• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015-32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Оснащення кабінетів закладів загальної середньої освіти комп’ютерним та мультимедійним обладнанням)

ДК 021:2015-32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Оснащення кабінетів закладів загальної середньої освіти комп’ютерним та мультимедійним обладнанням)

Торги не відбулися

819 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 095.00 UAH
Період оскарження: 14.07.2021 14:47 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні технічні вимоги

Номер: 588f9f2c3e79412eae56b1e2a09e6474
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-007018-c.b1
Назва: Дискримінаційні технічні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до частини третьої ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація, може містити також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Тлумачення поняття дискримінація наведено у Господарському кодексі України. Європейський суд з прав людини також дає визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об’єктивного і розумного виправдання», тобто, якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». В даному випадку Замовник переслідує «не законну мету» придбання обладнання встановлюючи дистримінаційні вимоги щодо предмету закупівлі, а саме (відповідно до змін тендерної документації від 15.07.2021 р.), 1.встановлено технічні вимоги до "Інтерактивна дошка з програмним забезпеченням" в частині «Спеціалізоване програмне забезпечення», а саме: «Можливість доступу в мережевий ресурс з можливістю завантаження та обміну готових уроків, користування більше ніж 74 ліцензійних додатків для створення уроків,обміну даними та можливістю тримати цілодобовий зворотній зв'язок з консультантами та фахівцями компанії виробника. Зазначенному опису відповідає лише програмне забезпечення виробника ТОВ «КРЕО-Сінержі» (Торгівельна марка Intboard), про що свідчить відповідне посилання на сайт: https://intboard.ua/pidtrimka/programi/ Також зазначимо, що відсутність вільної можливості завантажити пробну версію ПЗ з вказаного сайту, унеможливлює його перевірку на відповідність зазначеної вимоги. Також, якщо ці додатки є ліцензійні – замовник не вимагає підтвердження ліцензії від виробників додатків. 2. Щодо надання документів у складі пропозиції: - Надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки). Дана вимога суттєво звужує коло учасників, а саме тільки до виробників (власників торгівельних марок) на території України та не може допустити учасників з продукцією закордонних світових виробників та лідерів у цій галузі. Вимагаємо: 1. Прибрати дискримінаційну вимогу щодо програмного забезпечення та додати умову можливості перевірки функціоналу програмного забезпечення встановленим вимогам шляхом можливості вільного завантаження пробної версії, щоб Замовник міг пересвідчитись у відповідності запропонованого ПЗ вказаним характеристикам 2. Прибрати дискримінаційну вимогу щодо «Надати Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних панелей), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні Зазначені зміни дозволять Замовнику здійснити закупівлю більш якісного обладнання із дотриманням норм Закону "Про публічні закупівлі" Додатково зазначимо, що повністю аналогічні технічні вимоги, яким відповідає продукція лише ТМ Intboard (ТОВ "Крео-сінержі") встановлено в інших закупівлях (а саме: UA-2021-07-09-005152-a, UA-2021-07-09-001611-b, UA-2021-05-07-007662-b тощо), що викликає сумніві у прозорості підготовки тендерної документації та складанні її саме замовником. Посилання
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу автору 15.07.2021, 16:02
Статус вимоги: Відхилено