• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

поточний середній ремонт проїжджої частини дороги загального користування вулиці Центральна в с Качанове Миргородського (Гадяцького) району Полтавської області (45233142-6 - Ремонт доріг)

згідно з ГБН Г.1-218-182:2011

Завершена

1 393 646.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 41 809.38 UAH
Період оскарження: 14.07.2021 16:38 - 31.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Невідхилення тендерної пропозиції ПП «Океан», яка підлягала відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: f5e98bb4131f44f2953a70401dd8c2cd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-002962-b.a1
Назва: Невідхилення тендерної пропозиції ПП «Океан», яка підлягала відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
За результатами процедури закупівлі (UA-2021-07-14-002962-b), відповідно до протоколу засідання уповноваженої особи з питань публічних закупівель Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради від 11.08.2021 № 15 переможцем процедури закупівлі визначено ПП «Океан» (далі – Переможець, Підприємство). В той час коли тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації Замовника в частині наступного: 1. Тендерною документацією Замовника, зокрема пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен подати довідку про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази та технологій, третя графа якої передбачає зазначення марки та реєстраційного номеру (за наявності). Так, Підприємством надано Довідку про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази та технологій без дати та без номеру, в якій у графі 3 відображено марку щодо кожної одиниці техніки, при цьому не вказано реєстраційні номери відносно позицій 1, 2, 4, 5, 9,10. В цей же час, зазначена техніка має реєстраційні номери, про що свідчать свідоцтва про реєстрацію машин та відповідні договори оренди, подані в складі тендерної пропозиції. 2. Тендерною документацією Замовника, зокрема пунктом 1 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник для підтвердження правових підстав щодо наявності орендованих будівельних машин і механізмів, та/або щодо надання послуг з використанням будівельних машин та механізмів, учасник надає у складі тендерної пропозиції відповідні документи: - діючий договір оренди та/або надання послуг (або інший документів, яким встановлено наявність діючих прав власності (або користування)) з додатками, в якому має бути визначено найменування транспортних засобів (машин та механізмів), які надаються учаснику. - лист-згода власника транспортних засобів (машин та механізмів) на їх використання Учасником для виконання робіт за предметом закупівлі. В Довідці про наявність в учасника відповідної матеріально-технічної бази та технологій без дати та без номеру в позиціях 5, 6 та 7 відображено: - коток дорожній AMMANN AV 75 – 1 одиниця, поданий замість котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, маса 8 т - коток дорожній AMMANN AV 75 – 1 одиниця, поданий замість котка дорожнього самохідного вібраційного гладковальцевого, маса 13 т; - коток дорожній AMMANN AV 75 – 1 одиниця, поданий замість котка дорожнього самохідного на пневмоколісному ходу, маса 16 т. Учасником зазначено, що вказана техніка є орендованою згідно договору оренди транспортних засобів, механізмів та машин від 25.03.2021. При цьому, зазначений Договір оренди свідчить про надання в платне користування котка дорожнього AMMANN AV 75 – 1 одиниці, в той час коли в довідці відображено 3 одиниці такої техніки. В складі тендерної пропозиції взагалі відсутні документи щодо оренди чи іншого права користування відносно 2 (двох) котків дорожніх AMMANN AV 75. 3. Тендерною документацією Замовника, зокрема пунктом 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що учасник повинен підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, шляхом надання: - довідки про персонал учасника або залучених спеціалістів учасника або об’єднання учасників із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору (підпункт 2.1); - одного із таких видів документів – наказ про прийом на роботу, трудовий договір, договір цивільно-правового характеру або договір надання послуг (що стосується безпосереднього виконання зобов'язань учасником, пов'язаних із виконанням умов даної закупівлі (у таких правочинах зазначається назва об'єкту за предметом даної закупівлі))(підпункт 2.2). Підприємством надано Довідку про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід без дати та без номеру, в якій серед інших працівників зазначено про наявність головного інженера – Папеян Арутюн Грачикович, але не надано жодного з документів передбачених в підпункті 2.2., ані наказу про прийом на роботу, ані трудового договору, ані договору цивільно-правового характеру або договору надання послуг. 4. Замовником передбачено в тендерній документації, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Разом з цим, вимоги тендерної документація свідчать, що в будь-якому разі на документи тендерної пропозиції (вцілому або на кожен електронний документ окремо) повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП). Замовником передбачено, що КЕП - кваліфікований електронний підпис на захищеному носії, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Умовами тендерної документації передбачена перевірка Замовником кваліфікованого електронного підпису (КЕП) Учасника за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Учасником було накладено електронний підпис, щодо якого за результатами перевірки за допомогою ресурсу центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify відображено: Підписувачі Підписувач ПАПЕЯН КАДЖИК ГРАЧИКОВИЧ П.І.