• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Індивідуальне обмундирування (Засоби індивідуального захисту)

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 14.07.2021 15:13 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

на прийняте рішення та дії Замовника, про невідповідність документів переможця вимогам Замовника

Номер: 961cc5cddd5141d5a8570beb2d0abd21
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-004047-a.b1
Назва: на прийняте рішення та дії Замовника, про невідповідність документів переможця вимогам Замовника
Вимога:
1) Директору Комунального некомерційного підприємства «Консультативно- діагностичний центр» Святошинського району м. Києва Полякову Є. (ЄДРПОУ 26199401) 03134, місто Київ, вул.Симиренка, буд.10 2) Уповноваженій/ відповідальній особі - Секретарю тендерного комітету Бондар Є.Ю. тел. +38 044 205-98-38, e-mail: kdcekonomist@ukr.net - Головній медичній сестрі Тодоренко Т.В. тел.: (044) 205-98-37 С К А Р Г А на прийняте рішення та дії Замовника, про невідповідність документів переможця вимогам Замовника період оскаржень до 28.08.2021 р. (час 00:00) Замовник: Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА» Код за ЄДРПОУ: 26199401 Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-14-004047-a Дата аукціону: 02.08.2021 року. Процедура закупівлі: Відкриті торги Параметри торгів: Очікувана вартість закупівлі 500 000,00 грн (з ПДВ) Специфікація закупівлі: 1) Шапочка (берет) Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 30000 шт 2) Халат медичний 48-50 р. Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 шт 3) Халат медичний 50-52 р. Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 шт 4) Халат медичний 54-56 р. Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2000 шт 5) Біхіли Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 20000 пар 6) Набор медичний (Шапочка, халат, маска, бахіли) 50-52 р. Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 комплекти 7) Набор медичний (Шапочка, халат, маска, бахіли) 54-56 р. Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 500 комплекти 8) Нарукавники Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5000 шт 9) Захиcний екран медичний Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 шт 10) Респіратор FFP3 з клапаном Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1000 шт 11) Покриття спандбонд 0,6*500м (20г/м2) голубий Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 рулон 12) Покриття спандбонд 0,8*100 (20г/м2) Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 60 рулон 13) Покриття операційне стерильне 210*160 (30 г/м) Класифікація за ДК 021:2015: 35810000-5 - Індивідуальне обмундирування Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03134, Україна, м. Київ, м.Київ, Симиренко,10 Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання пос-луг: 20.12.2021 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 шт 03.08.2021 року Замовник в електронній системі закупівель опублікував Протокол № 40 засідання тендерного комітету КНП «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м.Києва та Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником торгів ТОВ «ЧІЛА» (ЄДРПОУ 38435147), зазначивши останнього, як учасника-переможця процедури закупівлі. Учасник ТОВ «Формат 8» категорично не згоден із вищезазначеним рішенням з огляду на таке. 1) в пропозиції учасника ТОВ «ЧІЛА» містяться документи, в яких поряд з підписом директора стоїть відбиток печатки даного Товариства, тобто це говорить про те, що учасник ТОВ «ЧІЛА» використовує печатку при здійсненні своєї господарської діяльності! Але в деяких документах серед пропозиції учасника ТОВ «ЧІЛА», наприклад в: Наказі № 1 від 12.12.2012 р. про виконання обов’язків директора (один з найважливіших документів) - печатка відсутня, хоча підприємство використовує печатку. 2) Згідно Вимог Тендерної документації Замовника сторінка 5 пункт 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» ІІІ Розділ «Інструкція з підготовки тендерної документації» вимагається «документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. … Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); …». Тобто, зазвичай документ щодо підпису документів тендерної пропозиції викладається у вигляді Рішення учасника або Протоколу зборів учасників, у зв’язку з тим, що директор сам себе не може уповноважити підписати тендерну пропозицію, тому дане питання вирішується зборами учасників! Звертаємо Вашу увагу, що в пропозиції учасника ТОВ «ЧІЛА» відсутній документ, що підтверджує повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції! Серед документів пропозиції учасника ТОВ «ЧІЛА» наявна лише Довідка з назвою файлу PDF «Правл підпису» (копію додаємо, Додаток 1), в якій зазначено, «що директор має право підпису згідно Статуту», але вона не містить відомостей про те, що директор має повноваження підписувати документи тендерної пропозиції, а також директор сам собі надав право підпису, але не зрозуміло чого саме, яких документів??? Отже, дану Довідку не можна вважати належною та наданою учасником ТОВ «ЧІЛА», адже вимоги Замовника щодо підпису документів тендерної пропозиції не дотримані! 3) Цінова пропозиція учасника ТОВ «ЧІЛА» (файл PDF з назвою «Тендерная пропозиція») складена із цін на Товари, що містять в собі ПДВ, дані Товари відносяться до медичних виробів/ виробів медичного призначення (далі – ВМП) (копію додаємо, Додаток 2). Законом України № 540-ІХ від 30.03.2020 р. «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» були внесені зміни в Податковий кодекс України, зокрема, в частині оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання товарів, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19). Так, в новій редакції п. 