-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Народного дому в с. Поповичі Львівської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)
Місцезнаходження замовника: 81321, Україна, Львівська область, Мостиський район, с. Шегині. категорія замовника-орган місцевого самоврядування; перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- ціна, питома вага-100%; розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати)-відсутній
Завершена
468 890.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 688.90 UAH
мін. крок: 1% або 4 688.90 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 14:23 - 20.07.2021 13:38
Вимога
Вирішена
Повторне оскарження.
Номер:
fcde0e3a2bbe442997368814995f75e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-006413-c.b3
Назва:
Повторне оскарження.
Вимога:
Шановна п. Сень Р.М, вкотре наголошуємо, Вами неправомірно із грубими порушеннями, згідно рішення №290 від 02.08.2021 року, визнано переможцем спрощеної закупівлі: Капітальний ремонт Народного дому в с. Поповичі Львівської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) учасника ТОВ «БУДТОРГМАШ».
Звертаємо Вашу увагу на ряд суттєвих і грубих порушень вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимог Технічної специфікації, невідповідність кваліфікаційним критеріям даного учасника закупівлі.
Перелік порушень, які наявні в пропозиції учасника:
1. Ряд документів, які подані учасником в складі кошторисної документації, оформлені неналежним чином, а саме: Договірній ціні, Пояснюючій записці, Розрахунках ЗВВ не зазначено повної назви у графі Замовник; У графі - назва обєкту, зазначено інформацію, яка не відповідає повній назві предмета закупівлі: Капітальний ремонт Народного дому в с. Поповичі Львівської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)!
2.Підсумкова відомість ресурсів містить наступні невідповідності Технічній специфікації (Додаток1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), а саме, в розділі Будівельні матеріали, вироби і конструкції, зазначено:
*П.11 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м3 6,3228
*П.12 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м3 3,1614
*п.13 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м3 1,023
*П.14 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м3 1,60892
*П.15 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м3 0,3914
А учасник просто сумував усі ці кількісні величини і зазначив одним пунктом:
П. 19 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м 3 12507,52,
*П.19 і П. 20 Шпаклівка «Ветоніт» 273,5788 кг і 256,08 кг.
А в учасника знову сумування кількісних показників- Шпаклівка «Ветоніт» П.23---529,6588 кг,
що є порушенням і невідповідністю до вимог Технічної специфікації. Адже Вами, шановний Замовнику, чітко вказано, що учасники повинні НЕУХИЛЬНО слідувати усім зазначеним вимогам Технічної специфікації.
3. Ще одним порушенням учасника є те, що подані ним в складі пропозиції, не всі документи кошторисної документації підписані власноруч уповноваженою особою учасника та не завірені печаткою, як цього вимагає п.14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інша інформація»:
«Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства (відповідно до Наказу Містерства Юстиції України від 18.06.2015 року. №1000/5) в частині дотримання письмової форми документів, складених субєктом господарювання, в т. ч.за власноручним підписом учасника/уповноваженої учасника, а також відбитка печатки учасника ( у разі наявності або використання. Учасник ТОВ «БУДТОРГМАШ» подав в складі кошторисної документації форми розрахунків Договірної ціни, не підписані і без печатки , а на тих, що підписані, власне сама печатка нечітка і не читається .
4. Наступне порушення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимог Технічної специфікації, стосується невідповідності, поданої учасником Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, вимогам до предмету закупівлі. Адже, учасник повинен зазначити саме тих працівників, які мають потрібну кваліфікацію для виконання робіт за предметом закупівлі, натомість учасник подає в Довідці 2-х покрівельників і 2-х різноробочих-що викликає здивування, адже в переліку робіт немає жодних покрівельних робіт і робіт по облаштуванню дахів чи покрівлі! Для виконання робіт за предметом закупівлі, необхідні-штукатури, маляри і т. д.
5.Проект договору про закупівлю, який надав учасник не заповнений належним чином, а саме: не вказані ні назва учасника, ні його реквізити, ні вартість закупівлі, яку пропонує учасник.
