-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові)
Місцезнаходження замовника: 25009, Кіровоградська область м. Кропивницький, вул. Габдрахманова, 5. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 93 шт. Детальніше в додатку №2 до тендерної документації.Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, які готуються безпосередньо учасником для подання у складі своєї тендерної пропозиції, повинні бути викладені українською мовою.
Завершена
908 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 083.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 083.00 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 11:49 - 26.07.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Дії замовника в частині прийнятих рішень після розкриття пропозицій, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Номер:
96dd78216bef4a0ea0b1649ae7f56e30
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-002014-a.a2
Назва:
Дії замовника в частині прийнятих рішень після розкриття пропозицій, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
Скарга:
Неправомірне відхилення моєї тендерної пропозиції із підстав, визначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою з публічних закупівель комунального некомерційного підприємства «Поліклінічне об’єднання» Міської ради міста Кропивницького» від 09.08.21р. № 290 та дії замовника в частині прийнятих рішень після розкриття пропозицій, суперечать законодавству у сфері публічних закупівель (зокрема ст.5, 26, 29, 31 Закону) чим порушують мої права, зокрема в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників. Зважаючи на викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення, прийняті після розкриття пропозицій (копії підтверджуючих документів додаються).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (копія)_Validation_Report.pdf 17.08.2021 18:48
- ІПН.pdf 17.08.2021 18:48
- Скарга до АМКУ.pdf 17.08.2021 18:48
- Прот відхЗаніздра (2).pdf 17.08.2021 18:48
- Аналогічний договір (9).jpg 17.08.2021 18:48
- Довідка про відповідність тех. характеристикам.jpg 17.08.2021 18:48
- паспорт.pdf 17.08.2021 18:48
- Скарга (копія).docx.p7s 17.08.2021 18:48
- Аналогічний договір (8).jpg 17.08.2021 18:48
- Скарга (копія).docx 17.08.2021 18:48
- Додаткові пояснення до Скарги.docx.p7s.zip 26.08.2021 17:20
- Пояснення до скарги (додаткові).pdf 26.08.2021 17:20
- рішення від 19.08.2021 № 19021.pdf 20.08.2021 10:57
- інформація про резолютивну частину рішення від 31.08.2021 № 19850.pdf 01.09.2021 17:50
- рішення від 31.08.2021 № 19850.pdf 03.09.2021 13:53
- Інформація АМКУ25082021.pdf 25.08.2021 14:23
- Інформація АМКУ 25082021.doc 25.08.2021 14:23
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.08.2021 18:55
Дата розгляду скарги:
31.08.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.08.2021 10:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
03.09.2021 13:53
Вимога
Є відповідь
Роз'яснення стосовно підстав для відхилення
Номер:
b526663feb934311a4fb07cea86d79f9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-002014-a.a1
Назва:
Роз'яснення стосовно підстав для відхилення
Вимога:
Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.08.2021 р. № 290 тендерну пропозицію ФОП «ЗАНІЗДРА ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ» було відхилено з підстав, передбачених пунктами 1,2 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Серед іншого, замовником зазначено, що ФОП «ЗАНІЗДРА ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ» на підтвердження виконання договору(ів) не надано копію аналогічного договору, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі (тендеру) який має аналогічний код закупівлі. В наданих договорах не вказано код закупівлі. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю не надано документальне підтвердження.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Тобто замовником було проігноровано норму Закону, яка встановлює не право, а обов’язок для замовника розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Додатково повідомляємо, що жоден нормативний документ не регулює норм щодо зазначення коду за Єдиним закупівельним словником саме в договорі про закупівлю.
Що стосується права підпису, частиною 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено вимогу: «Повноваження учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи – підприємця, підтверджуються поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта або іншого документа, що посвідчує його особу, та копії довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру (копію карти платника податків)». Учасником в складі тендерної пропозиції надано файли: «паспорт 11» та «ИНН», що повністю відповідає встановленим замовником вимогам.
