Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Шевченка, 358б (3-й під’їзд) у м. Львові
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики викладено у Частині 2 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Вимоги до предмету закупівлі, визначені замовником, та проект договору оприлюднюються шляхом завантаження окремих файлів (Додаток №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі). Відповідно до ухвали Львівської міської ради від 04.04.2019р. № 4821 «Про затвердження Програми підтримки співвласників багатоквартирних будинків, об'єднань співвласників багатоквартирних будинків, що списані з балансу Львівських комунальних підприємств, а також співвласників багатоквартирних будинків ЖБК, у проведенні невідкладного ремонту, капітального ремонту, реконструкції, ремонтно-реставраційних робіт спільного майна у багатоквартирних будинках у м. Львові на 2019-2023 роки» зі змінами та доповненнями по даній закупівлі - Замовник 1 ("розпорядник коштів") виступає Шевченківська районна адміністрація ЛМР, а Змовником 2 ("учасник програми") від імені мешканців будинку №358-б на вул. Шевченка у м. Львові, виступає ТзОВ «Управлінська компанія «Наш дім Рясне».
Завершена
277 814.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 390.00 UAH
Період оскарження:14.07.2021 15:44 - 20.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено
оскарження рішення, неправомірне відхилення
Номер:d94f7ac76cc84795b707a3b8e69794b5
Пов'язана кваліфікація:ФОП ЧУРА ІГОР ГРИГОРОВИЧ, UA-EDR 2732809855
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-14-004449-a.c2
Назва:оскарження рішення, неправомірне відхилення
Вимога:
ФОП Гнатів Юрій Андрійович не погоджується з рішенням уповноваженої особи,яке зазначено у протоколі №2/29//21 від 26.07.2021 р.
У протоколі вказано, що всупереч вимогам пп. 3.2. п. 3. Частини 1 Додатку Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником не надано у складі пропозиції скан-копії документу що підтверджує факт оплати за виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що нами у складі пропозиції подано файли: акт виконання робіт аналогічного договору та копія договору аналогічного (додаються), де вказанощо в грудні 2019 року було проведено оплату по договору №42 від 28.11.2019( який зазначено у довідці виконання аналогічних договорів) – сума до оплати 135 047 грн. , а також надано додаткову угоду №1/42 від 21 грудня 2019 року , де вказано що загальна вартість договору сатновить 135 047 грн.
Виходячи з вищесканого, вважаємо що наша пропозиція відхилена не правомірно. Просимо відмінити ваше проткольне рішення №2/29//21 від 26.07.2021 р.
Вирішення:На вимоги, подані через систему електронних закупівель 26.07.21 о 17:11 та 26.07.21, 17:12, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Шевченка, 358б (3-й під’їзд) у м.Львові» (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація) (оголошення UA-2021-07-14-004449-a), повідомляю.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із основних принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність та інше.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі замовник відхиляє таку пропозицію.
Пунктом 3.2. Частини 1 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі пропозиції наступними документами: скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці; скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження виконання робіт за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акт виконаних робіт, тощо), документ що підтверджує факт оплати та фотофіксація виконаних робіт; скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також iнформацiю про добросовісне виконання робіт, відсутність претензій до виконання робіт).
Так, під час розгляду Вашої пропозиції було встановлено, що всупереч вимогам п. 3.2. Частини 1 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не надано у складі пропозиції скан-копії документу що підтверджує факт оплати за виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 р. № 293 "Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013" встановлені типові форми документів, необхідних для передання - приймання робіт 1) "Акт приймання виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-2в); 2) "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-3). В Актах, міститься інформація про вартість виконаних будівельно-монтажних робіт, зданих замовнику, а також про витрати, пов'язані з виконанням цього обсягу робіт. Саме ці суми будуть формувати доходи по будівельному контракту в конкретному звітному періоді. Зазначена в Актах сума витрат, що відносяться до виконаних робіт, являє собою собівартість виконаних робіт. У довідці визначається вартість таких робіт. На підставі зазначених документів замовник робить розрахунки за виконаний підрядником обсяг робіт. Необхідно відзначити, що "Акт приймання виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-2в) і "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-3) призначені винятково для обліку виконаних підрядних робіт і їхньої вартості.
Порядок подання підрядником документів про обсяги і вартість виконаних робіт, проведення перевірки їх достовірності, підписання та оплати замовником визначається у договорі підряду.
Відповідно до п. 4.1. Договору від 28.11.2019 №42, наданого Вами у складі пропозиції, оплата за фактично виконані роботи здійснюється безготівково, поетапно, згідно актів виконаних робіт.
Відповідно до п. 1.4. Інструкції про безготівкові розрахунки в України в національній валюті (далі - Інструкція), затвердженої Постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 №22, безготівкові розрахунки - перерахування певної суми коштів з рахунків платників на рахунки отримувачів коштів, а також перерахування банками за дорученням підприємств і фізичних осіб коштів, унесених ними готівкою в касу банку, на рахунки отримувачів коштів. Ці розрахунки проводяться банком на підставі розрахункових документів на паперових носіях чи в електронному вигляді.
Відповідно до п. 1.7. Інструкції кошти з рахунків клієнтів банки списують лише за дорученнями власників цих рахунків (включаючи договірне списання коштів згідно з главою 6 цієї Інструкції) або на підставі розрахункових документів стягувачів згідно з главами 5 та 12 цієї Інструкції.
Відповідно до п. 1.13. Інструкції під час здійснення розрахунків можуть застосовуватись розрахункові документи на паперових носіях та в електронному вигляді. Ця Інструкція встановлює правила використання під час здійснення розрахункових операцій таких видів платіжних інструментів: меморіального ордера; платіжного доручення; платіжної вимоги-доручення; платіжної вимоги; розрахункового чека; інкасового доручення (розпорядження). За однотипними операціями банки можуть складати зведені меморіальні ордери відповідно до вимог, визначених нормативно-правовим актом Національного банку з організації операційної діяльності в банках України, і внутрішніх процедур банку.
Відповідно до п. 1.14. Інструкції клієнти банків для здійснення розрахунків самостійно обирають передбачені цією главою платіжні інструменти (за винятком меморіального ордера) і зазначають їх під час укладення договорів. Банк під час здійснення розрахункових операцій застосовує платіжні інструменти, що визначені цією главою, згідно із нормативно-правовими актами Національного банку та внутрішніми процедурами банку.
Відповідно до п. 1.22. Інструкції банк приймає від платника розрахунковий документ на переказ коштів за договорами про закупівлі за товари, роботи і послуги відповідно до вимог Законів України "Про публічні закупівлі" та "Про банки і банківську діяльність".
Відповідно до п. 2.1. Інструкції розрахункові документи складаються на бланках, форми яких наведені в додатках до цієї Інструкції. Реквізити розрахункових документів, їх реєстрів та відомості заповнюються згідно з вимогами, зазначеними в указівках щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, їх реєстрів та відомості (додаток 9) та відповідних главах цієї Інструкції.
Відповідно до п. 2.24. Інструкції умови (строки, періодичність тощо) передавання розрахункових документів, у тому числі електронних розрахункових документів, що підтверджують списання/зарахування коштів з/на рахунків(и) клієнтів банку або підтверджують прийняття документів на інкасо та інших документів, визначаються в договорах банківського рахунку клієнтів з урахуванням вимог цієї Інструкції.
Зважаючи на вищевикладене, "Акт приймання виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-2в) і "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-3) призначені винятково для обліку виконаних підрядних робіт і їхньої вартості та не є розрахунковим документом що підтверджують списання/зарахування коштів з/на рахунків(и) клієнтів банку, а отже не є документом що підтверджує факт оплати за виконані роботи.
Відповідно до Розділу І Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з метою правильного оформлення пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми документів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, наведені у цьому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам встановленим Замовником, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Оскільки пропозиція учасника ФОП Гнатів Ю.А. не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхилив таку пропозицію.
З огляду на викладене, Замовник вважає вашу вимогу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
не правомірне відхилення, оскарження рішення
Номер:b4b522f190f7454eb20fa3b90a007f4c
Пов'язана кваліфікація:ФОП Гнатів Юрій Андрійович, UA-EDR 3134917596
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-14-004449-a.a1
Назва:не правомірне відхилення, оскарження рішення
Вимога:
ФОП Гнатів Юрій Андрійович не погоджується з рішенням уповноваженої особи,яке зазначено у протоколі №2/29//21 від 26.07.2021 р.
У протоколі вказано, що всупереч вимогам пп. 3.2. п. 3. Частини 1 Додатку Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасником не надано у складі пропозиції скан-копії документу що підтверджує факт оплати за виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Проте, звертаємо Вашу увагу на те, що нами у складі пропозиції подано файли: акт виконання робіт аналогічного договору та копія договору аналогічного (додаються), де вказанощо в грудні 2019 року було проведено оплату по договору №42 від 28.11.2019( який зазначено у довідці виконання аналогічних договорів) – сума до оплати 135 047 грн. , а також надано додаткову угоду №1/42 від 21 грудня 2019 року , де вказано що загальна вартість договору сатновить 135 047 грн.
Виходячи з вищесканого, вважаємо що наша пропозиція відхилена не правомірно. Просимо відмінити ваше проткольне рішення №2/29//21 від 26.07.2021 р.
Вирішення:На вимоги, подані через систему електронних закупівель 26.07.21 о 17:11 та 26.07.21, 17:12, на закупівлю робіт «Капітальний ремонт м’якої покрівлі житлового будинку по вул. Шевченка, 358б (3-й під’їзд) у м.Львові» (ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація) (оголошення UA-2021-07-14-004449-a), повідомляю.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із основних принципів здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність та інше.
Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі замовник відхиляє таку пропозицію.
Пунктом 3.2. Частини 1 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено, що наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) документально підтверджується в складі пропозиції наступними документами: скан-копiєю (-ми) аналогічного (-их) договору (-ів) (з усіма додатками та специфікаціями, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (-их) відображена в Довідці; скан-копiєю (-ми) документу (-ів) на підтвердження виконання робіт за аналогічним (-и) договором (-ами), зазначеного (-их) в наданій Учасником Довідці (акт виконаних робіт, тощо), документ що підтверджує факт оплати та фотофіксація виконаних робіт; скан-копiєю (-ми) листа (-ів) відгука (-ів) контрагента (-ів) (за наданим ( -и) аналогічним (-и) договором (-ами)), у якому (-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також iнформацiю про добросовісне виконання робіт, відсутність претензій до виконання робіт).
Так, під час розгляду Вашої пропозиції було встановлено, що всупереч вимогам п. 3.2. Частини 1 Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі не надано у складі пропозиції скан-копії документу що підтверджує факт оплати за виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Відповідно до абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформлюється актом, підписаним обома сторонами. Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 р. № 293 "Про прийняття національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013" встановлені типові форми документів, необхідних для передання - приймання робіт 1) "Акт приймання виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-2в); 2) "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-3). В Актах, міститься інформація про вартість виконаних будівельно-монтажних робіт, зданих замовнику, а також про витрати, пов'язані з виконанням цього обсягу робіт. Саме ці суми будуть формувати доходи по будівельному контракту в конкретному звітному періоді. Зазначена в Актах сума витрат, що відносяться до виконаних робіт, являє собою собівартість виконаних робіт. У довідці визначається вартість таких робіт. На підставі зазначених документів замовник робить розрахунки за виконаний підрядником обсяг робіт. Необхідно відзначити, що "Акт приймання виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-2в) і "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-3) призначені винятково для обліку виконаних підрядних робіт і їхньої вартості.