6.Поданий учасником Календарний план виконання робіт, оформлений неналежним чином і з грубими порушеннями. По-перше, документ не містить назви самої спрощеної закупівлі-назви предмета закупівлі! По-друге, учасник перерахував, які роботи він буде виконувати, але не вказав у яких часових рамках, в яких місяцях і в яких об»ємах такі роботи будуть виконуватися, адже сама назва документу прямо вказує на вимогу -конкретизувати технологічний процес і черговість виконання робіт за предметом закупівлі! Також порушенням є те, що згідно поданого учасником переліку працівників (4 людини), весь об»єм робіт повинен бути виконаний за 2 місяці, тобто до жовтня поточного року (це наочно видно з розрахунку трудовитрат, який подає учасник в складі кошторисної документації) . Проте, всупереч своїх же розрахунків, учасник вказує кінцевий термін на виконання робіт- грудень 2021 року, що само по-собі є грубим порушенням технологічного процесу виконання даних робіт за предметом закупівлі! Адже такі роботи виконуються не в теплому приміщенні, а ззовні будівлі і відповідно, виконання робіт неможливе при низьких температурах повітря, які логічно будуть у грудні місяці!
7. Учасник подав для підтвердження досвіду виконання робіт за аналогічними договорами, два договори- за №050421 від 13.04.2021 року, та за № 011220 від 15.ІІІ. 2020 року. У цих договорах в п. 20 Додатки до Договору, зазначено:
П.20.1 До Договору додаються і є його НЕВІДЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ:
-Договірна ціна (Додаток 1).
Отже згідно вимоги Замовника, необхідно подати аналогічні договори з додатками, але учасник подав не усі додатки до договору, незважаючи на те, що вони є НЕВІДЄМНОЮ частиною Договору. Не подано Пояснюючої записки, Розрахунку прибутку і Розрахунку адміністративних витрат, що є обов»язковими складовими Договірної ціни.
Нагадуємо Вам, п. Сень Р.М., що нас, як учасника процедури закупівлі, було дискваліфіковано саме за таке «порушення»- за неподання додатку до договору, хоча саме у поданих нами договорах НЕМАЄ відповідного зазначення, що ДОДАТОК ДО ДОГОВОРУ Є ЙОГО НЕВІДЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ!, тому неподання такого додатку не є вагомою причиною для відхилення пропозиції і дискваліфікації учасника.
8. Наступним грубим порушенням, яке прямо вказує, що учасник не гарантує вчасного і якісного виконання робіт за предметом закупівлі, є те, що учасник не виконав Особливої вимоги до предмету закупівлі, зазначеної в оголошення про проведення спрощеної закупівлі-«З дати підписання акту- приймання виконаних робіт встановлюється 10 років гарантійного терміну експлуатації об»єкту.» Учасник в складі пропозиції не надав жодного документу, який би засвідчив, що він погоджується виконати роботи якісно і гарантувати 10 років для експлуатації об»єкта.
Враховуючи усе вищезазначене, звертаємо Вашу увагу п. Сень Р.М., що Ви визнали переможцем учасника, який не виконав ряд вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та допустив ряд грубих і кричущих порушень і невідповідностей вимогам Технічної специфікації та кваліфікаційним критеріям. Вимагаємо відмінити Ваше неправомірне і незаконне рішення про визнання переможцем закупівлі учасника ТОВ «БУДТОРГМАШ» і відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.08.2021 21:13
Вирішення:
Шановний Учасник, інформую Вас про те, що відповідно до п. 20 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що "з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку".
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Оскаржнггя неправомірного і незаконного визначення переможця закупівлі.
Номер:
8b6434a77abb4a1eaca0c277c9537fd9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-006413-c.c2
Назва:
Оскаржнггя неправомірного і незаконного визначення переможця закупівлі.
Вимога:
Шановна п. Сень Р.М, Вами неправомірно із грубими порушеннями, згідно рішення №290 від 02.08.2021 року, визнано переможцем спрощеної закупівлі: Капітальний ремонт Народного дому в с. Поповичі Львівської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013) учасника ТОВ «БУДТОРГМАШ».
Звертаємо Вашу увагу на ряд суттєвих і грубих порушень вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимог Технічної специфікації, невідповідність кваліфікаційним критеріям даного учасника закупівлі.
