• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Лот №1 - Ліжко медичне, матрац медичний та візок медичний для перевезення новонароджених, код НК 024:2019: 34873 - Меблі для лікарень механічні. Лот №2 - Ліжко медичне, матрац, код НК 024:2019: 34873 - Меблі для лікарень механічні. Лот №3 - Ліжко медичне, матрац, код НК 024:2019: 34873 - Меблі для лікарень механічні)

Учасник закупівлі додатково підтверджує відсутність підстав для відмови згідно ч.2 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі". Інформація про відсутність підстав надається у формі довідки в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності).

Завершена

3 152 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 2 391.00 UAH
Період оскарження: 14.07.2021 17:11 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: ba618fa95c5d41aa99af271d95414b5c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-009059-c.b1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, для виробництва та поставки товару - Візока медичний для перевезення новонароджених ВМн-1 вимога щодо надання сертифікату на систему управління якістю ISO-13485:2018 стосовно «Проектування та розроблення, виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00 ; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» разом із наданням сертифікату на систему управління якістю ISO-9001:2015 стосовно «Проектування та розроблення ,виробництва, реалізації та обслуговування ліжок та меблів медичних», код ДКПП 32.50.30-50.00; меблів медичних спеціальних код ДКПП 32.50.30-50.99» є недоцільною та такою, що порушує принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності. ISO-9001:2015 включає в себе всі необхідні вимоги до системи управління якістю для виготовлення предмета закупівлі, а ISO-13485:2018 має спеціалізований формат, а також орієнтацію на вироби і послуги медичного призначення, в нього додатково включені вимоги, що належать до сфери гігієни в галузі, а саме - особистої гігієни персоналу, і приміщень, які використовуються для технічних і складських потреб. Тобто потреба у сертифікації за цим стандартом може бути необхідною для розробників ПЗ і компонентів для високотехнологічного медичного обладнання і техніки. З огляду на те, що даний предмет закупівлі не потребує наявності підвищеного рівня гігієни або стерильності в ході виготовлення - виробнику недоцільно нести витрати по отриманню сертифікату на систему управління якістю ISO-13485:2018, якщо він вже сертифікований за стандартом ISO-9001:2015. На підставі вищезазначеного вважаємо, що вимога Замовника щодо подвійного підтвердження виробником введення на підприємстві системи управління якістю порушує п.1, 2, 4 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію в частині підтвердження якості системи управління, а саме скоригувати вимогу підтвердження виробником введення на підприємстві системи управління якістю сертифікатом на систему управління якістю ISO-13485:2018 та/або сертифікатом на систему управління якістю ISO-9001:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи характер закупівлі, а саме: медичне обладнання, а також як зазначаєте у Вимозі характер сертифікату - спеціалізований з орієнтацію на вироби і послуги медичного призначення, вважаємо, що є доцільним просити підтвердження якості товару саме у такій спосіб. Жодних обмежень у встановленні вимог на підтвердження технічних характеристик товару Законом не встановлено, відтак опираючись на ч.3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, чинне Законодавство України не забороняє отримати сертифікат що вимагається замовником, як підтвердження якості товару у спосіб що визначений в Технічній специфікації. А отже, вимога встановлена Замовником поширюється на всіх учасників торгів, та немає дискримінаційної ознаки.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 17:04