-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний А-95-Євро – наливом; Бензин автомобільний А-95-Євро (бланками-дозволами))Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95 Euro - in bulk); Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
Нафта і дистиляти(Бензин автомобільний А-95-Євро – наливом;Бензин автомобільний А-95-Євро (бланками-дозволами))Petroleum and distillates (Motor gasoline A-95 Euro - in bulk); Motor gasoline A-95- Euro (coupons))
Завершена
9 140 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 23 902.50 UAH
мін. крок: 0.3% або 23 902.50 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 13:12 - 16.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Номер:
fd1968a333384f7692c5fc36c91dd354
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-001204-b.b2
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Вимога:
Голові тендерного комітету
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно п.5.4 проєкту договору (додаток 2 до тендерної документації (далі –Документація) по лоту 2) Замовник встановив вимогу, згідно якої Постачальник протягом строку дії цього Договору зобов’язується здійснювати постачання Товару Замовнику за місцем знаходження АЗС, які розташовані в Києиі та по всій території України та відносяться до мережі WOG, OKKO, Сокар, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через інші загальнонаціональні мережі АЗС/АЗК (Shell, Amic, Motto тощо.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо постачання Товару виключно з АЗС мереж WOG, OKKO, Сокар, Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до п.5.4 Додатку 2 до тендерної документації (проєкту договору по лоту 2) шляхом виключення вимоги, згідно якої АЗС повинні відноситися до мережі WOG, OKKO, Сокар.
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2021 13:00
Вирішення:
За результатами опрацювання інформації, зазначеної в вимозі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з тим, що основними задачами Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України є транспортне забезпечення діяльності Верховної Ради України, комітетів, депутатських фракцій та груп, Апарату, а також міжпарламентських візитів зарубіжних делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України, офіційних парламентських делегацій, що від’їжджають за кордон, інших протокольних заходів для убезпечення виникнення несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування, Змовником у тендерній документації передбачено наявність АЗС, які мають розгалуджену сітку по всій Україні та зарекомендували себе як постачальники якісного пального.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено Запропоновані Учасником талони (облікових карток, бланків-дозволів тощо), які повинні бути єдиного уніфікованого зразка, із зазначенням на них назву мережі АЗС/АЗК (бренду), на яких можливо отримати бензин з метою можливості контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет вимушений відмовити Вам у задоволенні Вимоги щодо тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Автомобільний бензин А-92 (талони)
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.08.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Номер:
4b83c6589a1f42a7b5d2fdb82febc83b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-001204-b.b1
Назва:
ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників
Вимога:
Голові тендерного комітету
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон) є, зокрема, створення конкурентного середовища та розвиток добросовісної конкуренції. При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 5 Закону, серед яких добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
У додатку 5 (п.7 Лоту 2) до тендерної документації (далі –Документація) Замовник встановив вимогу, згідно якої талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС/АЗС (бренду), на яких можливо отримати бензин, чим позбавив можливості брати участь у процедурі закупівлі потенційним учасникам – операторам паливного ринку, які здійснюють реалізацію пального через мережу партнерських АЗС за талоном власної емісії, який не містить назви конкретної АЗС, а приймається різними мережами АЗС (Shell, Amic, Motto, SUNOIL, Укр-Петроль, Brent Oil тощо) та окремими АЗС по всій території України.
Таким чином, вищезазначена умова тендерної документації є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, оскільки ускладнює участь у закупівлі та штучно обмежує коло потенційних учасників, чим порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, та взагалі спотворює саму мету Закону.
Згідно Рекомендацій Антимонопольного комітету України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» від 09.04.2020 №17-рк (лист АМКУ від 24.04.2020 №128-29/08-5961), надісланих Мінекономіки органам державної влади, органам місцевого самоврядування, установам, організаціям, підприємствам та іншим суб'єктам сфери публічних закупівель листом від 01.06.2020 №3305-04/34286-06, головна ознака умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, – це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі.
Також дискримінаційний характер вимоги щодо наявності на скретч-картках (талонах) назви мережі АЗС підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (рішення АМКУ від 07.04.2021 №7217-р/пк-пз).
Включивши до тендерної документації дискримінаційну вимогу щодо наявності на талоні назви мережі АЗС/АЗС (бренду), Замовник необґрунтовано звузив коло потенційних учасників закупівлі, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у тендері, чим порушив вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону.
Згідно статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Зважаючи на вищевикладене та керуючись частиною першою статті 24 Закону, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги, згідно якої талони на пальне повинні містити назву мережі АЗС/АЗС (бренду).
Сподіваємося на сумлінне дотримання Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» та рекомендацій Антимонопольного комітету України щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та умов, що їм сприяють.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.07.2021 12:43
Вирішення:
За результатами опрацювання інформації, зазначеної в вимозі, повідомляємо наступне.
У зв’язку з тим, що основними задачами Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України є транспортне забезпечення діяльності Верховної Ради України, комітетів, депутатських фракцій та груп, Апарату, а також міжпарламентських візитів зарубіжних делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України, офіційних парламентських делегацій, що від’їжджають за кордон, інших протокольних заходів для убезпечення виникнення несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування, Змовником у тендерній документації передбачено наявність АЗС, які мають розгалуджену сітку по всій Україні та зарекомендували себе як постачальники якісного пального.
Умовами тендерної документації на закупівлю Товару передбачено Запропоновані Учасником талони (облікових карток, бланків-дозволів тощо), які повинні бути єдиного уніфікованого зразка, із зазначенням на них назву мережі АЗС/АЗК (бренду), на яких можливо отримати бензин з метою можливості контролю якості пального, що відпускається в мережі АЗС, запропонованій Учасником. Замовник перевіряє якість Товару, з метою зменшення витрат на технічне обслуговування автотранспорту.
Оскільки бренд талонів відповідатиме назві бренду мережі АЗС – це є єдина мережа АЗС, і відповідно зразки для аналізу можливо брати на будь-якій АЗС запропонованого бренду.
У разі придбання талонів, емітентом яких є підприємство з власними талонами, бренд яких включає партнерські АЗС під різними торговими марками, замовник буде змушений відбирати зразки, з метою встановлення якості, на всіх партнерських АЗС потенційного постачальника за власний рахунок. Дана обставина призведе до неефективного та нераціонального витрачання бюджетних коштів.
Замовник вважає, що вказана вимога відповідає основному принципу Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципу максимальної економії та ефективності, та не призведе до додаткових, нераціональних затрат Замовником бюджетних коштів.
Також, звертаємо Вашу увагу, що частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Зважаючи на вищевикладене, Тендерний комітет вимушений відмовити Вам у задоволенні Вимоги щодо тендерної документації на закупівлю «Нафта і дистиляти Код ДК 021:2015 - 09130000-9 (Автомобільний бензин А-92 (талони)
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
20.08.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рышення Замовника щодо допуску до аукціону
Номер:
c7cc7aa7b71241fcbbca4969fcd7b84b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-001204-b.b6
Назва:
Оскарження рышення Замовника щодо допуску до аукціону
Скарга:
Вважаємо, що Замовник порушив вимоги статей 26, 29, 31 Закону під час розгляду та оцінки пропозиції ТОВ «БРИСТОН» і ТОВ «ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат відповідності ДСТУ та ТР.pdf 31.08.2021 16:30
- Сертифікат відповідності ДСТУ.pdf 31.08.2021 16:30
- Скарга.pdf 31.08.2021 16:31
- рішення від 16.09.2020 № 17490.pdf 16.09.2021 15:52
- Доповнення до скарги.pdf 16.09.2021 15:53
- рішення від 02.09.2021 №19955.pdf 02.09.2021 19:03
- інформації про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 14.09.2021 №14165.pdf 15.09.2021 14:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.09.2021 №21471.pdf 22.09.2021 13:48
- рішення від 21.09.2021 №21471.pdf 24.09.2021 14:09
- Пояснення по суті скарги БЕНЗИН.doc 07.09.2021 17:23
- Пояснення по суті скарги БЕНЗИН.pdf 07.09.2021 17:23