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України, яка набула чинності 02.04.2020 року визначено, зокрема, «Тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України». Постановою КМУ від 20 березня 2020 року № 224 з останніми змінами затверджено перелік товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість (далі-Перелік). Ця постанова набирає чинності з дня її опублікування та діє протягом строку дії пункту 71 підрозділу 2 розділу XX "Перехідні положення" Податкового кодексу України. Також, Постановою КМУ від 20 березня 2020 року № 225 з останніми змінами визначено порядок проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України та перелік товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України. Товари, що закуповуються Замовником наявні серед Переліку товарів, що звільняються від оподаткування податком на додану вартість! Таким чином, учасники повинні пропонувати Товар без ПДВ. А учасник ТОВ «ЧІЛА» всупереч чинному законодавству України у своїй пропозиції пропонує ціну за Товар, що містить ПДВ. 4) Цінова пропозиція учасника ТОВ «ЧІЛА» (файл PDF з назвою «Тендерная пропозиція») складена із цін на Товари, що містять в собі ПДВ, хоча не повинні містити ПДВ (копію додаємо, Додаток 2). Згідно п.193.1 ст. 193 Податкового кодексу України Розміри ставок податку: «193.1. Ставки податку встановлюються від бази оподаткування в таких розмірах: а) 20 відсотків; б) 0 відсотків; в) 7 відсотків по операціях з: постачання на митній території України та ввезення на митну територію України лікарських засобів, дозволених для виробництва і застосування в Україні та внесених до Державного реєстру лікарських засобів, а також медичних виробів, які внесені до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або відповідають вимогам відповідних технічних регламентів, що підтверджується документом про відповідність, та дозволені для надання на ринку та/або введення в експлуатацію і застосування в Україні;». Звертаємо увагу, що учасник ТОВ «ЧІЛА» повинен був запропонувати Товар без ПДВ, а запропонував ціну з ПДВ, що складає 20%. Отже, цінову пропозицію (тендерну пропозицію) учасника ТОВ «ЧІЛА» не можна вважати належною та наданою учасником ТОВ «ЧІЛА», адже порушено чинне законодавство України! 5) Згідно Вимог Тендерної документації Замовника сторінка 7 підпункту 3 пункт 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» ІІІ Розділ «Інструкція з підготовки тендерної документації» вимагається: «3)наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше 3-ох) з позитивним відгуком замовника». Звертаємо увагу, що учасник ТОВ «ЧІЛА» надав 3 (три) аналогічні договори, але Відгуків надав 2 (два), не вистачає Відгуку від ДП «Науковий центр превентивної токсикології, харчової безпеки імені академіка Л.І.Медведя Міністерства охорони здоров’я України». Отже, учасник ТОВ «ЧІЛА» не надав ще 1 (одного) Відгуку, тому не можна вважати виконаною дану вимогу Замовника! 6) Згідно Вимог Тендерної документації Замовника сторінка 29 Загальних вимог до предмету закупівлі Додатку 2 вимагається: «З метою запобігання постачання фальсифікату, чи товару з непідтвердженим походженням, Учасник повинен надати оригінал листа від виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується спроможність Учасником здійснювати поставку товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією Учасника». Звертаємо увагу, що учасник ТОВ «ЧІЛА» із 13 (тринадцяти) позицій Товару надав Гарантійні листи лише на 13-ту (тринадцяту) позицію «Покриття операційне стерильне 210*160 (30 г/м)» та на 9-ту позицію «Захичний екран медичний», в якому невірно вказаний номер закупівлі, зовсім інший UA-2021-07-01-03915-b. Отже, учасник ТОВ «ЧІЛА» не надав Гарантійні листи виробників/дистриб’юторів майже на всі позиції, окрім 2 (двох)! Таким чином, не можна вважати виконаною дану вимогу Замовника! За сукупністю вищенаведених порушень, можна дійти висновку, що подана пропозиція учасника ТОВ «ЧІЛА» не може вважатися належно оформленою, адже складена з численними грубими порушеннями! Згідно ч. 9 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». Згідно ч. 11 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею». Відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій можливе у разі: «1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією; є такою, строк дії якої закінчився; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. 2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. 3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.». Статтею 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачається відповідальність за порушення Закону: «1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України . Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення: «Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян». Враховуючи вищевикладене, пропозиція учасника ТОВ «ЧІЛА» має бути відхиленою та далі розглядатися пропозиції наступних учасників. Нагадуємо, що пропозиція наступного учасника ТОВ «ФОРМАТ 8» ще актуальна! Якість, кількість і строки поставки всього запропонованого товару гарантуємо. Пропозиція ТОВ «ФОРМАТ 8» складає 435 312,00 грн. Враховуючи вищевикладене, ПРОШУ: 1. Розглянути дану скаргу. 2. Скасувати Протокол № 40 засідання тендерного комітету КНП «Консультативно-діагностичний центр» Святошинського району м.Києва від 03.08.2021р. / або внести до нього зміни / або скласти новий Протокол про визначення іншого учасника переможцем. 3. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ЧІЛА». 4. Розглянути пропозиції наступних учасників. 5. Скласти нове Повідомлення про намір укласти договір з іншим учасником. У випадку залишення даної Скарги без уваги - учасник ТОВ «Формат 8» має намір звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів, що передбачено законодавством України. Дана СКАРГА також направляється: - через ДЗО; - на E-mail: kdcekonomist@ukr.net Додатки: 1. Довідка про право підпису учасника ТОВ «ЧІЛА». 2. Тендерна пропозиція учасника ТОВ «ЧІЛА». Директор А.В. Гарнага
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на скаргу надано у доданому файлі.
Статус вимоги: Не задоволено