ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Фарби (за кодом CPV ДК 021:2015 –44810000-1 Фарби) 5.1. назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Фарба інтер'єрна латексна водоемульсійна (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44812220-3 Водні фарби); Емаль ПФ-115 (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44812100-6 Емалі та глазурі) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Закупівля здійснюється по предмету закупівлі в цілому. 7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку №2 до цієї документації. 8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2 найменування, 140 штук 9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.. Маяковського, 26, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька обл., 69035 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 163 945,00 грн. з ПДВ. 11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 21.12.2021 року. 12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 20.07.2021 р. 09-00 13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 28.07.2021 р. 09-00 14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України (гривня) на підставі видаткової накладної відповідно до рахунку, наданого Постачальником, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати їх отримання від Постачальника згідно умов Договору. 15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі. 21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Завершена
163 945.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 819.73 UAH
Період оскарження:14.07.2021 13:23 - 20.07.2021 09:00
Вимога
Відхилено
Незаконне рішення про визнання переможцем
Номер:69c97789efa9481c98e334f01d0468ae
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "Епіцентр К", UA-EDR 32490244
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-14-001257-b.c3
Назва:Незаконне рішення про визнання переможцем
Вимога:
Фізична-особа підприємець Ліпченко Ганна Сергіївна
69006, м.Запоріжжя, а/с 3962, м.Запоріжжя, вул.Запорізька, буд.18
р/р UA 083133990000026002055736911 МФО 313399 АТ КБ «Приватбанк»
Тел.+38(098) 7773388, Е-mail: 0667773388L@gmail.com
вих. № 1 від 17.08.2021р.
Уповноваженій особі Запорізького
державного медичного університету
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-07-14-001257-b
Код ДК 021:2015: 44812000-5 Художні фарби
В И М О Г А
Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст.5 цього Закону публічні закупівлі повинні здійснюватися із безумовним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до умов Замовника у державній закупівлі UA-2021-07-14-001257-b у додатку №2 до оголошення визначено предмет закупівлі та загальні вимоги до нього.
Пунктом 3.6 додатку №2 Замовником зобов’язано Учасника надати гарантійний лист від кожного виробника товару (імпортера, офіційного представника, дилера, дистриб’ютора), згідно якого він гарантуватиме учаснику поставку товару у встановлені строки за даним предметом закупівлі. Гарантійний лист повинен містити посилання на ідентифікатор закупівлі. Якщо гарантійний лист наданий не самим виробником, а офіційним представником виробника, Учасник повинен надати документ, що підтверджує зв'язок такого представника із виробником.
За результатами аукціону замовником оголошено переможцем ТОВ «Епіцентр К», який запропонував продукцію виробництва ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)» та ТОВ «Прогрес – 2010».
Вказане рішення є неправомірним та суперечить вимогам самого ж Замовника, з тієї причини, що ТОВ «Епіцентр К» не надав жодного документу, якій би визначив статус самого Учасника (ТОВ «Епіцентр К») як до одного, так і до іншого виробника. Так само жодним чином не підтверджено зв'язок ТОВ «Епіцентр К» з виробниками.
Нібито на виконання п.3.6 додатку 2 ТОВ «Епіцентр К» надано гарантійний лист від ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)» на кольоровому фірмовому бланку із некольоровим підписом, без дати та вихідного номеру, що викликає певні сумніви у достовірності вказаного документу та напевно потребувало його більш детального вивчення та перевірки (можливо направлення Замовником зустрічного запиту до виробника, наразі нами направлений такий запит), в якому йде мова про надання Виробником гарантій поставки Замовнику за вказаною закупівлею. Цей лист жодним чином не стосується ТОВ «Епіцентр К», цей учасник там навіть не згадується.
Аналогічним чином не відповідає вимогам закупівлі лист від ТОВ «Прогрес-2010».
Дивним виглядає те, що Замовником саме з вказаних підстав відхилена пропозиція одного із попередніх учасників – ТОВ «УКРГОСТ», а пропозиція ТОВ «Епіцентр К», в якій містяться такі ж самі порушення, визнана переможною.
На підставі викладеного, прошу скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Епіцентр К» та перейти до розгляду наступної пропозиції у відповідності до вимог Закону.
З повагою
Фізична-особа підприємець Г.С. Ліпченко
б/п
Вирішення:Доброго дня! Метою Закону України «Про публічні закупівлі», який регулює порядок та правовідносини в сфері публічних закупівель, є максимальна економія та ефективність , забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до ст.5 цього Закону публічні закупівлі повинні здійснюватися із безумовним дотриманням принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Пунктом 3.6 Додатку №2 Замовником зобов’язано Учасника надати гарантійний лист від кожного виробника товару (імпортера, офіційного представника, дилера, дистриб’ютора), згідно якого він гарантуватиме учаснику поставку товару у встановлені строки за даним предметом закупівлі. Гарантійний лист повинен містити посилання на ідентифікатор закупівлі. Якщо гарантійний лист наданий не самим виробником, а офіційним представником виробника, Учасник повинен надати документ, що підтверджує зв'язок такого представника із виробником.
Згідно цього пункту ТОВ «Епіцентр К» надав гарантійний лист від ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)» та лист від ТОВ «Прогрес-2010», які є виробниками запропонованого товару, а саме: Фарба інтер'єрна латексна CERESIT IN 53 Lux 10L мат, Емаль ПФ-115 біла матова Khimrezerv PRO (2,8 кг) шт. В даних гарантійних листах є посилання на ідентифікатор закупівлі Замовника.
Отже виходячи з вищевикладеного, ТОВ «Епіцентр К», виконав умови пункту 3.6 Додатку №2
Також звертаємо Вашу увагу, що твердження ФОП Ліпченко Ганни Сергіївни про те, що ТОВ «УКРГОСТ» відхилено з тих самих підстав є хибним.
Так, ТОВ «УКРГОСТ» було відхилено за те що в своїй тендерній пропозиції від не надав дійсного на даний час документу, що підтверджує зв'язок виробника з офіційним представником (імпортером, дилером, дистриб’ютором).
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «УКРГОСТ»
Номер:b4ad7a9fa8974dd6995216c25fb33f7d
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "УКРГОСТ", UA-EDR 39850535
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-14-001257-b.a2
Назва:ВИМОГА щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «УКРГОСТ»
Вимога:
ВИМОГА
щодо дискваліфікації Учасника ТОВ «УКРГОСТ»
12 серпня 2021 року Уповноваженою особою, помічником ректора Запорізького державного медичного університету було оприлюднено Протокол №228 від 12.08.2021 щодо дискваліфікації учасника ТОВ «УКРГОСТ» за ідентифікатором UA-2021-07-14-001257-b щодо закупівлі - Фарби, за ЄЗС ДК 021:2015: 44812220-3 Водні фарби, ДК 021:2015: 44812100-6 Емалі та глазурі.
1. Відхилити пропозицію учасника спрощеної закупівлі за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – Фарби (за кодом CPV ДК 021:2015 –44810000-1 Фарби)
Найменування предмету закупівлі (товару) за номенклатурою: Фарба інтер'єрна латексна водоемульсійна (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44812220-3 Водні фарби); Емаль ПФ-115 (за кодом CPV ДК 021:2015 – 44812100-6 Емалі та глазурі) – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГОСТ" з таких підстав:
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі, а саме:
- в складі пропозиції на запропонований товар – Фарба надстійка MegaLatex D120 Dufa 10л (14кг), виробник СП З ІІ ТОВ «МГФ» Україна надано договір поставки №МГ1-20 від 02.01.2020р., строк дії якого закінчився 31.12.2020р., що не відповідає вимогам Додатку 2 Оголошення;
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня ухвалення цього рішення відповідну інформацію згідно з ст. 10 та ст. 14 Закону.
Замовником встановлювалась вимога у Додаток 2 до оголошення (зі змінами від 16.07.2021р.) у пункті 3.6, а саме те, що:
«3.6. Учасником надається гарантійний лист від кожного виробника товару (імпортера, офіційного представника, дилера, дистриб'ютора), згідно якого він гарантуватиме учаснику поставку товару у встановлені строки за даним предметом закупівлі. Гарантійний лист повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі. Якщо гарантійний лист наданий не самим виробником, а офіційним представником виробника, Учасник повинен надати документ, що підтверджує зв'язок такого представника із виробником.»
Учасником ТОВ «УКРГОСТ» у складі тендерної пропозиції надано Гарантійний лист від офіційного виробника (4. Гарант лист щодо поставки.pdf), у якому зазначено, що офіційний представник, а саме ТОВ «УКРГОСТ» гарантує поставку товару у встановлені строки за даним предметом закупівлі. Також у даному документі вказано, що ТОВ "УКРГОСТ" повідомляє, що є офіційним представником(дилером) заводу СП З ІІ ТОВ
«Мефферт Ганза Фарбен».
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «УКРГОСТ» також надано документ, що підтверджує зв’язок ТОВ «УКРГОСТ» з заводом-виробником - у СП З ІІ ТОВ «Мефферт Ганза Фарбен».
Замовником не встановлювалась вимога до учасників процедури закупівлі, який саме документ повинен надати Учасник та строки дії цих документів.
Таким чином, вважаємо, що пропозиція учасника ТОВ «УКРГОСТ» відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, просимо Вас вжити заходів стосовно дискваліфікації пропозиції ТОВ «УКРГОСТ».
Вирішення:Доброго дня!
Вами в складі тендерної пропозиції на Фарбу надстійку MegaLatex D120 Dufa 10 л (14 кг), було надано гарантійний лист від офіційного представника ТОВ «УКРГОСТ», у якому зазначено, що офіційний представник, а саме - ТОВ «УКРГОСТ» гарантує поставку товару у встановлені строки за даним предметом закупівлі. Також у даному документі вказано, що ТОВ "УКРГОСТ" повідомляє, що є офіційним представником(дилером) заводу СП З ІІ ТОВ «Мефферт Ганза Фарбен».
Згідно Додатком №2 тендерної документації було передбачено надання таких документів:
«3.6. Учасником надається гарантійний лист від кожного виробника товару (імпортера, офіційного представника, дилера, дистриб'ютора), згідно якого він гарантуватиме учаснику поставку товару у встановлені строки за даним предметом закупівлі. Гарантійний лист повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі. Якщо гарантійний лист наданий не самим виробником, а офіційним представником виробника, Учасник повинен надати документ, що підтверджує зв'язок такого представника із виробником.»
Для підтвердження зв’язка представника ТОВ «УКРГОСТ» із виробником СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МЕФФЕРТ ГАНЗА ФАРБЕН у складі тендерної пропозиції було надано договір поставки МГІ-20, строк дії якого закінчився 31.12.2020р., що не відповідає вимогам Додатку 2 Оголошення.
Виходячи з вищевикладеного, Вами не надано жодного документу підтверджуючого Ваш зв'язок з виробником на дату проведення закупівлі.
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.ст 14 п.7
У період уточнення до 20.07.2021р.Ви мали змогу звернутися до Замовника з вимогою внести зміни до документації. Звернень з Вашого боку не було, що свідчило про Вашу згоду з усіма вимогами Замовника.
Замовник на свій розсуд визначає технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:20.08.2021 14:09
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Паспорта якості на фарбу
Номер:c3256ac081e84e46a695f0b77d2ffca9
Пов'язана кваліфікація:ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЖЕКОВ СЕРГІЙ СТЕПАНОВИЧ, UA-EDR 2791810415
Ідентифікатор запиту:UA-2021-07-14-001257-b.c1
Назва:Паспорта якості на фарбу
Вимога:
Шановний замовнику, у складі своєї пропозиціяї я подав скановані документи п7 Серт. на партію ТМ Khimrezerv PRO(2,8кг), не серт. Хенкель, в яких був лист про не сертифікацію продукції ТМ Хенкель. Також був наданий дійсний на дату подання документів Висновок ДСЕЕ. Також було надано фото фарби та технічний опис п. 18. Вважаю свою дискваліфікацію за не наявність паспота або сертифіката не обгрунтованою. Прошу перегляду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:12.08.2021 11:09
Вирішення:Доброго дня!
Додатком №2 тендерної документації було передбачено надання таких документів:
- паспорт якості, або сертифікат відповідності, або декларація про відповідність;
- висновок державної санітарно-епідеміологічної служби;
- фото упаковки, етикетки, ярлику, тощо запропонованого товару для підтвердження основних технічних та якісних характеристик предмету закупівлі.
Вами в складі тендерної пропозиції на Фарбу інтер'єрну латексну водоемульсійну Ceresit IN 53 Lux База А мат білий 10 л, було надано дійсний на дату подання документів Висновок ДСЕЕ, також було надано фото етикетки даного товару. Учасник надає лист про не сертифікацію продукції ТМ Хенкель. Натомість учасником не було надано паспорту якості на продукції ТМ Хенкель.
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.ст 14 п.7
У період уточнення до 20.07.2021р.Ви мали змогу звернутися до Замовника з вимогою внести зміни до документації. Звернень з Вашого боку не було, що свідчило про Вашу згоду з усіма вимогами Замовника.
Замовник на свій розсуд визначає технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:16.08.2021 11:14