- Протокол 80.pdf 07.09.2021 17:23
- ТД бензин 2021 нова редакція від 12.08.2021.docx 07.09.2021 17:23
- 206_01_2110_11_16_09_2021.zip 17.09.2021 14:12
- Відповідь на запит 16.09.201 - учасник.pdf 17.09.2021 14:12
- Відповідь на запит АМКУ.doc 17.09.2021 14:12
- Відповідь на запит.pdf 17.09.2021 14:12
- Хеш-сума файлу з документом та його скріншот - учасник.docx 17.09.2021 14:12
- Хеш-сума файлу з документом та його скріншот-учасник.pdf 17.09.2021 14:12
- Протокол 90.pdf 28.09.2021 16:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.08.2021 17:49
Дата розгляду скарги:
14.09.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2021 19:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2021 14:10
Дата виконання рішення Замовником:
28.09.2021 16:55
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення тендерного комітету Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради щодо відхилення пропозицій учасників та визначення переможця закупівлі та повернуто на повторний розгляд пропозиції учасників даної закупівлі
Задовільнена:
Так
Вимога
Є відповідь
Підстави відхилення пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ"
Номер:
9e9933f3b7f541749f2eff97de5713f8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-001204-b.b5
Назва:
Підстави відхилення пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ"
Вимога:
Відповідно до вимог Дод.5 Учасник мав надати сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015. У складі пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ" надано сертифікат відповідності лише на ДСТУ 7687:2015. Сертифікат відповідності Технічному регламенту відсутній.
Відповідно до ст.31 Закону Замовник відхиляє пропозицію учасника, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.08.2021 16:29
Вирішення:
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
На відповідність вимогам тендерної документації Учасником ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ" у складі пропозиції наданий файл: «Сертифікат відповідності.pdf 19 серпня 2021 21:50».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Підстави відхилення пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ"
Номер:
db0a2e1849774fe6b84420f59a0518b9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-001204-b.b3
Назва:
Підстави відхилення пропозиції ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ"
Вимога:
За результатом перевірки файлу "Догов_р про надання банк_гарант_й" на сайті https://czo.gov.ua він не містить жодного підпису, проте як згідно з п.2 розділу 3 ТД Договір (копія договору) між учасником (принципал) та гарантом (банк) має бути завірнеий КЕП уповноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Таким чином, Замовник мав відхилити пропозицію ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ" на підставі ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога 1.docx 31.08.2021 11:39
- Вимога 2.docx 31.08.2021 11:39
Дата подачі:
26.08.2021 15:30
Вирішення:
через технічний збій на вимогу 2 прикріплено не вірний файл. В доданих файлах надаємо відповідь на дві вимоги
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Замовник не виконав вимогу ч.9 ст. 26, ч.16 ст.29 Закону
Номер:
7222a85d2554416f9176112b9421c26e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-001204-b.b4
Назва:
Замовник не виконав вимогу ч.9 ст. 26, ч.16 ст.29 Закону
Вимога:
Замовник порушив вимоги ст.26 ЗУ "Про публічні закупівлі" та не надав право учаснику ТОВ "БРИСТОН" виправити невідповідності в інформації та/або документах протягом 24 годин. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема: 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Паспорт та код уповноваженої особи на підпис документів є саме тим документом, який належить до підтвердження права підпису. Ураховуючи вищезазначене, Замовник свідомо порушив Закон та не допустив пропозицію учасника до аукціону без належних підстав. Рішення Замовника буде осржено відповідно до ст. 18 Закону
Пов'язані документи:
Замовник
- Вимога 1.docx 31.08.2021 11:32
Дата подачі:
26.08.2021 15:40
Вирішення:
На відповідність вимогам тендерної документації Учасником ТОВ "ПЕТРОЛ-ТРЕЙД ЮГ" у складі пропозиції наданий файл завірнеий КЕП уповноваженої особи, яка підписує банківську гарантію : « Договір про надання банк гарантій 21_2021-НГ.pdf.p7s.p7s 19 серпня 2021 21:50».
Статус вимоги:
Не задоволено