-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Системний блок, монітор, клавіатура та мишка, багатофункціональний пристрій, мережева карта
Завершена
47 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 235.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 235.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2017 13:22 - 02.08.2017 14:00
Вимога
Відхилено
Оскарження
Номер:
5178d0eeb880499cbe91c5058989df62
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-01-001086-b.b1
Назва:
Оскарження
Вимога:
Вимога про відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження UA-2017-08-01-001086-b.pdf 09.08.2017 17:54
Дата подачі:
09.08.2017 17:54
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу, комітет з допорогових закупівель надає відповідь: Порушень Закону не виявлено.
Згідно пункту 6.3 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 під час оголошення закупівлі замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі.
При проведенні допорогових закупівель замовники відповідно до абз. 4 ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язані дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель.
Закон не зобов’язує таких замовників встановлювати кваліфікаційні критерії до учасників, визначені в ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Враховуючи, що пропозиція учасника має несуттєві відхилення, які не впливатимуть на процес роботи установи, комітетом з допорогових закупівель прийнято рішення визнати пропозицію учасника переможцем.
Крім того, згідно ст. 3 Закону «Про електронні документи та електронний документообіг», відносини, пов'язані з електронним документообігом та використанням електронних документів, регулюються Конституцією України (254к/96-ВР), Цивільним кодексом України (435-15), законами України "Про інформацію" (2657-12), "Про захист інформації в автоматизованих системах" (80/94-ВР), "Про державну таємницю" (3855-12), "Про телекомунікації" (1280-15), "Про обов'язковий примірник документів" ( 595-14 ), "Про Національний архівний фонд та архівні установи" (3814-12 ), цим Законом, а також іншими нормативно-правовими актами.
В ст. 5 Закону визначено, що «Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа. Склад та порядок розміщення обов'язкових реквізитів електронних документів визначається законодавством.»
Згідно ст. 6 Закону «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа.» Фіксація часу створення електронного документу визначається згідно з Порядку засвідчення наявності електронного документа (електронних даних) на певний момент часу (Постанова Кабінету Міністрів України від 26.05.2004 №680), час створення електронного документу фіксується також в системі публічних закупівель.
Таким чином, наданий документ містив усі необхідні обов’язкові реквізити, необхідні для ідентифікації особи, що її підписала, а також для її реєстрації, а саме: - Час створення електронного документу, зафіксований під час його завантаження до публічного порталу; - Електронний цифровий підпис підприємства; - Місце створення, зафіксоване в Протоколі (рішення) засідання Комітету з допорогових закупівель.
Статус вимоги:
Відхилено