Перелік порушень, які наявні в пропозиції учасника:
1. Ряд документів, які подані учасником в складі кошторисної документації, оформлені неналежним чином, а саме: Договірній ціні, Пояснюючій записці, Розрахунках ЗВВ не зазначено повної назви у графі Замовник; У графі - назва обєкту, зазначено інформацію, яка не відповідає повній назві предмета закупівлі: Капітальний ремонт Народного дому в с. Поповичі Львівської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)!
2.Підсумкова відомість ресурсів містить наступні невідповідності Технічній специфікації (Додаток1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), а саме, в розділі Будівельні матеріали, вироби і конструкції, зазначено:
*П.11 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м3 6,3228
*П.12 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м3 3,1614
*п.13 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м3 1,023
*П.14 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м3 1,60892
*П.15 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м3 0,3914
А учасник просто сумував усі ці кількісні величини і зазначив одним пунктом:
П. 19 Розчин готовий опоряджувальний цементно-вапняковий 1:1:6 м 3 12507,52,
*П.19 і П. 20 Шпаклівка «Ветоніт» 273,5788 кг і 256,08 кг.
А в учасника знову сумування кількісних показників- Шпаклівка «Ветоніт» П.23---529,6588 кг,
що є порушенням і невідповідністю до вимог Технічної специфікації. Адже Вами, шановний Замовнику, чітко вказано, що учасники повинні НЕУХИЛЬНО слідувати усім зазначеним вимогам Технічної специфікації.
3. Ще одним порушенням учасника є те, що подані ним в складі пропозиції, не всі документи кошторисної документації підписані власноруч уповноваженою особою учасника та не завірені печаткою, як цього вимагає п.14 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Інша інформація»:
«Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства (відповідно до Наказу Містерства Юстиції України від 18.06.2015 року. №1000/5) в частині дотримання письмової форми документів, складених субєктом господарювання, в т. ч.за власноручним підписом учасника/уповноваженої учасника, а також відбитка печатки учасника ( у разі наявності або використання. Учасник ТОВ «БУДТОРГМАШ» подав в складі кошторисної документації форми розрахунків Договірної ціни, не підписані і без печатки , а на тих, що підписані, власне сама печатка нечітка і не читається .
4. Наступне порушення вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вимог Технічної специфікації, стосується невідповідності, поданої учасником Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт, вимогам до предмету закупівлі. Адже, учасник повинен зазначити саме тих працівників, які мають потрібну кваліфікацію для виконання робіт за предметом закупівлі, натомість учасник подає в Довідці 2-х покрівельників і 2-х різноробочих-що викликає здивування, адже в переліку робіт немає жодних покрівельних робіт і робіт по облаштуванню дахів чи покрівлі! Для виконання робіт за предметом закупівлі, необхідні-штукатури, маляри і т. д.
5.Проект договору про закупівлю, який надав учасник не заповнений належним чином, а саме: не вказані ні назва учасника, ні його реквізити, ні вартість закупівлі, яку пропонує учасник.
6.Поданий учасником Календарний план виконання робіт, оформлений неналежним чином і з грубими порушеннями. По-перше, документ не містить назви самої спрощеної закупівлі-назви предмета закупівлі! По-друге, учасник перерахував, які роботи він буде виконувати, але не вказав у яких часових рамках, в яких місяцях і в яких об»ємах такі роботи будуть виконуватися, адже сама назва документу прямо вказує на вимогу -конкретизувати технологічний процес і черговість виконання робіт за предметом закупівлі! Також порушенням є те, що згідно поданого учасником переліку працівників (4 людини), весь об»єм робіт повинен бути виконаний за 2 місяці, тобто до жовтня поточного року (це наочно видно з розрахунку трудовитрат, який подає учасник в складі кошторисної документації) . Проте, всупереч своїх же розрахунків, учасник вказує кінцевий термін на виконання робіт- грудень 2021 року, що само по-собі є грубим порушенням технологічного процесу виконання даних робіт за предметом закупівлі! Адже такі роботи виконуються не в теплому приміщенні, а ззовні будівлі і відповідно, виконання робіт неможливе при низьких температурах повітря, які логічно будуть у грудні місяці!
