приймати участь в даній закупівлі і всіляко сприяти учаснику який знаходиться з вами в зв'язку, можливо в КОРУПЦІЙНОМУ.», повідомляємо, що Уповноважена особа, що займається проведенням закупівлі, не є працівником Наталівської ЗОШ та не знаходиться на об’єкті, з метою «вивчення» Учасників, які будуть з ним ознайомлюватися. Бланк Додатку 5 зі сторони Замовника буде підписано представником школи, в якому свою назву Учасник може не вказувати, а прописати її в Додатку безпосередньо перед завантаженням документа в Прозорро (що збереже Ваше інкогніто). Вважати, що Замовником навмисно зроблено помилку в документації попередньої закупівлі, Ваше особисте право. Але якщо Ви оголошуєте про це назагал, в електронній системі, майте на увазі, що Пленум Верховного Суду України в постанові від 27 лютого 2009 року № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи» (далі – Постанова) вказав, що праву на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань відповідає обов’язок не поширювати про особу недостовірну інформацію та таку, що ганьбить її гідність, честь чи ділову репутацію. За поширення недостовірної інформації Вас може бути притягнуто до цивільно-правової відповідальності, оскільки шкода, завдана таким розповсюдженням, може бути нанесена як фізичній так і юридичній особі. Повторюємо, що об’єкт «Добудова спортивного залу до приміщення Наталівської ЗОШ I-II ступенів в с. Наталівка, провулок Шкільний,1 Новоград-Волинського району Житомирської області відноситься до довгобуду. Початок якого було у 2009 році. За цей період було змінено - 2 замовника і 2 підрядника. Проект також з роками був неодноразово перероблено, кошторисна частина перераховувалась. Будівельні роботи на об’єкті з 2014 року не проводилися. В 2021 року відбулася чергова зміна Замовника та замовлено коригування, проект пройшов комплексну експертизу. За результатами проведених відкритих торгів з’явився новий вже 3 (третій) підрядник. За попередніми роками у зв’язку з припиненням робіт та застарілим проектом на об’єкті з’явилось багато питань і проблем, що потребує постійного (щоденного) контролю і оперативного вирішення питань з підрядником на місці , а також узгодження їх з проектувальником. Ознайомлення з проектом і об’єктом для технічного нагляду надає можливість оцінить свої здібності. Будівельні роботи мають бути завершені до кінця року, тому терміни виконання календарного плану також мають бути під щоденним контролем технічного нагляду як представника замовника. Крім того, доводимо до Вашого відома, що вимоги, які Ви називаєте «спеціально прописаними для другої закупівлі» були присутні і в першій закупівлі! Якщо Ви були Учасником скасованої закупівлі, Ви погодилися з ними, з умовами Договору (п.2.1.Договору) та підписали їх. Зауважень щодо того, що вони суперечать «здоровому глузду» від Вас не надходило.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Незаконні вимоги замовника та дискримінація учасників, порушення законодавства замовником

Номер: e975cfec3c024df08d645bca1d826fb0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-15-008215-b.c1
Назва: Незаконні вимоги замовника та дискримінація учасників, порушення законодавства замовником
Вимога:
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! Звертаю вашу увагу на дискримінаційні вимоги вашого оголошення. Попередня закупівля по даній закупівлі, після розкриття результатів і пропозицій учасників, ВИ, виявили що учасник з яким ви знаходитеся в співпраці не може бути переможцем даної закупівлі ,за результатами торгів, ви навмисно вписали помилку в попередню закупівлю для відміни її, якщо не проходить ваш учасник , тому ви зробили це, "РОЗГЛЯНУЛА: В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, затвердженого рішенням уповноваженої особи управління освіти і науки від 02.07.2021 року було виявлено помилку, а саме не вірно зазначено в Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Технічні вимоги до предмету закупівлі» клас наслідків об’єкта.". Тепер ви оскільки виявили помилку яку самі навмисно зробили, проводите повторну закупівлю, в якій, прописуєте вимоги які суперечать здоровому глузду та Закону а саме: - забезпечення щоденного контролю якості і об’ємів виконаних робіт по об’єкту будівництва; - здійснювати контроль за веденням загального журналу виконання робіт на будівництві встановленого зразка та наявністю на об’єкті робочої сили відповідно календарного плану виконання робіт з щоденним повідомленням Замовника на початку та по завершенні робочого дня; - забезпечити щоденний контроль якості і об’ємів робіт на Об’єкті будівництва; - складати повідомлення про зміни в декларації на початок проведення будівельних робіт та акт готовністі об’єкту до експлуатації, брати участь в формуванні пакета документів а також вчиняти всі інші дії необхідні для отримання Замовником Сертифікату про відповідність збудованого Об’єкта проектній документації, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил;. А самою дискримінаційною вимогою було добавлено в технічні вимоги, це додаток 5 !! Для підтвердження того, що Учасник повною мірою усвідомлює складність та об’єм запланованих робіт, Учасник має надати у складі своєї пропозиції документ за формою, наведеною у Додатку 5 до Оголошення, з відміткою представника Замовника, що підтверджує ознайомлення фахівцями Учасника з об’єктом будівництва та проєктною документацію. Шановний замовник звертаю вашу увагу на незаконну вимогу щодо додатку 5, ви навмисно долучили цей додаток щоб контролювати та знати які та скільки учасників будуть приймати участь в даній закупівлі і всіляко сприяти учаснику який знаходиться з вами в зв'язку, можливо в КОРУПЦІЙНОМУ. Тому ВИМАГАЮ привести дане оголошення до початкового стану (крім зміни класу наслідків на СС2), нагадую вам що ви тому ви і відміняли дану закупівлю. Окрім того в учасників які приймали участь били сертифікати які дозволяють працювати на об'єктах СС2, ВНОСТЕ ЗМІНИ І НЕ ЗАЙМАЙТЕСЯ ПОРУШЕННЯМ ЗАКОНУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Частиною 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Вимога про обов'язкове ознайомлення учасників з об'єктом та проектом обумовлена необхідністю для кожного з учасників до подачі своєї тендерної пропозиції отримати необхідну деталізовану інформацію про об'єкт, самостійного визначення обсягу робіт та впорядкування процесу такого ознайомлення. Така вимога поширюється на всіх учасників процедури закупівлі, та не надає жодному з них будь-яких переваг. Навпаки, огляд об’єкту та проекту перед подачею пропозиції допоможе реально Вам оцінити вартість замовлення і Ваші можливості під час аукціону, оскільки об’єкт «Добудова спортивного залу до приміщення Наталівської ЗОШ I-II ступенів в с. Наталівка, провулок Шкільний,1 Новоград-Волинського району Житомирської області (коригування проектно-кошторисної документації є непростим та довготриваючим (з 2009 року). За цей період було змінено - 2 замовника і 2 підрядника. Проект також з роками був неодноразово перероблено, кошторисна частина перераховувалась. Попередній інженер з технічного нагляду відмовився від участі в закупівлі. Оскільки Замовником проведено нові торги на роботи, вже укладено договір підряду, обумовлено закінчення робіт по обєкту в скорочені строки, та враховуючи, що будівля призначена для навчання дітей,вважаємо за необхідне всебічне і поглибленне ознайомлення Учасників закупівлі з обсягом робіт, обєктом, проектною документацію з метою правильного розрахунку "власних сил". Враховуючи зазначене, не вбачаємо ознак дискримінаційної вимоги. Стосовно Вашого твердження « ви навмисно долучили цей додаток щоб контролювати та знати які та скільки учасників будуть приймати участь в даній закупівлі і всіляко сприяти учаснику який знаходиться з вами в зв'язку, можливо в КОРУПЦІЙНОМУ.», повідомляємо, що Уповноважена особа, що займається проведенням закупівлі, не є працівником Наталівської ЗОШ та не знаходиться на об’єкті, з метою «вивчення» Учасників, які будуть з ним ознайомлюватися. Бланк Додатку 5 зі сторони Замовника буде підписано представником школи, в якому свою назву Учасник може не вказувати, а прописати її в Додатку безпосередньо перед завантаженням документа в Прозорро (що збереже Ваше інкогніто). Вважати, що Замовником навмисно зроблено помилку в документації попередньої закупівлі, Ваше особисте право. Але якщо Ви оголошуєте про це назагал, в електронній системі, майте на увазі, що Пленум Верховного Суду України в постанові від 27 лютого 2009 року № 1 «Про судову практику у справах про захист гідності та честі фізичної особи, а також ділової репутації фізичної та юридичної особи» (далі – Постанова) вказав, що праву на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань відповідає обов’язок не поширювати про особу недостовірну інформацію та таку, що ганьбить її гідність, честь чи ділову репутацію. За поширення недостовірної інформації Вас може бути притягнуто до цивільно-правової відповідальності, оскільки шкода, завдана таким розповсюдженням, може бути нанесена як фізичній так і юридичній особі. Повторюємо, що об’єкт «Добудова спортивного залу до приміщення Наталівської ЗОШ I-II ступенів в с. Наталівка, провулок Шкільний,1 Новоград-Волинського району Житомирської області відноситься до довгобуду. Початок якого було у 2009 році. За цей період було змінено - 2 замовника і 2 підрядника. Проект також з роками був неодноразово перероблено, кошторисна частина перераховувалась. Будівельні роботи на об’єкті з 2014 року не проводилися. В 2021 року відбулася чергова зміна Замовника та замовлено коригування, проект пройшов комплексну експертизу. За результатами проведених відкритих торгів з’явився новий вже 3 (третій) підрядник. За попередніми роками у зв’язку з припиненням робіт та застарілим проектом на об’єкті з’явилось багато питань і проблем, що потребує постійного (щоденного) контролю і оперативного вирішення питань з підрядником на місці , а також узгодження їх з проектувальником. Ознайомлення з проектом і об’єктом для технічного нагляду надає можливість оцінить свої здібності. Будівельні роботи мають бути завершені до кінця року, тому терміни виконання календарного плану також мають бути під щоденним контролем технічного нагляду як представника замовника. Крім того, доводимо до Вашого відома, що вимоги, які Ви називаєте «спеціально прописаними для другої закупівлі» були присутні і в першій закупівлі! Якщо Ви були Учасником скасованої закупівлі, Ви погодилися з ними, з умовами Договору (п.2.1.Договору) та підписали їх. Зауважень щодо того, що вони суперечать «здоровому глузду» від Вас не надходило.
Статус вимоги: Відхилено