-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ОЛИВИ ТА МАСТИЛЬНІ МАТЕРІАЛИ (ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби)
Торги відмінено
170 560.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 852.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 852.80 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 11:54 - 20.07.2021 14:00
Вимога
Залишено без розгляду
Проведення неконкурентної закупівлі під конкретного учасника-виробника
Номер:
b34077d2b2344ec9b421c90b59bcdb4a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-003837-c.c1
Назва:
Проведення неконкурентної закупівлі під конкретного учасника-виробника
Вимога:
Доброго дня. Ви проводите закупівлю мастильних матеріалів вітчизняного виробництва з вказанням конкретного українського виробника ЮКОЙЛ і відмовляєтесь від пропозицій продукції інших вітчизняних виробників. Мастильні матеріали, які ви закуповуєте, не являються унікальними продуктами з вийнятковими властивостями, що вимагало б закупівлю продукції конкретного виробника. Таким чином Ви, по суті, проводите закупівлі під ЮКОЙЛ, про що свідчить і аналітика ПРОЗОРО по Вашим закупівлям - з трьох проведених тендерів два виграв ЮКОЙЛ.
Вважаємо такі закупівлі не конкурентними та дискримінаційними. Просимо звернути на це увагу.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь.PDF 21.07.2021 13:09
Дата подачі:
20.07.2021 13:17
Вирішення:
Доброго дня.
Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо Вам, що Ваша вимога не підлягає задоволенню з огляду на наступне.
Звертаємо Вашу увагу, що дана закупівля проводиться у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (Додаток №2 до Оголошення про закупівлю). Таким чином саме Замовником визначаються технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, при цьому те, що замовник може вказати аналоги та/або еквіваленти є його правом, а не обов'язком. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обов’язку Замовнику зазначати, аналоги та/або еквіваленти які приймаються у пропозиціях учасників, а лише надає йому таке право.
Крім того в 2021 році переможцем у закупівлі UA-2021-04-12-006425-a ДК 021:2015 – 09210000-4 — Мастильні засоби (Оливи та мастильні матеріали) було визначено ПМП “МЛС” котре за договором поставки зобов’язувалось поставляти оливи та мастильні матеріали. В результаті чого поставлені товари виявились неякісними про що було складено відповідний акт, також даний постачальник не виконав умови договору, після чого з ним було розірвано договір за невиконання умов.
З постачальником олив ЮКОЙЛ під час виконнання попередніх договорів поставки жодних проблем не виникало. Даний постачальник зарекомендував себе з позитивної сторони.
Враховуючи все вищезазначене, саме Замовник має право на свій розсуд та керуючись основними принципами здійснення закупівель приймати рішення щодо технічних, якісних та інших характеристик предмета закупівлі. В технічних вимогах до предмета закупівлі Замовником не було передбачено надання пропозицій щодо аналогів/еквівалентів предмета закупівлі.
Зважаючи на вищевикладене, ми не вважаємо це неяяконкурентними та дискримінаційними діями.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
24.07.2021 13:12