7. Учасник подав для підтвердження досвіду виконання робіт за аналогічними договорами, два договори- за №050421 від 13.04.2021 року, та за № 011220 від 15.ІІІ. 2020 року. У цих договорах в п. 20 Додатки до Договору, зазначено:
П.20.1 До Договору додаються і є його НЕВІДЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ:
-Договірна ціна (Додаток 1).
Отже згідно вимоги Замовника, необхідно подати аналогічні договори з додатками, але учасник подав не усі додатки до договору, незважаючи на те, що вони є НЕВІДЄМНОЮ частиною Договору. Не подано Пояснюючої записки, Розрахунку прибутку і Розрахунку адміністративних витрат, що є обов»язковими складовими Договірної ціни.
Нагадуємо Вам, п. Сень Р.М., що нас, як учасника процедури закупівлі, було дискваліфіковано саме за таке «порушення»- за неподання додатку до договору, хоча саме у поданих нами договорах НЕМАЄ відповідного зазначення, що ДОДАТОК ДО ДОГОВОРУ Є ЙОГО НЕВІДЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ!, тому неподання такого додатку не є вагомою причиною для відхилення пропозиції і дискваліфікації учасника.
8. Наступним грубим порушенням, яке прямо вказує, що учасник не гарантує вчасного і якісного виконання робіт за предметом закупівлі, є те, що учасник не виконав Особливої вимоги до предмету закупівлі, зазначеної в оголошення про проведення спрощеної закупівлі-«З дати підписання акту- приймання виконаних робіт встановлюється 10 років гарантійного терміну експлуатації об»єкту.» Учасник в складі пропозиції не надав жодного документу, який би засвідчив, що він погоджується виконати роботи якісно і гарантувати 10 років для експлуатації об»єкта.
Враховуючи усе вищезазначене, звертаємо Вашу увагу п. Сень Р.М., що Ви визнали переможцем учасника, який не виконав ряд вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та допустив ряд грубих і кричущих порушень і невідповідностей вимогам Технічної специфікації та кваліфікаційним критеріям. Вимагаємо відмінити Ваше неправомірне і незаконне рішення про визнання переможцем закупівлі учасника ТОВ «БУДТОРГМАШ» і відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає вимогам предмету закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження визначення переможця ПОПОВИЧІ.docx 03.08.2021 21:17
Дата подачі:
02.08.2021 15:15
Вирішення:
Шановний Учасник відповідно до п. 20 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" встановлено, що "з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником або до суду. Рішення та дії замовника можуть бути оскаржені учасником спрощеної закупівлі у судовому порядку".
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Оскарження неправомірної дискваліфікації.
Номер:
d38126cc7a9c4de7842145e651600e40
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-006413-c.a1
Назва:
Оскарження неправомірної дискваліфікації.
Вимога:
Вами, шановна п. Сень Р.М. незаконно і неправомірно дискваліфіковано нас, як Учасника процедури спрощеної закупівлі: Капітальний ремонт Народного дому в с. Поповичі Львівської області (за кодом CPV за ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)(згідно ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013), згідно опублікованого Вами Протокольного рішення №288 від 30 липня 2021 року.
Причиною дискваліфікації вказано наступне «порушення»:
"Суттєвим" порушенням, яке привело до дискваліфікації нас, як Учасника закупівлі, Ви, шановна п. Сень Р.М.вказуєте наступне: «….учасник, завантаживши договори, не надав додатків до них ,як вказано у вимогах Оголошення про проведення спрощеної закупівлі- « договори аналогічні предмету закупівлі із додатками».
Звертаємо Вашу увагу шановна п. Сень Р.М, що згідно загальноприйнятим нормам і правилам, а саме: «Правил подання «невідємних» додатків» до договорів» (Розяснення Радника у сфері публічних закупівель- https://radnuk.com.ua від 10.10.2018 року., Розяснення постійно діючої адміністративної Колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель при Антимонопольному комітеті України); надано розяснення про вимогу Замовником, подання додатків до договорів та аналогічних договорів:
Порушенням вимоги подання додатків до аналогічного договору, є неподання таких додатків, якщо зазначено в самому аналогічному Договорі, "ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ, ЯКІ Є ЙОГО НЕВІДЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ !"
