-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Усі документи у складі тендерної пропозиції, що складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Інші документи, складені мовою, іншою, ніж українська або російська, мають супроводжуватись перекладом українською мовою в порядку, передбаченому п.7 розділу 1 тендерної документації.
Завершена
2 083 333.34
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 20 833.33 UAH
мін. крок: 1% або 20 833.33 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 14:07 - 26.07.2021 00:00
Скарга
Скасована
Дискримінаційна вимога
Номер:
0916a7884cdc4515bd4441cb6c4f974d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-006034-c.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Скарга:
Шановні Голова тендерного комітету та члени тендерного комітету відповідальні за проведення процедури закупівлі. Прошу звернути увагу щодо неадекватності вимог тендерної документації затвердженої протоколом № 140 від 14.07.2021 року.
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Розділу 1, п.1, п.п. 4 Замовник вимагає, що Учасник за однією адресою повинен мати не менше 1000 кв.м. обслуговуючої площі. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною, адже велика обслуговуюча площа не забезпечує наявності матеріально-технічної бази та кваліфікованого персоналу, які необхідні для надання якісних та кваліфікованих послуг.
Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації Розділу 1, п.1, п.п. 6 СТО Учасника повинно мати певний статус (офіційний дилер, авторизований дилер, авторизована станція, акредитована станція), про що надається завірена копія (або сканована копія з оригіналу) свідоцтва або сертифікату від уповноваженої установи, організації, підприємства. Згідно з тендерною документацією предметом торгів є послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів: Skoda Oktavia, Skoda Oktavia Tour, Skoda Fabia Combi, Volkswagen Golf, Volkswagen Passat, Hyundai Tucson, Mitsubishi Outlander, Toyota Camry, Toyota Avensis, ГАЗ-322132, ГАЗ – 32213, ВАЗ-21093, ВАЗ-21099, ВАЗ-21214, Chevrolet Captiva, ЗАЗ-Vida, ЗАЗ-Forza, ЗАЗ-Lanos, ЗАЗ-Sens, Daewoo Lanos, Daewoo Sens, KIA Ceed, Renault Trafic, Renault Duster, Renault Logan, Renault Dokker. Враховуючи вище викладене не зрозуміло яким саме офіційним дилером, авторизованим дилером, авторизованої станції, акредитованої станції якої конкретної марки автомобілів повинен бути учасник, адже більша частина автомобілів взагалі не підлягають гарантійному обслуговуванню та на ринку України немає ЖОДНОГО сервісу, який має одночасне ділерство або є авторизованим дилером, авторизованої станції чи акредитованою станцією по всім вказаним маркам авто одночасно.
У зв’язку з цим виникає питання щодо прозорості Вимог Замовника, оскільки Замовник проводить закупівлю послуг з обслуговування великої кількості різних марок автомобілів, гарантійному обслуговування з них підлягають тільки автомобілі марки Renaul, а інші автомобілі можуть обслуговуватися на інших сервісах, які в порівнянні з вартістю дилерського обслуговування можуть надавати послуги значно дешевше. Вказаною вимогою Замовник свідомо обмежує коло учасників, що за результатами аукціону можуть надати найбільш економічно вигідну пропозицію. Все це наводить на припущення, що Вимога написана під конкретного учасника закупівлі. Тому вимагаємо поділити предмет закупівлі на лоти та прибрати цю дискримінаційну вимогу з Тендерної документації.
Відповідно до пункту 16 Додатку 2 Тендерної документації обладнання СТО повинно відповідати встановленим стандартам та нормам допуску, що діють в Україні та відповідати критеріям атестації в державній метрологічній системі (надати копію (або скановану копію з оригіналу) сертифікату про визнання вимірювальних можливостей обладнання СТО, яке видане ДП «Укрметртестстандарт» або іншою організацією, уповноваженою на проведення такої сертифікації, що має бути чинним на дату його подання та з усіма додатками, на які є посилання у такому сертифікаті, а також копії (або скановані копії з оригіналів) свідоцтв на повірку (калібрування) стосовно наступного обладнання: стенд контролю та регулювання світла фар, стенд для балансування коліс, стенд регулювання розвалу і сходження коліс, стенд перевірки гальмівних сил автомобіля з вимірювачем часу спрацювання гальм, манометр, димомір, вимірювач рівня звуку, газоаналізатор, ключ моментний).
Вважаємо цю вимогу дискримінаційною та такою що порушує наше право на добросовісну конкуренцію серед учасників відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», адже не зрозуміло чому саме на це обладнання Замовник вимагає свідоцтва ДП «Укрметртестстандарт» та яким самим чином тільки це обладнання допоможе надати Виконавцю якісні послуги, адже наявність сертифікатів на інше обладнання Замовник не вимагає.
Складається таке враження, що вимога пункту 16 Додатку 2 тендерної документації прописана під конкретного очікуваного учасника/переможця закупівлі.
Наголошуємо на тому, що колісні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя не підлягають обов'язковій сертифікації в Україні, а сертифікація щодо обладнання встановленого на СТО вимагається лише від виробника такого обладнання.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що з 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету. Власне сам Декрет втратив свою чинність. З цієї дати вся продукція, яка сертифікується та входить до Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженому Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28, не підлягатиме обов’язковій сертифікації.
Між Україною та ЄС було підписано Угоду про асоціацію, на підставі даної угоди Україна зобов'язана поступово впровадити звід Європейських стандартів (EN), як національні стандарти. Одночасно з такими провадженнями Україна скасовує конфліктні національні стандарти, зокрема міждержавні стандарти (ГОСТ), які розроблені ще до 1992 року.
Наразі Україна розробляє адаптовані до вимог Світової організації та Євросоюзу систему технічного регулювання, що дозволить українським виробникам безперешкодно виходити на іноземні ринки. Все вищезазначене стосується саме виробників та імпортерів товарів та обладнання, а не послуг.
Враховуючи вище викладене, мі як потенційні учасники закупівлі, звертаємо увагу Голови тендерного комітету, що Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» у частині 1 статті 3 щодо того що закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до цього та враховуючи, що Замовник свідомо в тендерній документації обмежує участь у закупівлі Учасникам, вимагаємо прибрати ці дискримінаційні вимоги з тендерної документації, в інакшому випадку будемо змушені звертатися до АМКУ для захисту своїх прав як потенційного учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
20.07.2021 09:31