• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

м"ясо( м"ясо куряче охолоджене філе, м"ясо яловичина охолоджене, печінка яловича)

Завершена

115 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2021 10:28 - 21.07.2021 13:00
Вимога
Залишено без розгляду

Незаконне рішення

Номер: b6cd267bfcb648f18d7c3420d2fcc943
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-15-000967-a.a1
Назва: Незаконне рішення
Вимога:
За результатом розгляду пропозицій Протоколом № 56 від 3 серпня 2021 року Замовник — Кременчуцький ліцей № 6 «Правобережний» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області відхилив пропозицію ТОВ «СЕФТОРГ». Замовник зазначив, що в тендерній пропозиції учасника ТОВ «СЕФТОРГ» відсутній експлуатаційний дозвіл Учасника чи Виробника, що дозволяє реалізацію харчових продуктів. З даним рішенням ТОВ «СЕФТОРГ» не погоджується виходячи з наступного: По-перше, в оголошенні зазначено, що Відповідно до абзацу 4 додатку 2 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАКУПІВЛІ — до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник повинен надати сканкопію оригіналу експлуатаційного дозволу Учасника, що дозволяє оператору ринку займатися виробництвом, переробкою та реалізацією харчових продуктів, якщо учасник не є Виробником — надати сканкопію оригіналу експлуатаційного дозволу Виробника. ТОВ «СЕФТОРГ» у складі пропозиції надав наступні документи: «експлуатаційний виробник.pdf» та «Новий експлуатаційний Сефторг.jpg», що містять сканкопію оригіналу експлуатаційного дозволу Виробника і відповідно сканкопію оригіналу експлуатаційного дозволу Учасника. Замовник незаконно та безпідставно відхилив нашу пропозицію, оскільки ТОВ «СЕФТОРГ» надав всі необхідні документи, тим самим виконав вимоги Замовника та законодавства. По- друге, в протоколі № 56 від 3 серпня 2021 року Замовник звертає увагу на відсутність експлуатаційного дозволу, що дозволяє реалізацію харчових продуктів. Відповідно до статті 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» 1. Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Отже, в законодавстві не передбачено можливості видачі експлуатаційного дозволу на реалізацію харчових продуктів. Експлуатаційний дозвіл ТОВ «СЕФТОРГ» виданий відповідно до вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» Відповідно до абзацу 2 ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» — Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тобто рішення замовника є незаконним, так як ТОВ «СЕФТОРГ» виконав всі вимоги законодавства. Дозвіл на такий вид діяльності, як реалізація зазначається лише в рішеннях/відомостях про державну реєстрацію потужностей. По-третє, в складі пропозиції ТОВ «СЕФТОРГ» було надано рішення Головного Управління Держспоживслужби в Полтавській Області від 11.08.2020 №791, в якому зазначено про реєстрацію потужності, реєстраційний номер r-UA-16-26-3922, Вид діяльності, що планується здійснювати з використанням потужності - Діяльність пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 градусів і залишатися придатними для споживання людиною, а саме: зберігання реалізація; Інший вид діяльності: наповнення, пакування, зберігання, реалізація – складське приміщення.— саме на дане положення звертає увагу Замовник, як одна із причин дискваліфікації, оскільки предмет закупівлі м’ясо, яке потребує температурного режиму. ТОВ «СЕФТОРГ» не погоджується з такою підставою, оскільки — Інший вид діяльності: наповнення, пакування, зберігання, реалізація – складське приміщення, слід розглядати як діяльність що відбувається з дотриманням особливого температурного режиму, в тому числі нижче 10 градусів. Окрім того, вважаємо, що дана підстава дискваліфікації не має під собою ніякого підґрунтя, так як в документації Замовника не було встановлено додаткових вимог до потужностей, рішення про реєстрацію яких має бути подано у складі пропозиції. Також, в експлуатаційному дозволі ТОВ «СЕФТОРГ» №16-26-156 від 15 липня 2021, що наданий у складі пропозиції проведена реєстрація приміщення, що забезпечує дотримання температурного режиму (Холодильний склад). Також, в рішенні про державну реєстрацію потужностей транспортного засобу, що здійснює транспортування, окрім виду діяльність з перевезення харчових продуктів, які не потребують температурного режиму(більше 10грудсів), аналогічно з реєстрацією складських приміщень, в кінці зазначається : Інший вид діяльності – транспортування, що необхідно розуміти як транспортування харчових продуктів, що потребують дотримання особливого температурного режиму. З урахуванням вищезазначеного, ТОВ «СЕФТОРГ» має можливість на здійснення зберігання та транспортування харчових продуктів, що потребують особливого температурного режиму. Тобто, Замовник не правомірно прийняв рішення про відхилення нашої пропозиції. ТОВ «СЕФТОРГ» не погоджується з визначенням переможця ПП «ДІАДЕМА», так як причини дискваліфікації ТОВ «СЕФТОРГ» в однаковій мірі можна застосувати до переможця, що свідчить про дискримінаційний підхід при виборі переможця Замовником. Експлуатаційні дозволи, що надані в складі пропозиції ПП «ДІАДЕМА», зокрема її постачальників: ТОВ «АГРО РОСЬ» та ТОВ «ПРОДФУДТРЕЙД» також не містять положень в яких би зазначалось про «реалізацію харчових продуктів». ПП «ДІАДЕМА» надає листи Держспоживслужби в яких зазначається про реєстрацію потужностей, призначення яких — Інший вид діяльності – транспортування, зберігання, реалізація. Аналогічне призначення складських приміщень надано і в нашій пропозиції. Відповідно до статті 5 п.п 4-5 пункту 1 - Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників — Закупівлі здійснюються за такими принципами: -недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; З урахуванням норм законодавства, зокрема Закону «Про публічні закупівлі» та Закону «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та ознайомлення з документацією переможця в закупівлі UA-2021-07-15-000967-a, а саме ПП "ДІАДЕМА", ТОВ «СЕФТОРГ» вважає, що вимоги Замовника, які стали причиною нашої дискваліфікації, в однаковій мірі можна застосувати і до переможця закупівлі, що в свою чергу означає не рівне ставлення Замовника до учасників закупівлі та упереджене ставлення до переможця . ТОВ «СЕФТОРГ» просить Замовника усунути допущені порушення, та додатково зазначає, що Відповідно до статті 44 Відповідальність за порушення вимог цього Закону — 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. Відповідно до статті 164-14 КУпАП, Порушення законодавства про закупівлі — Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Відповідно до ч.7 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Таким чином, у період уточнення інформації Ви, як учасник даної спрощеної закупівлі, мали змогу звернутися до замовника щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі в частини роз’яснення та відповідності абзаца 4 додатку 2 ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАКУПІВЛІ — до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Також звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі в частині не відповідності, на Вашу думку, вказаної вимоги Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Одночасно слід зауважити, що при прийняті рішення про відхилення пропозиції учасника, Замовником зверталася увага, що тендерна документація учасника ТОВ «СЕФТОРГ» в частині проведення державної реєстрації потужностей ТОВ «СЕФТОРГ» з зазначенням виду діяльності, що планується здійснювати за адресою реєстрації потужностей, передбачає лише діяльність, яка пов’язана з харчовими продуктами, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10С і залишатися придатними до споживання. Проте, у даній спрощеній закупівлі, предмет закупівлі потребує дотримання температурного режиму, а саме: охолоджений чи заморожений стан. Крім того, відповідно до ч.14 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Однак, Ваша вимога за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 15110000-2 М’ясо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-07-15-000967-a щодо усунення Замовником допущених порушень, подана під час процесу підписання договору, не відповідає нормам Закону України "Про публічні закупівлі" щодо порядку оскарження рішень, дій чи бездіяльності Замовника на цій стадії публічних закупівель, тому не підлягає розгляду.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.08.2021 20:48