Б. ПАПЕЯН Каджик Грачикович РНОКПП 2290314634 Організація (установа) ОКЕАН Код ЄДРПОУ 30130550 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 14:44:30 04.08.2021 Сертифікат виданий АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК» Серійний номер 2B6C7DF9A3891DA10400000074AD6C006DF00002 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ-4145 Тип підпису Удосконалений Формат підпису З повними даними ЦСК для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований. Вказане свідчить, що електронний підпис який накладено на електронні документи та/або тендерну пропозицію не відповідають вимогам встановленим замовником в тендерній документації, зокрема електронний підпис накладений учасником не являється КЕП, а є удосконаленим електронним підписом на незахищеному носії. У випадку відсутності КЕП учасника, відповідно до умов тендерної документації пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. У зв’язку з чим пропозиція такого учасника буде відхилена на підставі вимог визначених абзацом 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. З урахуванням позиції Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України в разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно відповідних підстав, визначених у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Таким чином, тендерна пропозиція ПП «Океан» підлягає відхиленню відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «Океан» Замовником визначено Підприємство переможцем процедури закупівлі, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Наголошуємо, що невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону є порушенням, які тягнуть за собою відповідальність, передбачену статтею 164-14 КУпАП та передбачає накладення штрафу. Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможця ПП «Океан».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа з публічних закупівель Виконавчого комітету Сергіївської сільської ради, уважно розглянувши вимогу (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2021-07-14-002962-b.a1) від учасника ТОВ «Дорожньо-будівельна компанія «Гранд-Строй» (далі-Скаржник) повідомляє наступне. 1. Надаю наступні заперечення проти аргументів, викладених у п.1 вимоги. На виконання положень п.1.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, учасником ПП «Океан» надано довідку про наявність в учасника матеріально-технічної бази та технологій. Учасником надано у складі тендерної пропозиції (файл «МТБ» формату pdf), копії відповідних свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, додатково реєстраційні номери зазначено у листах-згодах на використання орендованої техніки, чим повністю відповідають вимогам п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, у зв’язку з наявною інформації, учаснику не висувалась вимога щодо усунення невідповідностей. Таким чином, відсутні підстави для відхилення учасника в цій частині. 2. Надаю наступні заперечення проти аргументів, викладених у п.2 вимоги. Учасником відповідно до форми А, встановленої Додатком 1 тендерної документації, надано у складі тендерної пропозиції (файл «МТБ» формату pdf) довідку про наявність в учасника матеріально-технічної бази та технологій. У останній колонці зазначено, що коток дорожній AMMANN AV 75, зазначається у довідці як замість будівельних машин і механізмів з переліку наданого замовником, тобто учасник і планує залучати коток дорожній AMMANN AV 75 в узгоджені до вимог п.1.1 Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації, де вказано, що у випадку зазначення у довідці аналогу будівельної машини і механізму, обов’язкове відображення в пропозиції інформації про те, замість якої саме будівельної машини і механізму з переліку, наданого Замовником, планується їх використовувати. Таким чином, відсутні підстави для відхилення учасника в цій частині. 3. Надаю наступні заперечення проти аргументів, викладених у п.3 вимоги. Відповідно до вимог п. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації учасником ПП «Океан» надано довідку наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (файл «працівники» формату pdf), у якій наявна інформація про наявність головного інженера – Папеян Арутюна Грачиковича. Також, у складі тендерної пропозиції надано Наказ №18 від 31.10.2018 р., про переведення працівника Папеян Арутюна Грачиковича на посаду головного інженера. Отже, наданий документ відповідає вимогам підтвердження наявності трудових або цивільно-правових відносин із спеціалістом, якого безпосередньо планується залучати учасником до виконання зобов’язань договору. На виконання даної вимоги може надаватись один із видів документів, що вважатиметься документальним підтвердження зазначеної учасником інформації у відповідності до вимог п.2.2. Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації. Таким чином, відсутні підстави вважати наданий документ, таким, що не відповідає вимогам п. 2.1. Таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. 4. Надаю наступні заперечення проти аргументів, викладених у п.4 вимоги. Підпунктом 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, державними реєстраторами, нотаріусами та іншими суб’єктами, уповноваженими державою на здійснення функцій державного реєстратора, а також кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг і центральним засвідчувальним органом. Застосування виключно засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу , від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (захищених носіїв особистих ключів); використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток на об’єктах критичної інформаційної інфраструктури для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб, якщо використання електронних довірчих послуг для таких цілей пов’язане з високим ризиком для інформаційної безпеки, що визначається власниками відповідних інформаційних та інформаційно-телекомунікаційних систем; вчинення в електронній формі правочинів, що підлягають нотаріальному посвідченню та/або державній реєстрації у випадках, установлених законом. Зазначений експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України «Про електронні довірчі послуги» щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31.12.2021 р. Тобто, з 7 листопада 2020 року по 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати Удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Відповідно до Положення про Міністерство цифрової трансформації України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 18.09.2019 № 856, Міністерство цифрової трансформації України (Мінцифри) є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики: у сферах цифровізації, цифрового розвитку, цифрової економіки, цифрових інновацій, електронного урядування та електронної демократії, розвитку інформаційного суспільства, інформатизації. Тому, питання щодо відмінностей між удосконаленим електронним підписом та кваліфікованим електронним підписом належить до сфери вирішення вищевказаного органу виконавчої влади. Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Насамкінець, повідомляємо, що вимоги, викладені у вимозі (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2021-07-14-002962-b.a1) не відповідають вимогам принципів здійснення публічних закупівель, в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, так як є такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції, та порушують положення ч.4 ст.33 Закону.
Статус вимоги: Відхилено