Порядок подання підрядником документів про обсяги і вартість виконаних робіт, проведення перевірки їх достовірності, підписання та оплати замовником визначається у договорі підряду.
Відповідно до п. 4.1. Договору від 28.11.2019 №42, наданого Вами у складі пропозиції, оплата за фактично виконані роботи здійснюється безготівково, поетапно, згідно актів виконаних робіт.
Відповідно до п. 1.4. Інструкції про безготівкові розрахунки в України в національній валюті (далі - Інструкція), затвердженої Постановою Правління Національного банку України від 21.01.2004 №22, безготівкові розрахунки - перерахування певної суми коштів з рахунків платників на рахунки отримувачів коштів, а також перерахування банками за дорученням підприємств і фізичних осіб коштів, унесених ними готівкою в касу банку, на рахунки отримувачів коштів. Ці розрахунки проводяться банком на підставі розрахункових документів на паперових носіях чи в електронному вигляді.
Відповідно до п. 1.7. Інструкції кошти з рахунків клієнтів банки списують лише за дорученнями власників цих рахунків (включаючи договірне списання коштів згідно з главою 6 цієї Інструкції) або на підставі розрахункових документів стягувачів згідно з главами 5 та 12 цієї Інструкції.
Відповідно до п. 1.13. Інструкції під час здійснення розрахунків можуть застосовуватись розрахункові документи на паперових носіях та в електронному вигляді. Ця Інструкція встановлює правила використання під час здійснення розрахункових операцій таких видів платіжних інструментів: меморіального ордера; платіжного доручення; платіжної вимоги-доручення; платіжної вимоги; розрахункового чека; інкасового доручення (розпорядження). За однотипними операціями банки можуть складати зведені меморіальні ордери відповідно до вимог, визначених нормативно-правовим актом Національного банку з організації операційної діяльності в банках України, і внутрішніх процедур банку.
Відповідно до п. 1.14. Інструкції клієнти банків для здійснення розрахунків самостійно обирають передбачені цією главою платіжні інструменти (за винятком меморіального ордера) і зазначають їх під час укладення договорів. Банк під час здійснення розрахункових операцій застосовує платіжні інструменти, що визначені цією главою, згідно із нормативно-правовими актами Національного банку та внутрішніми процедурами банку.
Відповідно до п. 1.22. Інструкції банк приймає від платника розрахунковий документ на переказ коштів за договорами про закупівлі за товари, роботи і послуги відповідно до вимог Законів України "Про публічні закупівлі" та "Про банки і банківську діяльність".
Відповідно до п. 2.1. Інструкції розрахункові документи складаються на бланках, форми яких наведені в додатках до цієї Інструкції. Реквізити розрахункових документів, їх реєстрів та відомості заповнюються згідно з вимогами, зазначеними в указівках щодо заповнення реквізитів розрахункових документів, їх реєстрів та відомості (додаток 9) та відповідних главах цієї Інструкції.
Відповідно до п. 2.24. Інструкції умови (строки, періодичність тощо) передавання розрахункових документів, у тому числі електронних розрахункових документів, що підтверджують списання/зарахування коштів з/на рахунків(и) клієнтів банку або підтверджують прийняття документів на інкасо та інших документів, визначаються в договорах банківського рахунку клієнтів з урахуванням вимог цієї Інструкції.
Зважаючи на вищевикладене, "Акт приймання виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-2в) і "Довідка про вартість виконаних підрядних робіт" (ф. № КБ-3) призначені винятково для обліку виконаних підрядних робіт і їхньої вартості та не є розрахунковим документом що підтверджують списання/зарахування коштів з/на рахунків(и) клієнтів банку, а отже не є документом що підтверджує факт оплати за виконані роботи.
Відповідно до Розділу І Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі з метою правильного оформлення пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми документів, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики, наведені у цьому оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам встановленим Замовником, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Оскільки пропозиція учасника ФОП Гнатів Ю.А. не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхилив таку пропозицію.
З огляду на викладене, Замовник вважає вашу вимогу безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.