• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Подарункові наручні годинники (Код ДК 021:2015 (CPV): 18530000-3 – Подарунки та нагороди)

Завершена

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 14.07.2021 15:39 - 20.07.2021 10:00
Вимога
Відхилено

Лист до Замовника

Номер: 2339a1978eee48b29dc82d440b81c187
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-008228-c.b1
Назва: Лист до Замовника
Вимога:
Шановні Панове! Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та звертаємо увагу, що Оголошення на закупівлю персональних хронометрів UA-2021-07-14-008228-c містить як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНУ очікувану вартість закупівлі та прописана ВИКЛЮЧНО під конкретну торгову марку та моделі годинників “KLEYNOD” конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» та через це дискримінаційне обмеження виключає участь у торгах інших учасників з набагато конкурентнішими пропозиціями! Шановний Замовник планує закупити всього 20 годинників на загальну суму 100 000 гривень, що складає, в середньому, близько 5 000 грн. (!) за ОДИН годинник посередньої комплектації з найпростішим механізмом Ronda, без жодних ДОДАТКОВИХ ВЛАСТИВОСТЕЙ! Зазначена сума як мінімум ВДВІЧІ перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники інших торгових марок (навіть швейцарського виробництва!) з заявленими в Оголошенні характеристиками! Виходить, більш конкурентні пропозиції (у тому числі на годинники НАБАГАТО КРАЩОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ (оскільки вартість у 5 000 грн. дозволяє надати годинники, оснащені швейцарськими механізмами “Swiss Made” з різноманітними додатковими функціями, сапфіровим склом, тощо) інших постачальників будуть відхилені лише на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ «KLEYNOD» конкретних артикулів K 114-513 (чол.) та K 134-523 (жін.) згідно Додатку 3 до Оголошення, які належать ТОВ «Київський годинниковий завод» Таким чином, на превеликий жаль, в існуючих умовах у зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише один постачальник ТОВ «Київський годинниковий завод», що, напевно, є несправедливим по відношенню до інших учасників ринку, які можуть поставити товар набагато кращих технічних характеристик або заявлених Замовником технічних характеристик за значно нижчою ціною, та суперечить положенням ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема п. 5 ст.14, ст. 5, п.3 ч.2 ст. 22, ч.4 ст.22, а також ст. 7 Бюджетного кодексу України та іншим нормам чинного законодавства Хотілося б звернути увагу шановного Замовника, що відповідно до рішень Державної аудиторської служби, зазначення можливості надання еквівалентів у спрощених закупівлях є обов’язковим у всіх випадках, якщо має місце посилання на будь-які торгові марки, а ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Львівська обласна рада викликає повагу тим, що завжди прозоро проводила торги З метою отримання максимальної кількості пропозицій від усіх зацікавлених у даній закупівлі учасників, економії коштів платників податків у теперішніх важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та війною, формування позитивної громадської думки, пропонуємо шановному Замовнику внести зміни до Оголошення, надав можливість учасникам ринку запропонувати еквіваленти зазначеним в Оголошенні моделям K 114-513 (чол.) та K 134-523 (жін.) ТМ “KLEYNOD” З повагою та надією на розуміння
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Згідно з абзацом 2 частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Однак звертаємо Вашу увагу, що для Замовника не встановлено такого зобов’язання. Відтак, Замовник має право самостійно встановлювати вимоги до предмета закупівлі. У наведеній Вами позиції Державної аудиторської служби України відсутнє посилання на закупівлю або на висновок про результати проведення моніторингу, тому походження таких тверджень є сумнівним.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні