-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція Журавської ЗОШ І-ІІІ ступенів імені Г.Ф.Вороного в с.Журавка Варвинського району Чернігівської області (внутрішньо-оздоблювальні роботи. Коригування
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою.
Торги не відбулися
11 278 856.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 112 788.56 UAH
мін. крок: 1% або 112 788.56 UAH
Період оскарження:
15.07.2021 12:00 - 27.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Загальне запитання щодо оголошення
Номер:
04feaee5edf148b0b6e760932adf6fe3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-15-003764-b.c1
Назва:
Загальне запитання щодо оголошення
Вимога:
Дискримінаційні вимоги
В розділі Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п1.1
учасник повинен надати «чинний Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 «Система екологічного управління»;
чинний Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 “Система управління якістю. Вимоги”»
Дані вимоги є дискримінаційними з огляду наступне.
Вказана вимога про ISO є незаконною, аргументуємо чому: по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю та Сертифікату на систему екологічного управління Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають таких сертифікатів, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ їх отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушую один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю та системи екологічного управління не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації.
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити з тендерної документації Дискримінаційні вимоги щодо надання учасником сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 та сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2021 10:19
Вирішення:
Шановний Учаснику на ваше подання повідомляємо, що тендерна документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон. Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних учасників. Замовник згідно вимог Закону, незобов’язаний на догоду будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.07.2021 00:03