…….. «Чи є додатки невідємними чтасинами документа?» Усе дуже просто, оскільки Колегія радників використовує ВИКЛЮЧНО ОДИН ПРОСТИЙ МЕТОД для зясування цього: чи зазначено про це в самому документі? Якщо в документі (у нашому випадку аналогічний договір) є посилання, що ДОДАТКИ ДО НЬОГО Є ЙОГО НЕВІДЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ, то вимога подавати такі додатки є правомірною і Учасник повинен їх подати. АЛЕ: Якщо ж такого посилання НЕМАЄ, а просто зазначено «додаток», то додатки не є невідємними частинами документа (в нашому випадку аналогічного договору), ЇХ МОЖНА НЕ НАДАВАТИ! ВІДПОВІДНО НАДАННЯ ДОКУМЕНТА БЕЗ ДОДАТКІВ НЕ МОЖЕ БУТИ ПІДСТАВОЮ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ!
Шановна п. Сень Р.М., прошу уважно переглянути надані нами копії аналогічних договорів!
В жодному з них не вказано, що ДОДАТКИ Є ЙОГО НЕВІДЄМНОЮ ЧАСТИНОЮ, а саме додатком до цих договорів є Договірна ціна, яка не містить змін чи додаткових умов договору і не несе додаткової інформації, яка б доповнювала, конкретизувала, чи змінювала умови договору! Вся ДОСТАТНЯ І ПОВНА інформація, яка підтверджує сам факт вчасного і якісного виконання аналогічних за предметом закупівлі робіт, та надана нами - згідно самих аналогічних договорів, актів виконання робіт ф. №2 і ф.№3 і Листа-відгука від Замовника, є ВИЧЕРПНОЮ І КОНКРЕТНОЮ! ТОМУ такі додатки можуть не надаватися і ТАКЕ «порушення» не є суттєвим порушенням вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі і викликає щонайменше сумнів у Вашій достатній компетенції, незаангажованості до нас, як Учасника закупівлі, та законності і правомірності, прийнятих Вами рішень! Ви постійно і цілеспрямовано відхиляєте наші пропозиції, як Учасника, якого Ви вперто, вже вкотре у кожній закуівлі, заангажовано і непрозоро, керуючись особистими мотивами, дискваліфіковуєте за надуманими, формальними і несуттєвими недоліками, які ні в якому разі не впливають на ціну і якість наших пропозицій, притому завжди є найбільш економічно вигідними ! Це свідчить лише про одне- такий індивідуальний і неправомірний підхід до розгляду наших пропозицій, при цьому толерування і безапеляційне, сліпе схвалення пропозицій інших, вигідних для Вас, Учасників, які містять грубі порушення вимог Технічної специфікації, та кваліфікааційних вимог, а також найвищу ціну- є прямим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі".
Незважаючи на те, що подана нами пропозиція, відповідає усім вимогам і «Технічній специфікації», а також є суттєво нижчою за вартість робіт, запропонованої Вами, а саме: на 74490,00 грн.! Це достатньо велика сума, яка дозволить в достатньому розмірі зекономити бюджетні кошти, які можна використати для розвитку громади! Нагадаємо Вам, що якраз найнижча ціна, є основним критерієм для визначення переможця процедури закупівлі! Натомість, Ви шукаєте вигадані і абсурдні порушення, ЩО НЕ МОЖУТЬ В ЖОДНОМУ РАЗІ БУТИ ЗАКОННИМИ І ПРАВОМІРНИМИ ПІДСТАВАМИ ДЛЯ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКА!
Посилаючись на все вищезазначене, ВИМАГАЄМО відмінити, прийняте Вами рішення про відхилення нашої пропозиції, як неправомірне, незаконне і безпідставне, таке, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №289.pdf 02.08.2021 14:17
Дата подачі:
30.07.2021 17:13
Вирішення:
Відхилення вимоги щодо закупівлі
Статус вимоги:
Відхилено