Іншою підставою для відхилення замовником визначено наступне: «На підтвердження технічних вимог, якісних і кількісних показників віконного блоку, не надано підтверджуючого документу, не надано паспорту виробу, в якому зазначаються ці показники».
Додатком № 2 до тендерної документації встановлено вимогу: «Учасники процедури закупівлі повинні надати документальне підтвердження відповідності товарів вимогам тендерної документації (документальне підтвердження надається у вигляді пояснювальної записки наданої форми)». Учасником в складі тендерної пропозиції надано файл «Довідка про відповідність тех. характеристикам». Даний документ складений за встановленою замовником формою, що повністю відповідає вимогам замовника. Крім того, тендерна документація не містить прямої вимоги надати паспорт товару в складі тендерної пропозиції.
Зважаючи на вищезазначене та користуючись правом, передбаченим частиною 3 статті 31 Закону, вимагаємо надати додаткову інформацію про причини невідповідності тендерної пропозиції учасника ФОП «ЗАНІЗДРА ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ» умовам тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що учасник має намір звернутись до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки дії замовника відкрито порушують права та інтереси учасника ФОП «ЗАНІЗДРА ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ».
Крім того, учасник має намір звернутись до органів державного фінансового контролю з метою проведення моніторингу закупівлі на предмет порушення законодавства про закупівлі. Нагадаємо, що відповідно до статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вважаємо за необхідне звернутись до замовника з вимогою переглянути рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП «ЗАНІЗДРА ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.08.2021 11:09
Вирішення:
Шановний учаснику!
Комунальним некомерційним підприємством «Поліклінічне об’єднання» Кропивницької міської ради» розглянуто Вашу вимогу(скаргу) від 12.08.2021, 11:09. ID: UA-2021-07-14-002014-a.a1 щодо роз'яснення стосовно підстав для відхилення Вашої пропозиції, поданої до процедури відкритих торгів за кодом ДК 021:2015: 44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові), ідентифікатор закупівлв UA-2021-07-14-002014-a, і повідомляє наступне.
Відповідно до п.3. ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів
№ закупівлі UA-2021-07-14-002014-a за кодом ДК 021:2015(CPV): 44220000-8 Столярні вироби (Вікна металопластикові) учасника процедури закупівлі ФОП "ЗАНІЗДРА ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ " відхилена з підстави, що передбачена пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону учасник процедури закупівлі «не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону» та тендерній документації замовника(п.5 Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пунктом 2 частини 1 статті 31 Закону «тендерна пропозиція учасника:не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» та тендерній документації замовника (п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. , у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції):
1. Пункт 1 частини 1 статті 31 Закону.
Згідно додатку № 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, вимоги та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до вимог статтей 16, 17 Закону та іншим вимогам замовника:
1. Документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначеним у статті 16 Закону:
Учасник має підтвердити відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, який визначено Замовником «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та надати документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме:
Копія аналогічного договору (аналогічним договором відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду поставки товару за прямим договором або договором, укладеним за результатами проведення процедури закупівлі (тендеру) який має аналогічний код закупівлі.
На підтвердження виконання договору(ів) надаються копії договору /ів , а також копії накладної/их або копія іншого документу, що підтверджує факт постачання. При наданні документів конфіденційна інформація (зокрема, суми/вартість) може бути прихована (зачернена).
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах».
Учасником на підтвердження виконання договору(ів) надано копію аналогічного договору (ів), укладеного за результатами проведення процедури закупівлі (тендеру) у яких взагалі відсутній код закупівлі. Тобто не виконані вищевказані вимоги Замовника, передбачені тендерною документацією.
Відповідно до частини 1 статті 24 Закону ( Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї) « Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону».
Надане право, передбачене Законом, учасником не використано. Тобто умови тендерної документації учасника задовольняли.
Додатково повідомляємо:
- тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель ( п.31 ст.1 Закон України «Про публічні закупівлі);
- тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації (частина 3 ст.22 Закон України «Про публічні закупівлі).
