-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Франка (від буд.35 до вул.Відродження) в м. Яготин Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013
Завершена
1 069 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 697.80 UAH
мін. крок: 1% або 10 697.80 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 11:21 - 20.07.2021 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
неправомірне рішення Замовника
Номер:
3b56eefd415648bf84c85eb7d98c4adf
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-000743-b.c2
Назва:
неправомірне рішення Замовника
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС», учасник закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Франка (від буд. 35 до вул. Відродження) в м. Яготин Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013» отримало повідомлення про результати розгляду тендерної пропозиції Замовником закупівлі в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду пропозиція ТОВ «ІНЕЙТС», найбільш економічна вигідна серед інших пропозицій, Замовником закупівлі була відхилена як така, що невідповідає вимогам до предмета закупівлі. Причинами такого рішення у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 серпня 2021 року вказано невірне листування Учасником (подання довідок не на ім’я уповноваженої особи, а в адресу тендерного комітету Замовника) та відсутність інформації у тендерній пропозиції на вимогу Замовника.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» вважає підстави відхилення власної пропозиції надуманими та такими, що не відповідають дійсності, виходячи з наступного:
- По-перше, в жодному пункті своїх положень Тендерна документація Замовника закупівлі не містить вимоги адресувати листи чи довідки Замовнику закупівлі на ім’я його уповноваженої особи. Уповноважена особа згадується лише як особа для здійснення зв’язків з учасниками, на вимогу положень абз. 17 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», далі – «Закон». Жодний приклад довідок не містить інформації про адресата їх отримання.
Не бачимо підстав для тлумачення Довідок та листів направлених Замовнику на ім’я тендерного комітету вважати їх не дійсними;
- По-друге, твердження щодо не отримання інформації щодо наявності комплексу АВК-5 у Учасника закупівлі є надуманим. Пункт 11 Розділу ІІ вимагає надання оригіналу ліцензії або нотаріально завіреної копії. Саме оригінал ліцензії, договір купівлі-продажу продукту та акт приймання-передачі було розміщено Учасником закупівлі у власній тендерній пропозиції.
Таким чином, Учасник закупівлі, вважаючи що по документам, зазначеним вище, до нього не повинно бути питань з боку Замовника, користуючись правом наданим йому, як Учаснику закупівлі, положеннями абз.2, ст. 14 Закону,
вимагаємо:
- Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «ІНЕЙТС» умовам, визначеним в оголошенні Замовника про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
При цьому, просимо вказати в якому саме положенні тендерна документація Замовника містить вимогу адресувати Довідки та листи Учасників закупівлі саме уповноваженій особі Замовника чи інформацію про те, що дана закупівля здійснюється Замовником від імені уповноваженої особи.
Також просимо вказати чому розміщення в пропозиції Учасника закупівлі Ліцензії, договору купівлі-продажу та акту виконаних робіт на поставку комплексу АВК-5 не задовільняє Замовника закупівлі в частині отримання інформації про наявність у Учасника закупівлі в користуванні комплексу АВК-5.
У випадку неотримання відповіді на свою вимогу Учасник закупівлі змушений буде звернутись до суду на захист свого порушеного права із застосуванням забезпечення майбутнього позову.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 03.08.2021 18:45
- протокол 06.08.2021 12:19
Дата подачі:
03.08.2021 18:45
Вирішення:
1. Відхилити пропозицію учасника ТОВ "ІНЕЙТС" (код ЄДРПОУ: 42799488), спрощеної закупівлі щодо предмета закупівлі – капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Франка (від буд. 35 до вул. Відродження) в м. Яготин Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013, код національного класифікатора України ДК 021:2015 –45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, що не відповідає п. 5 Розділу І та п.11 Розділу ІІ «Технічних вимог до предмету закупівлі».
