-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду адмінбудинку ГУ ДПС у Миколаївській області за адресою: м. Миколаїв, вул. Чкалова, 20/9
Строк виконання Робіт: до 31.10.2021 (включно). Усі документи, що подаються у складі пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою, до нього додається переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Торги не відбулися
1 365 546.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 827.73 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 827.73 UAH
Період оскарження:
15.07.2021 12:54 - 21.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про надання додаткової інформації щодо причин відхилення пропозиції
Номер:
c551130c660a4602a3c8658c3a0c0712
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-15-001164-c.b1
Назва:
Про надання додаткової інформації щодо причин відхилення пропозиції
Вимога:
Відхилення пропозиції підприємства
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 28.07.pdf 28.07.2021 13:21
Дата подачі:
28.07.2021 13:21
Вирішення:
Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог п. 17 «Інша інформація» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Учасник мав завантажити через електронну систему закупівель, зокрема, Довідку з інформацією про технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, що пропонується Учасником, та які відповідають технічним, якісним характеристикам наведених в Додатку 3 до оголошення.
Варто зазначити, що згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а також згідно з Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, визначено, що у разі, якщо пропозиція Учасника спрощеної закупівлі містить не всі види робіт або зміну обсягів та складу робіт, згідно з умовами оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, така пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником на підставі п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
На виконання вищевказаних вимог, Учасником ТОВ «Спеціалізоване підприємство «АЛЬТУС-ПРО» було надано лист-згоду від 23.07.2021 №4, в якій відсутня частина інформації, передбачена Додатком 3 до оголошення, а саме, види та склад робіт, що пропонується Учасником.
Також необхідно зазначити, що відповідно до ч. 7 ст. 14 Закону, Учасник мав право звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо вимог до предмета закупівлі. Жодних запитань від Учасника не надходило. Тобто, умови закупівлі та вимоги до Учасників, визначені Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, були зрозумілими та об’єктивними.
Крім того, відповідно до ч. 2 ст. 25 Господарського кодексу України органам державної влади і органам місцевого самоврядування, що регулюють відносини у сфері господарювання, забороняється приймати акти або вчиняти дії, що визначають привілейоване становище суб'єктів господарювання тієї чи іншої форми власності, або ставлять у нерівне становище окремі категорії суб'єктів господарювання чи іншим способом порушують правила конкуренції.
Таким чином, враховуючи, що в складі пропозиції, наданої
ТОВ «Спеціалізоване підприємство «АЛЬТУС-ПРО», відсутня частина інформації, передбачена Додатком 3 до оголошення, а саме, види та склад робіт, що пропонується Учасником, таку пропозицію було відхилено, як того вимагає Закон, з підстав визначених згідно з п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.07.2021 16:44