Учасником не надано інформацію згідно п.3 додатку 1 до тендерної документації ІІ. Документи, що вимагаються від учасників для підтвердження інформації про відсутність підстав відмови їм в участі у процедурі закупівлі, передбачених ст. 17 Закону, а саме:
Сканована копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством України.
2. Пункт 2 частини 1 статті 31 Закону.
Згідно тендерної документації Замовника (п.6 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. , у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Вимоги до предмета закупівлі зазначені в Додатку №2 тендерної документації.
Встановлено невідповідність пропозиції вимогам, визначених у додатку № 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі», а саме:
Учасник погодився (надано довідку) з вимогами до предмету закупівлі (товару), визначених у додатку № 2 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмета закупівлі» .
№1. Вікна металопластикові 1200мм х 1780 мм:
Віконний блок з пвх профілю
- приведений опір теплопередачі - 0,81 м2 К/ВТ, клас А2;
- повітропроникність (100 Па)- 9 м 2/ (год/м2), клас Г;
- водонепроникність - 350 Па,клас В;
- звукоізоляція Rw - 31 дБ, клас В;
д) загальний коефіцієнт пропускання світла – 0,52, клас А;
е) опір вітровим навантаженням - 400 Па, клас Г.
Конструкція: поворотно-відкривні.
Профіль «Трокал» 6-ти камерний
з армуючим профілем 1,5 мм
Колір: білий.
Монтажна ширина 70 мм .
Склопакет 2-х камерний енергозберігаючий (4LowE-12Ar-4М1-12Ar-4LowE).
Підвіконня біле ПВХ, матові з заглушками.
Відливи : з оцинкованої сталі , покритої полімерним покриттям білого кольору.
Ущільнення рами віконного профілю ПВХ, чорного кольору.
Ущільнення стулки віконного профілю ПВХ, чорного кольору.
Фурнітура Winkhaus activPilot (Німеччина).
Наявність проти москітної сітки (ручки прикручуються).
Гарантія: не менше 60 місяців.
Інструкція з експлуатації.
Паспорт виробу.
№2. Вікна металопластикові1780 мм х 1780 мм
Віконний блок з пвх профілю
- приведений опір теплопередачі - 0,81 м2 К/ВТ, клас А2;
- повітропроникність (100 Па)- 9 м 2/ (год/м2), клас Г;
- водонепроникність - 350 Па,клас В;
- звукоізоляція Rw - 31 дБ, клас В;
д) загальний коефіцієнт пропускання світла – 0,52, клас А;
е) опір вітровим навантаженням - 400 Па, клас Г.
Конструкція: поворотно-відкривні.
Профіль «Трокал» 6-ти камерний
з армуючим профілем 1,5 мм
Колір: білий.
Монтажна ширина 70 мм.
Склопакет 2-х камерний енергозберігаючий (4LowE-12Ar-4М1-12Ar-4LowE).
Підвіконня біле ПВХ, матові з заглушками.
Відливи : з оцинкованої сталі , покритої полімерним покриттям білого кольору.
Ущільнення рами віконного профілю ПВХ, чорного кольору.
Ущільнення стулки віконного профілю ПВХ, чорного кольору.
Фурнітура Winkhaus activPilot (Німеччина).
Наявність проти москітної сітки (ручки прикручуються).
Гарантія: не менше 60 місяців.
Інструкція з експлуатації.
Паспорт виробу.
Проте, на підтвердження технічних вимог, якісних і кількісних показників віконного блоку , не надано підтверджуючого документу, не надано паспорту виробу, в якому зазначаються ці показники. Не підтверджено гарантійний термін на виріб.
Крім того, Учасником не надано підтвердження, що Товар, що пропонується учасником, повинен бути новим.
В ціну товару повинні входити монтаж та демонтаж, розвантаження товару в приміщення, транспортні послуги, та інші витрати, пов’язані із закупівлею .
При поставці повинна бути збережена цілісність стандартної упаковки з необхідними реквізитами виробника.
Виходячи з вищевикладеного, Ваша вимога не підлягає задоволенню.
16.08.2021 року
Статус вимоги:
Не задоволено