Відповідно до ч.1 ст.11 Закону відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа. Уповноважена особа (особи) - службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з цим Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Зокрема, згідно технічних вимог до предмету закупівлі посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками, шляхом зазначення: ПІБ – спеціаліст І категорії відділу бухгалтерського обліку та звітності апарату міської ради, уповноважена особа за організацію та проведення закупівель, оприлюднення звітів про укладені договори Яготинської міської ради Крук Лариса Миколаївна, тел. 04575-5-52-62, e-mail: buhgalter.mr@ukr.net.
Також учасник - ТОВ "ІНЕЙТС" (код ЄДРПОУ:
42799488), не надав довідку про наявність комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін із наданням підтверджуючого документу, а саме: оригінал ліцензії або нотаріально завірену копію.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.08.2021 12:22
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Номер:
e895a1ead3ab4affaa277f21ec8c690a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-000743-b.c1
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника щодо визначення переможця закупівлі
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС», учасник закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Франка (від буд. 35 до вул. Відродження) в м. Яготин Київської області ДСТУ Б.Д.1.1 – 1:2013» отримало повідомлення про результати розгляду тендерної пропозиції Замовником закупівлі в електронній системі закупівель.
За результатами розгляду пропозиція ТОВ «ІНЕЙТС», найбільш економічна вигідна серед інших пропозицій, Замовником закупівлі була відхилена як така, що невідповідає вимогам до предмета закупівлі. Причинами такого рішення у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 серпня 2021 року вказано невірне листування Учасником (подання довідок не на ім’я уповноваженої особи, а в адресу тендерного комітету Замовника) та відсутність інформації у тендерній пропозиції на вимогу Замовника.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЕЙТС» вважає підстави відхилення власної пропозиції надуманими та такими, що не відповідають дійсності, виходячи з наступного:
- По-перше, в жодному пункті своїх положень Тендерна документація Замовника закупівлі не містить вимоги адресувати листи чи довідки Замовнику закупівлі на ім’я його уповноваженої особи. Уповноважена особа згадується лише як особа для здійснення зв’язків з учасниками, на вимогу положень абз. 17 п.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», далі – «Закон». Жодний приклад довідок не містить інформації про адресата їх отримання.
Не бачимо підстав для тлумачення Довідок та листів направлених Замовнику на ім’я тендерного комітету вважати їх не дійсними;
- По-друге, твердження щодо не отримання інформації щодо наявності комплексу АВК-5 у Учасника закупівлі є надуманим. Пункт 11 Розділу ІІ вимагає надання оригіналу ліцензії або нотаріально завіреної копії. Саме оригінал ліцензії, договір купівлі-продажу продукту та акт приймання-передачі було розміщено Учасником закупівлі у власній тендерній пропозиції.
Таким чином, Учасник закупівлі, вважаючи що по документам, зазначеним вище, до нього не повинно бути питань з боку Замовника, користуючись правом наданим йому, як Учаснику закупівлі, положеннями абз.2, ст. 14 Закону,
вимагаємо:
- Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «ІНЕЙТС» умовам, визначеним в оголошенні Замовника про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
При цьому, просимо вказати в якому саме положенні тендерна документація Замовника містить вимогу адресувати Довідки та листи Учасників закупівлі саме уповноваженій особі Замовника чи інформацію про те, що дана закупівля здійснюється Замовником від імені уповноваженої особи.
Також просимо вказати чому розміщення в пропозиції Учасника закупівлі Ліцензії, договору купівлі-продажу та акту виконаних робіт на поставку комплексу АВК-5 не задовільняє Замовника закупівлі в частині отримання інформації про наявність у Учасника закупівлі в користуванні комплексу АВК-5.
У випадку неотримання відповіді на свою вимогу Учасник закупівлі змушений буде звернутись до суду на захист свого порушеного права із застосуванням забезпечення майбутнього позову.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.pdf 03.08.2021 18:40
Дата подачі:
03.08.2021 18:40
Опис причини скасування:
В зв'язку з тим що не вірно вказано заголовок вимоги , а саме - ВИМОГА СКАРГА НА НЕПРАВОМІРНЕ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ЩОДО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ЗАКУПІВЛІ, буде подано іншу вимогу
Дата скасування:
03.08.2021 18:45