• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з охорони адмінбудівлі ТУ ДБР у м.Миколаєві, за адресою: м.Миколаїв, вул.Спаська, 18

Завершена

915 240.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 576.20 UAH
Період оскарження: 14.07.2021 13:32 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Відхилено

дискримінаційна вимога

Номер: c3ff98b8ec3447f4a79940ebe8179ede
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-002893-a.b2
Назва: дискримінаційна вимога
Вимога:
У Додатку 4 (технічне завдання) зазначається вимога про вік охоронників: Вік до 40 років. Тобто якщо в нас є кваліфіковані працівники яким 41,42 чи 43 роки, ми їх маємо звільнити тільки тому, що вони не підходять для участі в вашій закупівлі, а взяти людей яким до 40років? Але ж Конституція України говорить інше: Стаття 43 Конституції України. Кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Держава створює умови для повного здійснення громадянами права на працю, гарантує рівні можливості у виборі професії та роду трудової діяльності, реалізовує програми професійно-технічного навчання, підготовки і перепідготовки кадрів відповідно до суспільних потреб. Використання примусової праці забороняється. Не вважається примусовою працею військова або альтернативна (невійськова) служба, а також робота чи служба, яка виконується особою за вироком чи іншим рішенням суду або відповідно до законів про воєнний і про надзвичайний стан. Кожен має право на належні, безпечні і здорові умови праці, на заробітну плату, не нижчу від визначеної законом. Використання праці жінок і неповнолітніх на небезпечних для їхнього здоров'я роботах забороняється. Громадянам гарантується захист від незаконного звільнення. Право на своєчасне одержання винагороди за працю захищається законом. Та згідно ЗУ "Про охоронну діяльність" (стаття 11) та ПКМУ "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" (пункт 17) "Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку..." Законодавчо визначено, мінімальний вік та відсутній граничний. Відповідно до п.п.4, п.1, ст.5 Закону про публічні закупівлі, принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них.п.4, ст. 12 передбачається, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, з урахуванням цього, вимагаємо, усунути вимоги в тендерній документаціі, що дискримінують інших учасників!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику, враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Слід зауважити, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та указує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 закону). Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Відповідно до статті 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Відповідно до частини 1 статті 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання та подали документи. Звертаємо увагу на те, що Замовник не встановлює обмежень для охоронних організацій стосовно підбору персоналу в частині прийняття на роботу фізичних осіб будь-якого віку. Лише конкретизує вимоги до тієї частини співробітників юридичної особи – учасника, яка буде фактично залучена учасником до надання конкретних послуг, що ніяким чином не обмежує прав юридичних осіб приймати на роботу осіб будь якого віку. Слід додатково наголосити, раніше Замовником були оголошено аналогічні процедури, тендерними документацієями було встановлено аналогічні вимоги до учасника закупівлі в частині вікового складу охоронників, в яких приймали участь юридичні особи. Жоден з них не звертався до замовника з вимогою про усунення «дискримінаційних вимог» до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Це свідчить про відсутність дискримінаційних вимог до учасників процедури закупівлі, які б призвели до штучного або умисного обмеження потенційного кола учасників та підтверджує наявність на ринку значної суб’єктів господарювання, які відповідають встановленим вимогам. Враховуючи вищезазначене вважаємо, що Замовником дотримано принципів, закріплених у частині першій статті 5 Закону та прийнято рішення про відмову у задоволенні вимоги номер UA-2021-07-14-002893-a.b2 претендента на участь у процедурі стосовно зміни/видалення лімітованої вікової межі охоронників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога вогнепальна зброя

Номер: e4451c97541b4e52bd43b2d9afe8efa6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-002893-a.b1
Назва: Вимога вогнепальна зброя
Вимога:
Шановний Замовник! У вашій тендерній документації встановлена вимога в Додатку 2.Таблиця 1. Учасник має забезпечити наявність щонайменше 2-х осіб одночасно, які виконуватимуть функції із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку, громадського порядку та перепускного режиму, одна з яких має бути озброєна вогнепальною зброєю та уповноважена на її застосування Щодо вогнепальної зброї, вважаємо, що дана вимога є дискримінаціїною, оскільки вогнепальну зброю в окремих випадках може використовувати тільки Національна Поліція України, про що йдеться у Законі України про Про Національну поліцію : Стаття 42. Поліцейські заходи примусу 1. Поліція під час виконання повноважень, визначених цим Законом, уповноважена застосовувати такі заходи примусу: 1) фізичний вплив (сила); 2) застосування спеціальних засобів; 3) застосування вогнепальної зброї. 2. Фізичним впливом є застосування будь-якої фізичної сили, а також спеціальних прийомів боротьби з метою припинення протиправних дій правопорушників. 3. Спеціальні засоби як поліцейські заходи примусу - це сукупність пристроїв, приладів і предметів, спеціально виготовлених, конструктивно призначених і технічно придатних для захисту людей від ураження різними предметами (у тому числі від зброї), тимчасового (відворотного) ураження людини (правопорушника, супротивника), пригнічення чи обмеження волі людини (психологічної чи фізичної) шляхом здійснення впливу на неї чи предмети, що її оточують, з чітким регулюванням підстав і правил застосування таких засобів та службових тварин. 4. Для виконання своїх повноважень поліцейські можуть використовувати такі спеціальні засоби: 1) гумові та пластикові кийки; 2) електрошокові пристрої контактної та контактно-дистанційної дії; 3) засоби обмеження рухомості (кайданки, сітки для зв’язування тощо); 4) засоби, споряджені речовинами сльозогінної та дратівної дії; 5) засоби примусової зупинки транспорту; 6) спеціальні маркувальні та фарбувальні засоби; 7) службові собаки та службові коні; 8) пристрої, гранати та боєприпаси світлозвукової дії; 9) засоби акустичного та мікрохвильового впливу; 10) пристрої, гранати, боєприпаси та малогабаритні підривні пристрої для руйнування перешкод і примусового відчинення приміщень; 11) пристрої для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії; 12) засоби, споряджені безпечними димоутворюючими препаратами; 13) водомети, бронемашини та інші спеціальні транспортні засоби. 5. Поліцейський за жодних обставин не може застосовувати заходи примусу, не визначені цим Законом. 6. Не є заходом примусу використання поліцейським засобів індивідуального захисту (шоломів, бронежилетів та іншого спеціального екіпірування). 7. Поліцейський зобов’язаний негайно зупинити застосування певного виду заходу примусу в момент досягнення очікуваного результату. 8. Норми забезпечення підрозділів поліції спеціальними засобами та вогнепальною зброєю встановлюються Міністром внутрішніх справ України. Стаття 43. Порядок застосування поліцейських заходів примусу 1. Поліцейський зобов’язаний заздалегідь попередити особу про застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї і надати їй достатньо часу для виконання законної вимоги поліцейського, крім випадку, коли зволікання може спричинити посягання на життя і здоров’я особи чи та/або поліцейського або інші тяжкі наслідки, або в ситуації, що склалася, таке попередження є невиправданим або неможливим. 2. Попередження може бути зроблено голосом, а за значної відстані або звернення до великої групи людей - через гучномовні установки, підсилювачі звуку. 3. Вид та інтенсивність застосування заходів примусу визначаються з урахуванням конкретної ситуації, характеру правопорушення та індивідуальних особливостей особи, яка вчинила правопорушення. 4. Поліцейські зобов’язані надавати невідкладну медичну допомогу особам, які постраждали в результаті застосування заходів примусу. 5. Заборонено застосування фізичної сили, спеціальних засобів і вогнепальної зброї до жінок з явними ознаками вагітності, малолітніх осіб, осіб з явними ознаками обмежених можливостей або старості, крім випадків учинення ними збройного чи групового нападу, учинення збройного опору поліцейському, що загрожує життю і здоров’ю інших осіб або поліцейських, якщо відбити такий напад або опір іншими способами і засобами неможливо. Постанова кабінету міністрів№ 97 від 11 лютого 2013 р. «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» Перелік спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності • Бронежилети • Захисні каски • Газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії • Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії • Гумові кийки • Наручники пластикові (текстильні) одноразового використання • Електрошокові пристрої* Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони* __________ *Виключно суб’єктами охоронної діяльності, які здійснюють охорону особливо важливих об’єктів права державної власності або надають охоронні послуги із залученням власного транспорту реагування та використанням пунктів централізованого спостереження. Ми чудово розуміємо ваше бажання про співпрацю з поліцією, проте ваші об’єкти не є особливо важливими, тому,не має потреби,щоб охоронники учасника були озброєні вогнепальною зброєю та уповноважені на її застосування. Отже вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінуючою, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушують наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.Тож вимагаємо прибрати вимогу що особа яка виконуватиме функції із забезпечення громадської безпеки має бути озброєна вогнепальною зброєю та уповноважена на її застосування. Тому, оскаржити в АМКУ вимогу вашої документації немає жодних проблем!!!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: «Доброго дня! Шановний учаснику, у відповідь на Вашу вимогу зазначаємо. На підставі статей 6 та 7 Закону України «Про Державне бюро розслідувань» при здійсненні досудового розслідування злочинів, віднесених до підслідності Державного бюро розслідувань, у приміщеннях Територіального управління Державного бюро розслідувань, розташованого у місті Миколаєві (далі – ТУ ДБР у м. Миколаєві), можуть зберігатися документи (в тому числі, які містять відомості, віднесені до державної таємниці), висновки експертів, речові докази у кримінальних провадженнях. У зв’язку з викладеним відповідно до п.2 ст. 6 Закону України «Про охоронну діяльність», Постанови КМУ від 19.06.2013 № 421 та Наказу МВС України від 01.09.2015 № 1053, ТУ ДБР у м. Миколаєві відповідає критеріям особливо важливих об’єктів права державної власності, охорона яких здійснюється виключно державними підприємствами та організаціями. У випадках, передбачених Законом України «Про Державне бюро розслідувань», на підставі та в порядку, визначених Законом України "Про Національну поліцію", посадові особи Державного бюро розслідувань зберігають, носять та застосовують вогнепальну зброю і спеціальні засоби, а також застосовують заходи фізичного впливу. Відповідно до наказу МВС від 11.10.2018 № 828 «Про затвердження Інструкції з організації забезпечення, зберігання та експлуатації озброєння в Національній поліції України» усі приміщення для зберігання озброєння забезпечують цілодобовою озброєною охороною. Також, одним з основних принципів закупівель є ефективність (ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі»). Для організації ефективної охорони приміщень ТУ ДБР у м. Миколаєві, задіяно норму про наявність вогнепальної зброї у суб’єктів охорони.»
Статус вимоги: Відхилено