-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Засоби дезінфекції згідно медико-технічних вимог (аналогів не пропонувати)
АХД- 2000 експресс (5л)- 50 кан., неосептін перевін (250мл)- 6 фл., бланідас Актив (5 л)- 3 кан., бланідас 300, таб. (1 кг)- 30 бан., санітаб, таб 350шт. (1 кг)- 20 бан., бланідас, марка А (1 кг)- 50 бан., дезактин (1 кг)- 50 бан., пергідроль 35-40% (5 л)- 50 кан.
Завершена
77 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 770.00 UAH
мін. крок: 1% або 770.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2017 15:02 - 03.08.2017 15:40
Вимога
Відхилено
Щодо відеповіді Замовника!
Номер:
41e08d061bad4cc8ab57bfb86b22770f
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-31-001040-b.b2
Назва:
Щодо відеповіді Замовника!
Вимога:
Вважаємо, що представники Замовника навмисно протизаконно невірно трактують п.6.4 Наказу Зовнішторгвидав України для того, щоб виправдати своє корупційне рішення по протягуванню у переможці "свого" учасника та відхиленню економічно найвигіднішої пропозиції. Ми направляємо матеріали та листи до вказаних у скарзі контролюючих органів з метою притягнення до кримінальної відповідальності посадових осіб Замовника за корупційний зговір з заздалегідь запланованим у переможці Учасником!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2017 13:41
Вирішення:
Шановний представник Учасника! Щодо трактування п.6.4 Наказу Зовнішторгвидав України ми консультувалися з юристами та консультантами з системи "Прозорро", які розтлумачили нам цю норму саме таким чином.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
aff0e9fd1785435ea51b0d45449263e3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-31-001040-b.b3
Назва:
Скарга
Вимога:
Замовнику! Ще одне значне порушення Закону з Вашого боку. Згідно Наказу №2092 від 19.12.2016 року Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України Ви не мали законного права проводити цю закупівлю по коду 33631600-8 Антисептичні та дезінфекційні засоби. Згідно положень цього наказу Ви повинні були провести закупівлю по 4 цифрі єдиного закпівельного словника, замість цього Ви провели закупівлю не потому коду та ще по 6 цифрі. Ми трактуємо це, як намагання Замовника навмисно "сховати" цю закупівлю від основних учасників ринку України, бо більшість продавців та виробників дезінфікуючих засобів не моніторять в закупівлях цей код. 24450000-3 продукція агрохімічна - ось код, по якому законно закуповуються законослухняними Замовниками дезінфікуючі засоби. Цей матеріал ми теж прикріпляємо до основного листа в контролюючі органи.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2017 13:57
Вирішення:
Шановний Учасник! Жодного наміру "приховувати" закупівлю ми не мали, навпаки оголосили допорогову закупівлю через систему "Прозорро", хоча мали законне право викласти лише "звіт про укладений договір". Визначення предмета закупівлі ми намагалися провести максимально точно, Ваше зауваження врахуємо у подальшій роботі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Скарга!!!
Номер:
1df10f4b66f641369fae64f74a16663e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-07-31-001040-b.b1
Назва:
Скарга!!!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного Учасника, який пропонує ті торгові марки засобів, що вказані в документації. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Чим не підійшов запропанований нашою компанією засіб "Саніліт"? В його складі теж 50% активного хлору! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Фінансової інспекції, Антикорупційного бюро України та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.08.2017 10:57
Вирішення:
Відповідно до вимог нормативно правових документів, що регламентують діяльність системи «Прозоро»,та у відповідності до абзацу 3 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» та п. 6.4. "Порядку проведення допорогових закупівель", що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 Замовник у разі посилання в своїй Тендерній документації на конкретні торгівельні назви може (але не зобов’язаний ) вказувати «або еквівалент», тобто передбачати закупівлю еквівалентів. У випадку даної закупівлі, предмет закупівлі вказано згідно заявки, поданої головною медичною сестрою МЦРЛ, яка не передбачала еквівалентів. Вашу пропозицію розглядали об'єктивно і було відхилено згідно ЗУ, жодних хабарів від постачальників ми не отримуємо, при виборі препаратів керуємося тим як вони переносяться медичним персоналом та хворими.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні