-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Щебінь
Торги не відбулися
379 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 794.40 UAH
мін. крок: 1% або 3 794.40 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 11:25 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги документації
Номер:
171fee039c27457d857f5c91c1fd73e2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-003233-c.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги документації
Вимога:
У Розділі 1. Загальні положення Тендерної документації Замовником встановлена вимога до Учасників, а саме: Відстань від місця постачання Товару до Замовника не більше 15 км . Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, та такою, що суперечить іншим встановленим вимогам до предмету закупівлі. Так, відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України від 09.12.2020р. за № 17-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства про захист економічної конкуренції», визначено, що головною ознакою умов тендерної документації, за якою їх можна віднести до дискримінаційних, це негативні наслідки, зумовлені такими умовами, якими є обмеження конкуренції та дискримінація учасників. Тобто, замовник встановлює такі вимоги до учасника торгів або до предмета закупівлі, які є надмірними або занадто деталізованими порівняно з вимогами, які звичайно висуваються та вважаються об’єктивно необхідними для успішного виконання договору про закупівлю. Включаючи до тендерної документації дискримінаційні умови, замовник необґрунтовано звужує коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним суб’єктам господарювання, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Замовник, встановивши вимогу, що Відстань від місця постачання Товару до Замовника не більше 15 км, тим самим необґрунтовано звужує коло потенційних учасників даної закупівлі, оскільки забезпечити належне виконання Договору про закупівлю спроможні й суб’єкти господарювання, які мають матеріально-технічну базу, що на відстані більше 15 км мають змогу здійснити поставку Товару за нижчими цінами навіть з доставкою на склад Замовника. Таким чином ця дискримінаційна вимога не дає змоги ефективніше використовувати бюджетні кошти за цією закупівлею, а і не дає змоги заощадити кошти на паливно-мастильні матеріали та амортизацію транспорту Замовника, який планує самостійно отримувати товар з місця постачання.
Враховуючи наведене, встановлена Замовником безумовна вимога, що Відстань від місця постачання Товару до Замовника не більше 15 км, порушує основні принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ( добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій). На підставі вище викладеного, з метою дотримання основних принципів публічних закупівель, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити дану вимогу, або додати можливість доставки Товару на склад Замовника без обмеження відстані від Замовника до складу Постачальника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 19.07.2021 14:42
Дата подачі:
19.07.2021 13:02
Вирішення:
У розділі 1 «Загальні положення» Тендерної документації зазначено вимогу - відстань від місця постачання Товару до Замовника не більше 15 км.
Під дану вимогу підпадає 2 підприємства, а саме: приватне підприємство «Знам’янський граніт» та виробничий підрозділ «Знам’янський кар’єр» філії «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця», отже конкуренція є.
У додатку №1 «Технічне завдання» до тендерної документації зазначено, що доставка Товару здійснюється транспортом Замовника шляхом само вивозу.
Також замовником заплановано вивіз вищезазначеного Товару у населені пункти на відстані, що не перевищують 15 км, згідно з раніше укладеним договором.
Таким чином, вимога Замовника у Тендерній документації - «Відстань від місця постачання Товару до Замовника не більше 15 км» визначена виключно з метою економії та ефективності бюджетних коштів на автопослуги і не являється дискримінаційною умовою.
Згідно п.1.1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%.
Отже, якщо скаржник запропонує найкращу цінову пропозицію, згідно з урахуванням заявленим ним критерієм - з безкоштовною доставкою Товару на склад Замовника і його цінова пропозиція буде відхилена, тоді скарга буде обґрунтована.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.07.2021 00:01