-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт фасаду та приміщення бухгалтерії Бузівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Дмитрівської сільської ради Бучанського району Київської області за адресою: 08120, Київська обл., Києво-Святошинський р-н, село Бузова, вул. Центральна, будинок 19 (ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 477 днів назад
767 725.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 677.26 UAH
мін. крок: 1% або 7 677.26 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 13:59 - 27.07.2021 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
скарга на дії Замовника
Номер:
f53afeba4ccc4135bb47cfc64dadeb76
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-005872-c.b1
Назва:
скарга на дії Замовника
Скарга:
05 серпня 2021 року за результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «ФПК-Портал-Буд» (код ЄДРПОУ 32771651) (Протокол про прийняття рішення уповноваженою особою б\н).
Однак, рішення Замовника є незаконним з огляду на те, що пропозиція ТОВ «ФПК-Портал-Буд» не відповідає вимогам тендерної документації:
1. ТОВ «ФПК-Портал-Буд» не було надано копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку).
Так, відповідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з копією свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або копія витягу з реєстру платників ПДВ (для платників єдиного податку: копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія витягу з реєстру платників єдиного податку).
Учасником у складі пропозиції не було подано даного документу, а отже, не було дотримано вимоги тендерної документації
2. ТОВ «ФПК-Портал-Буд» не було надано оригіналу довідки, виданої уповноваженим органом ДПС України, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на дату оприлюднення оголошення про дану закупівлю або більш пізню дату.
Так, відповідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з оригіналом довідки, виданої уповноваженим органом ДПС України, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на дату оприлюднення оголошення про дану закупівлю або більш пізню дату.
ТОВ «ФПК-Портал-Буд» не було надано даного документу. Водночас учасником було надано лист- пояснення від 28.07.2021р. вих. №47, у якому учасник зазначає про те, що Державна податкова служба України не надає довідки щодо зареєстрованих рахунків юридичних осіб.
Наголошуємо на тому, що дана інформація являється недостовірною і спростовується тим, що у пропозиції Скаржника наявна довідка у файлі «16 довідка з ДФС.pdf». Офіційної відмови з ДПС Переможцем торгів надано не було, а тому відсутнє підтвердження реальної відсутності можливості виконати дану вимогу.
Також дана умова не була оскаржена до органу оскарження у встановлений ст. 18 Закону строк.
ТОВ «ФПК-Портал-Буд» у складі пропозиції не було подано даного документу, а отже, не було дотримано вимоги тендерної документації.
3. ТОВ «ФПК-Портал-Буд» надано копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. зі змінами та доповненнями, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра із діючими посвідченнями без діючого договору страхування цивільної відповідності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди
Так, відповідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з копією декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. зі змінами та доповненнями, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра із діючими посвідченнями та діючим договором страхування цивільної відповідності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди.
ТОВ «ФПК-Портал-Буд» у складі пропозиції було надано дві декларації відповідності матеріально технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, які містяться у файлах Декларацiя1.PDF, Декларацiя2.PDF. У даних деклараціях міститься інформація про те, що страхування цивільної відповідальності перед третіми особами не проводилось.
Таким чином, подані Учасником копії декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці зареєстрованої відповідним органом ДЕРЖПРАЦІ, згідно з постановою КМУ №1107 від 26.10.2011р. зі змінами та доповненнями, в тому числі роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, не відповідають вимогам тендерної документації.
4. У пропозиціх ТОВ «ФПК-Портал-Буд» відсутній календарний графік згідно Рекомендацій зі складання додатків до договору Підряду в капітальному будівництві від 13.01.2009 №2 .
Так, відповідно Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з заповненим календарним планом-графіком виконання робіт у відповідності до умов, встановлених Замовником;
Згідно Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, до ціни пропозиції мають бути окремо надані підтверджуючі розрахунки договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва»:
- локальний кошторис; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; договірна ціна; пояснювальна записка; підсумкова відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітньої плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. №281 (зі змінами), розрахунок адміністративних витрат і прибутку, календарний графік згідно Рекомендацій зі складання додатків до договору Підряду в капітальному будівництві від 13.01.2009 №2.
ТОВ «ФПК-Портал-Буд» у складі пропозиції не було подано даного документу, а отже, не було дотримано вимоги тендерної документації.
5. ТОВ «ФПК-Портал-Буд» надано копію Договору з підприємством про вивіз будівельного сміття без підтвердження факту надання послуг.
Згідно Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, учасник в складі тендерної пропозиції також надає копію Договору з підприємством про вивіз будівельного сміття та підтвердження факту надання послуг.
Проте, Учасником не було надано документу, який підтверджує факт надання послуг вивозу будівельного сміття, а отже, не було дотримано вимоги тендерної документації.
6. ТОВ «ФПК-Портал-Буд» надано посвідчення на навчання працівників, які є нечинними.
Так, Відповідно переліку кваліфікаційних та інших даних, які вимагаються від учасників і способи їх документального підтвердження Учасник повинен на працівників, інформація про яких наведена в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, необхідно надати видані уповноваженою організацією протокол/витяг з протоколу з перевірки знань з питань охорони праці з - з правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1-1.21-98) (ПБЕЕС), НПАОП 40.1-1.07-01 “Правиала експлуатації електрозахисних засобів) (ПЕЕЗ) (головний інженер або виконавець робіт); протокол/витяг з протоколу про перевірку знань працівників: безпечного виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1,15-07), безпечного виконання робіт при використанні інструментів та пристроїв (НПАОП 0.00-1.71-13), безпечного виконання вантажно-розвантажувальних робіт (НПОП 0.00-1.75-15), безпечного виконання робіт в газовому господарстві (НПАОП 0.00-1.76-15), безпечного виконання робіт по керуванню кранами (НПАОП 0.00-1.80-18), безпечного викоання робіт під час експлуатації та обслуговування обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18), безпечного виконання робіт по обслуговуванню та експлуатації навантажувача (НПАОП 0.00-1.83-18).
Відповідно ст. 18 Закону України «Про охорону праці» працівники, зайняті на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі, повинні щороку проходити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
Посадові особи, діяльність яких пов'язана з організацією безпечного ведення робіт, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, проходять навчання, а також перевірку знань з питань охорони праці за участю профспілок.
Таким чином, Замовником вимагається у тому числі навчання на працівників, зайнятих на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба у професійному доборі
Так, ТОВ «ФПК-Портал-Буд» було надано протоколи про перевірку знань з охорони праці, які датовані 14.02.2017, 30.07.2018, 02.08.2019, 08.08.2019рр.,
Так, дані протоколи та посвідчення до них вже не чинні, оскільки діє таке навчання на працівників протягом одного року. Більше того, навчання на Директора підприємства, оскільки навчання на нього датоване 14.02.2017. Таким чином, з моменту його отримання пройшло вже більше 3-х років, що не відповідає законодавству.
Проте, Учасником не було надано чинних документів, які підтверджують факт проходження навчання працівниками та керівним складом підприємства., а отже, не було дотримано вимоги тендерної документації.
Отже, пропозиція Переможця торгів має ряд порушень, які не можуть бути усунуті
за механізмом ч. 16 ст. 29 Закону, а також є суттєвими та тягнуть за собою відхилення
тендерної пропозиції учасника процедури.
Не відхилення такої пропозиції Замовником порушує вимоги ст. 5, ч. 1 ст. 31
Закону, що є підставою для нашої скарги до органу оскарження.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Замовнику 13.08.2021 14:23
- скарга оригінал 13.08.2021 14:23
- рішення від 17.08.2021 №18758.pdf 18.08.2021 11:09
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.08.2021 №19704.pdf 31.08.2021 16:54
- рішення від 30.08.2021 №19704.pdf 02.09.2021 10:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.08.2021 15:03
Дата розгляду скарги:
30.08.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.08.2021 11:09
Дата прийняття рішення по скарзі:
02.09.2021 10:43