• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) для розташування та обслуговування існуючої автомобільної дороги Т-08-05 Кам’янка-Дніпровська – Велика Білозерка – Весела - /М-14/ в межах с. Велика Білозерка Василівського району Запорізької області (71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії)

Завершена

45 301.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 226.51 UAH
Період оскарження: 14.07.2021 12:44 - 20.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження Протоколу №4 від 26.07.2021 через наявні ознаки корупційних дій і зловживань - ігнорування Замовником фактів щодо невідповідності пропозиції учасника ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі

Номер: 794200dfe6964b868c657a2ae191ffff
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-002492-a.b2
Назва: Оскарження Протоколу №4 від 26.07.2021 через наявні ознаки корупційних дій і зловживань - ігнорування Замовником фактів щодо невідповідності пропозиції учасника ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Вимога:
Доброго дня, шановний Замовник! Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.07.2021 №4 (далі – Протокол №4) ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" визначено переможцем спрощеної закупівлі. Однак Замовник не помічає наступні факти щодо невідповідності пропозиція учасника ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі: - Відповідно до пп.1.3 Додатку 4 до Оголошення встановлено вимоги до аналогічного договору (цитата): «Аналогічним буде вважатися договір(и) на надання послуг (виконання робіт) з розроблення (виготовлення) проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок…» (кінець цитати). Пропозиція ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" взагалі не містить жодної інформації про договори, що відповідають цим вимогам: довідка ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" б/д б/№ містить інформацію про виконання договорів за ІНШИМ ПРЕДМЕТОМ ДОГОВОРУ, ВІДСУТНІ СКАНИ АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, АКТИ ВИКОНАНИХ РОБІТ ТА ВІДГУКИ за предметом договору, який вимагає Замовник. Натомість пропозиція ПП «Сервіор» за методом оцінки є кращою (меншою за вартістю), містить всі зазначені документи, і була дискваліфікована лише за те, що дата відгуків не відповідає вимогам Оголошення, при тому, що ПП «Сервіор» раніше співпрацював з Замовником, один з відгуків надавався цим самим Замовником, і від є безумовно позитивним. Зазначені факти є ознакою порушення Замовником вимог ст.5 ЗУ «Про публічну закупівлю» (порушення принципів: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі); - Відповідно до пп.1.2 Додатку 4 до Оголошення встановлено вимоги до форми довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у сфері землеустрою, однією з колонок в цій таблиці є (цитата): «Загальний стаж роботи у сфері проведення експертизи проектної документації» (кінець цитати). Можливо, ці вимоги встановлено Замовником помилково. Але пропозиція ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" містить НЕДОСТОВІРНУ ІНФОРМАЦІЮ про такий стаж його працівників, нібито всі вони всі останні роки працювали у сфері проведення експертизи проектної документації, тобто були експертами. Вказані неправдиві відомості спростовуються інформацією з трудових книжок цих працівників. Відповідно до вимог п.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі. - Відповідно до пп.1.1 Додатку 4 до Оголошення встановлено вимоги до форми довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, однією з колонок в цій таблиці є (цитата): «В довідці обов’язково вказати наявність на підприємстві … АВТОМОБІЛЯ. Для підтвердження наявності машин/обладнання, зазначених в Довідці, на КОЖНУ ОДИНИЦЮ ПОВИННІ БУТИ НАДАНІ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО ВЛАСНОСТІ на ці машини/обладнання. Якщо Учасник не є власником машин, механізмів, обладнання ДОДАТКОВО необхідно надати договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інший документ…» (кінець цитати). Однак у складі пропозиції, поданої ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ", ВІДСУТНІ СКАНИ КОПІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ПРАВО ВЛАСНОСТІ НА АВТОМОБІЛЬ. З метою застосування принципу запобігання корупційним діям і зловживанням, ВИМАГАЄМО НАДАТИ АРГУМЕНТОВАНІ ПОЯСНЕННЯ, чому при наявності цих явних грубих порушень Учасником ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ" Замовник не відхилив зазначену пропозицію, а, навпаки, визнав його Переможцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учасник! Відповідно до п. 1.3 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено вимоги до аналогічного договору: «Аналогічним договором є укладений та повністю виконаний договір на розробку технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості).» Учасником «ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ"» у складі пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору (файл «довідки до пропозиції.pdf») яка містить інформацію про договори про виконання робіт з виготовлення технічної документації із землеутрою щодо встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі(на місцевості) №188 від «08» липня 2020 року та №190 від «08» липня 2020 року (файл «досвід.rar»), акти виконаних робіт, та відгуки, які повністю задовольняють вимогам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Відповідно до п.1.2 Додатку 4 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовником встановлено вимоги щодо надання учасниками довідки, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у сфері землеустрою. Учасником «ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ"» у складі пропозиції надано таку довідку. Зазначення в заголовку однієї з колонок таблиці, наведеної в п. 1.2. Додатку 4 «Загальний стаж роботи у сфері проведення експертизи проектної документації» вочевидь є технічною помилкою Замовника та не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Відповідно п.1 Додатку 4 до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки, що підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази по формі наведеної таблиці, проте не замовником не встановлено жодних вимог щодо обов’язкового вказання в довідці наявності на підприємстві автомобіля. З огляду на вищезазначене, пропозиція учасника «ПП "ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ "УКРСПЕЦЗЕМ"» відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 20:58
Вимога
Залишено без розгляду

Перегляд дискваліфікації

Номер: 02d4ef534b844daebd8c19667640022f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-07-14-002492-a.a1
Назва: Перегляд дискваліфікації
Вимога:
Шановна Служба автомобільних доріг в Запорізькій області. За результатом розгляду нашої пропозиції Ви прийняли рішення про її відхилення та дискваліфікації. Так, нами дійсно не надано відгуку щодо виконаного аналогічного договору. Ненадання його зв`язано з нестачею часу на його отримання. Але ми надали копію підписаного акту виконаних робіт з вказанням номеру та дати договору. Прийняті роботи та відсутність претензій з боку замовника є підтвердженням позитивної співпраці. Нами надано довідку про виконання аналогічних договорів не за формою, що встановлена Замовником, але ми надали всю інформацію, що запитувалася Вами. Інформація, що нами не надано сканкопії договору не відповідає дійсності. Також, ми подали всю головну інформацію про наше підприємство та його можливості. Вами передбачено здійснити спрощені/допорогові закупівлі та слід зауважити що Законом “Про Публічні закупівлі" допорогові закупівлі не регулюються, на них поширюється лише стаття 5 даного Закону, яка визначає основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція; відкритість; максимальна економія; недискримінація кожного з Учасників;неупередженість. Нами надано більш економічно приваблива пропозиція, ніж у визначеного Вами переможця. Готові надати документальне підтвердження нашої спроможності виконати умови закупівлі. Просимо переглянути дискваліфікацію нашої пропозиції саме з аргументації економічної доцільності, а не формальності відступлення від шаблонів. Від себе надаємо гарантії нашої можливості та згоди виконати всі умови, визначені Вами щодо предмету закупівлі. З повагою, генеральний директор ТОВ "ГІК "Кадастр" О.В.Козачек.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником з підстав, зазначених у протоколі розкриття тендерних пропозицій визначено пропозицію учасника «ТОВ Геоінформаційна компанія "Кадастр"» такою, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Згідно з п. 1 ч. 13 Статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 30.07.2021 20:47