• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом (з маркерною дошкою)

Мультимедійний проектор з короткофокусним об'єктивом (з маркерною дошкою)

Завершена

199 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 14.07.2021 16:00 - 20.07.2021 15:56
Вимога
Відхилено

Щодо прийнятих рішень стосовно визначення ФОП Зубенко Олександр Сергійович переможцем спрощеної закупівлі та відхилення пропозиції ФОП Зубенко Олександр Сергійович

Номер: c7f044fd0fd44e40a6e83728e87214c1
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-008734-c.a3
Назва: Щодо прийнятих рішень стосовно визначення ФОП Зубенко Олександр Сергійович переможцем спрощеної закупівлі та відхилення пропозиції ФОП Зубенко Олександр Сергійович
Вимога:
Прошу надати мені обґрунтовану, повну та по суті звернення відповідь щодо прийняття Ваших рішень стосовно визначення ФОП Зубенко Олександр Сергійович переможцем спрощеної закупівлі (протокол № 81 від 04.08.2021 року) та стосовно відхилення пропозиції ФОП Зубенко Олександр Сергійович (протокол № 82 від 05.08.2021 року) у спрощеній закупівлі ID: UA-2021-07-14-008734-c. Наголошую на тому, що частиною 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено виключний перелік підстав для відхилення пропозицій учасників спрощених закупівель, а саме: 1. Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. 2. Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 3. Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю. 4. Якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено перелік інформації, яка обов’язково зазначається в оголошенні. Звертаю Вашу увагу, що в цьому переліку відсутні кваліфікаційні критерії та підстави для відмови в процедурі закупівлі, оскільки відповідно до ч. 1 ст. 16, ч. 1 ст. 17 Закону підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а також відсутності підстав для відмови вимагається лише від учасників процедури закупівлі, до яких спрощена закупівля не належить. Тому встановлення при проведенні спрощеної закупівлі кваліфікаційних критеріїв, а також підстав для відмови в участі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є незаконним. Нагадаю, що ч. 3 ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачено відповідальність у вигляді штрафу в розмірі від 25 500, 00 грн до 51 000, 00 грн за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених Законом або не відповідно до вимог Закону (безпідставне відхилення). Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, порушуються вимоги ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник не дотримуються ні добросовісної конкуренції серед учасників, ні максимальної економії, ні об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі. Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції не повинен перевищувати п’ять робочих днів з дня завершення електронного аукціону. 12. За результатами оцінки та розгляду пропозиції замовник визначає переможця. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю замовник оприлюднює в електронній системі закупівель. Відповідно до ч. 12 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції відповідно до частини тринадцятої цієї статті замовник розглядає наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію. Наступна найбільш економічно вигідна пропозиція визначається електронною системою закупівель автоматично. Відповідно до ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. Звертаю особливу увагу замовника на те, що Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено здійснювати дії, які було здійснено у відношенні мене. Згідно до етапів проведення спрощеної закупівлі, а саме на етапі розгляду пропозиції замовник або визначає переможця, або відхиляє найбільш економічно вигідну пропозицію учасника. Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь. Щодо звернення інших учасників спрощеної закупівлі, які чомусь впливають на подальше рішення замовника, незважаючи на суттєву економію у майже 20 тис.грн., то відповідно до ст. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду. Але, рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу № UA-2021-07-14-008734-c.a3 від 07.08.2021р. (далі – вимога) повідомляємо наступне. Спрощені закупівлі проводяться відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – оголошення). Відповідно до ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, крім інформації передбаченої ч.3 ст. 14 Закону, замовник може зазначити і іншу інформацію. Тобто Законом не обмежено перелік інформації, яку замовник може визначити як необхідну в оголошенні. В тому числі замовник не обмежений в праві встановлювати в оголошенні вимоги до учасників закупівлі. Користуючись своїм правом, з метою підтвердження учасником наявності досвіду виконання аналогічного договору (що не заборонено Законом при проведені спрощених закупівель), замовником при публікації оголошення по закупівлі № UA-2021-07-14-008734-c була встановлена вимога до учасників, а саме вимога щодо надання учасником «копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (лист-відгук від контрагента про належне виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше 1 договору, зазначеного у довідці) та/або копії актів надання послуг/виконання робіт/видаткових накладних на аналогічні послуги/роботи/товари від замовників аналогічних послуг/робіт/товарів, зазначених в наданій Учасником довідці)». Частиною 13 ст. 14 Закону визначено випадки, у яких замовник відхиляє пропозиції учасників. При цьому відхилення пропозицій у випадках, визначених ч. 13 ст. 14 Закону є обов’язком замовника, а не його правом. Так, згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону однією з підстав для обов’язкового відхилення пропозиції учасника є випадок, коли пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Під час первинного розгляду пропозиції учасника ФОП Зубенко О.С. на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, замовником помилково не було виявлено відсутність у складі пропозиції даного учасника документів, які вимагалися п. 7 додатку №4 до оголошення. Після надходження звернення від учасника ФОП Шевченко О.С., замовником було повторно розглянуто пропозицію учасника ФОП Зубенко О.С. та виявлено невідповідність даної пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, а саме в п. 7 додатку №4 до оголошення, що відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону є підставою для обов’язкового відхилення пропозиції учасника ФОП Зубенко О.С. Враховуючи вищевикладене, під час розгляду пропозицій по закупівлі № UA-2021-07-14-008734-c замовник діяв у відповідності із вимогами Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника

Номер: a611e65fcbec4f1aaee9ce77634efebd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-008734-c.b2
Назва: Тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо Вас звернути увагу на те, що тендерна пропозиція Переможця не відповідає Вашим вимогам зазначеним в Оголошенні, а саме: у Додатку 4 до документації щодо проведення спрощеної закупівлі, пункт 7 вимагалося надання "копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (лист-відгук від контрагента про належне виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше 1 договору, зазначеного у довідці) та/або копії актів надання послуг/виконання робіт/видаткових накладних на аналогічні послуги/роботи/товари від замовників аналогічних послуг/робіт/товарів, зазначених в наданій Учасником довідці)", але Переможцем в тендерній пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору було надано "Рахунок", що не є підтвердження виконання договору, також в пропозиції Переможця не було надано Лист-відгук від контрагента про належне виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів). Враховуючи вищенаведене Учасник, ФОП "ЗУБЕНКО ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ", не може бути визнаний переможцем, бо надані ним документи, в пропозиції по даній закупівлі, ставлять під сумнів його квалівікацію
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 05.08.2021 15:41
Вимога
Відхилено

про включення авторизації в ТД

Номер: 551c6ffafc544c2986493e37461c4f5f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-008734-c.a1
Назва: про включення авторизації в ТД
Вимога:
Шановний замовнику, для запобігання ризиків постачання контрабандної продукції, що ввезена на територію України незаконним шляхом, а також постачання неякісної продукції рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити наступну вимогу «з метою недопущення закупівлі фальсифікатів та спроможність учасника поставити запропонований перелік товару у строки встановлені тендерною документацією, Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді авторизаційного листа (електронна копія) від виробника обладнання (Короткофокусний проектор) щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro». Відповідно до інформації від Державної служби статистики та досліджень UKRAINE ECONOMIC OUTLOOK щорічний обсяг контрабандної (незаконно ввезеної) продукції в Україні складає більше 300 млрд. грн. Для аналізу використовувались статистичні дані World Integrated Trade Solution (WITS), збором та агрегуванням яких займаються: Статистичний відділ ООН, Світова організація торгівлі, Конференція ООН з торгівлі та розвитку та Світовий банк. Оскільки закупівля здійснюється для державної організації, Замовник зобов’язаний впевнитись, що запропоноване учасниками обладнання буде відповідати всім вимогам законодавства, оскільки не можна допустити ситуацію коли працівники будуть використовувати неякісну, контрафактну або іншим чином невідповідну до законодавства України продукцію. Саме для підтвердження безпеки і відповідності предмету закупівлі встановленим вимогам законодавства Замовник повинен встановити відповідні вимоги згідно чинного законодавства. Зокрема надання Авторизаційного листа від виробника – це важливе свідчення надійності виробника з екологічних і санітарно-епідеміологічних норм, запобігання ризиків постачання контрафактної продукції, ввезеної на територію України незаконним шляхом, а також запобігання постачання неякісної продукції. Також цей документи підтверджує, що всі компоненти, які використовуються при виробництві не несуть шкоди для екології, довкілля та безпосередньо користувачам в освітніх закладах. Для Замовника важливо бути впевненим у якості та законності предмету закупівлі і таким чином, Замовник має можливість переконатись, що запропонована учасником продукція буде якісною, офіційно ввезеною на територію України та з діючими гарантійними зобов’язаннями не тільки від учасника, а також і від виробника обладнання. Таким чином Замовник буде впевнений, що постачальник поставить продукцію, яка відповідає нормам чинного законодавства України. Авторизаційний лист від виробника надає додаткові гарантії поставки необхідного товару, зменшує рівень ризику поставки неякісних, фальсифікованих чи контрабандних товарів, адже виробник або імпортер надаючи такого авторизаційного/гарантійного листа, буде ознайомлений з умовами та термінами поставки товару, яке він виробляє або завозить. Тому рекомендуємо в оголошенні про закупівлю встановити вимогу щодо надання Авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога має рекомендаційний характер, тому уповноваженою особою прийнято рішення задля розширення кола учасників не вносити зміни в оголошення.
Статус вимоги: Відхилено