-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт стадіонів та спортивних майданчиків в ліцеї № 142 на вул. Полiтехнiчнiй, 2-А м. Київ, в Солом’янському районі, міста Києва
Управління житлово-комунального господарства та будівництва Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації , просп. Повітрофлотський, 41, м. Київ, 03020. Категорія Замовника: Відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі".
Завершена
4 875 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 375.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 375.00 UAH
Період оскарження:
15.07.2021 15:59 - 27.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога щодо огляду об'єкта,візуалізацією та погодження з директором закладу
Номер:
4d927cefc07b4e78857fa8da7634b1b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-15-002061-c.b1
Назва:
Вимога щодо огляду об'єкта,візуалізацією та погодження з директором закладу
Вимога:
Вимога по закупівлі: UA-2021-07-15-002061-c
У пункті 12 додатку 3 тендерної документації мiститься вимога про те, огляд об’єкту перед подачею пропозиції є обов’язковий, що підтверджується Візуалізацією об’єкту, погодженою з директором закладу освіти із зазначенням розмірів та основних технічних характеристик.
Дана вимога є дискримінаційною та такою,що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Посадова особа(директор закладу) має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити таким чином додаткові бар’єри для участі у Процедурі закупівлі. Встановивши умову що огляд потрібно провести обов'язково в період уточнення, Замовник звузив коло потенційних учасників процедури закупiвлi. 3а таких умов, взяти участь у процедурі закупiвлi мають можливість лише суб'єкти господарювання, які зможуть надати довідку або акт про огляд об'єкту, за підписом посадової особи (директора закладу який має прямий вплив на визначення переможця), та датою вiдвiдування об'єкта, що є дискримiнацiйним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Частина третя статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» регламентує, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частина четверта статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Огляд об'єкту учасником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органи а не при особистій зустрiчi, з складанням паперового акту огляду.
Вiдповiдно до ст.12 Закону України «Про публiчнi закупiвлi» (далi Закон) замовник здійснює процедуру закупiвлi - вiдкритi торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримiнацiю, рівні права пiд час реєстрації вciм заінтересованим особам та рівний доступ до iнформацiї вciм особам, обмін i збереження iнформацiї та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників i їхніх пропозицій під час проведення процедури закупiвлi та їх конфiденцiйнiсть до моменту розкриття тендерних пропозицій. Kpiм того, факт вiдсутностi Учасника на об’єкті до аукціону, не має жодної пiдстави для вiдхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 3акону. Повністю усвідомлюємо, що вiдповiдно до частини другої cт. 22 3акону документація може містити також іншу iнформацiї, вiдповiдно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам 3акону «Про публiчнi закупiвлi».
Інформуємо, що посадові особи які мають владні повноваження щодо визначення переможця закупівлі, впливу на визначення переможця, по закупівлі несуть кримінальну, адміністративну відповідальність за корупційні діяння. Посада ж директора у розумінні Закону України «Про запобігання корупції» прямо відноситься до посад які належать до службових осіб, які займають особливо відповідальне становище, та які займають посади, пов’язані з високим рівнем корупційних ризиків. Отже контакти з уповноваженим представником Замовника – директором закладу освіти в період уточнення є незаконними з боку законодавства у сфері публічних закупівель та законодавства в сфері запобігання корупції.
Також вимога тендерної документації щодо обов’язкового огляду об’єкту в період уточнень, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: Рішенням від 13.12.2019 №18550; Рішенням від 13.05.2020 № 9264; Рішенням від 29.05.2020 № 10669 4; Рішенням від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупiвлi, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об'єкта буде задоволена АМКУ.
З огляду наведеного просимо внести зміни до пункту 12 додатку 3 Тендерної документації, та прибрати вимогу про обов’язковість огляд об’єкту перед подачею пропозиції та подження з директором закладу.
Додатково інформуємо, що ігнорування цієї законної вимоги призведе до звернення за захистом прав до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога щодо акту обстеження.docx 19.07.2021 15:12
Дата подачі:
19.07.2021 15:12
Вирішення:
буде внесено зміни до документації
Статус вимоги:
Задоволено