-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Гістероскопічна стійка (НК 024:2019 – 36628 Гістероскоп жорсткий) ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків
Завершена
346 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 730.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 730.00 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 10:20 - 26.07.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога стосовно дискримінаційих умов
Номер:
a4365edddf944b889b32a555add1b887
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-001830-c.c1
Назва:
Вимога стосовно дискримінаційих умов
Вимога:
ФОП Надточій Олена Вікторівна є потенційним Учасником та постачальником товарів, що є предметом закупівлі у даній процедурі, саме тому нами було прийнято рішення подати свою тендерну пропозицію. Проте, при вивченні умов тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету №36 від 14 липня 2021 р., надалі – Тендерна документація, нами було виявлено дискримінаційну вимогу на позицію товару, що порушує Закон України « Про публічні закупівлі», надалі – Закон, та унеможливлює нашу участь у даній процедурі закупівлі та, відповідно, Тендерна документація потребує внесення змін в частині складання та видалення дискримінаційної умови з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, допущених Замовником у Тендерній документації.
Замовник планує до закупівлі Гістероскопічну стійку (НК 024:2019 – 36628 Гістероскоп жорсткий) ДК 021:2015 33160000-9 Устаткування для операційних блоків, яку в Україні можуть запропонувати декілька виробників та уповноважених представників, але у вказаних Медико-технічних характеристиках присутня позиція №13 (Одноразовий рукав для камери), який в Україні має тільки один виробник – Lapomed. Аналогів даної продукції в Україні немає, тому дана позиція додана виключно для усунення конкуренції з боку інших Учасників. Також усі характеристики повністю відповідають технічним документам (декларації, сертифікату, каталогу) виробника Lapomed. Здійснивши моніторинг аналогічних товарів на ринку України, можна дійди висновку, що ціна даної закупівлі значно завищена і складає близько 295 000 тисяч гривень, проте ціна закупівлі складає 346 000 тисяч гривень.
Таким чином, окремі умови Тендерної документації порушують вимоги ч.4 ст.22 Закону та принципи здійснення закупівель, визначені ст.3 Закону, а саме: недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі. Вимагаємо видалити дискримінаційну позицію або виставити її до закупівлі окремим лотом, щоб усі бажаючі Учасники змогли прийняти участь у даній закупівлі.
Також слід зазначити ще одну дискримінаційну вимогу, а саме надання наступного документу: Висновок та/або протокол визначення біоцидних властивостей зразку фарби для Стійки приладової. Оскільки даний товар подвійного призначення та не має безпосереднього контакту с тілом пацієнта, він не потребує наявність спеціальної реєстрації та документів. Тому дана вимога також є дискримінаційною, так як обмежує можливість участі потенційних Учасників.
ФОП Надточій Олена Вікторівна вимагає видалити всі дискримінаційні умови та позиції, які обмежують потенційне коло Учасників та заважають провести дану закупівлю порушуючи Закон України про Публічні Закупівлі, так як метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У разі відмові у задоволенні вимоги або ігнорування її, ФОП Надточій Олена Вікторівна буде оскаржувати дане рішення у АМКУ.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога стосовно дискримінаційних умов.pdf 14.07.2021 14:06
Дата подачі:
14.07.2021 14:06
Вирішення:
1) Стосовно вимоги щодо позиції №13 у Додатку №2 до Тендерної документації. На ринку України присутні щонайменше дві пропозиції, що відповідають нашим потребам. Зазначена позиція необхідна для забезпечення стерильного бар’єру між ендоскопічною камерою та операційним полем під час проведення ендоскопічних (у т.ч. гістероскопічних) процедур. А отже буде використовуватися саме в комплекті з обладнанням, що закуповується.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5 Наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" № 708 від 15.04.2020, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) передбачає право замовника здійснювати поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його господарських потреб.
2) Стосовно зауваження щодо ціни закупівлі, то зазначена очікувана вартість є лише індикатором максимального порогу ціни, яку Замовник планує витратити. Кінцева вартість закупівлі буде зафіксована лише після проведення аукціону.
Щодо біоцидних властивостей покриття стійки приладової, та висновку біоцидних властивостей зразку фарби для Стійки приладової, вважаємо за необхідне придбадня до операційної зали обладнання, поверхня яких буде мати антибактеріальні властивості або буде придатне до використання дезінфекційних засобів
Беручи до уваги ваше звернення будуть внесені уточнення до Тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено