-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелаж закритий)
Завершена
101 589.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 507.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 507.95 UAH
Період оскарження:
14.07.2021 09:49 - 20.07.2021 01:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо порушень переможця
Номер:
1d73a4068ed4442cb9e628cc04c553c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-07-14-001231-c.a1
Назва:
Вимога щодо порушень переможця
Вимога:
Шановний Замовнику!
Уважно вивчивши Тендерну документацію ДВНЗ «Національного медичного університету імені О.О. Богомольця» на закупівлю за кодом ДК 021-2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Стелаж закритий) та тендерну пропозицію ФОП Тунік Д.Ю., зазначаємо наступне:
Щодо порушень Переможця:
Відповідно до вимог тендерної документації Замовника ДВНЗ «Національного медичного університету імені О.О. Богомольця», згідно пункту 15. У складі своєї пропозиції учасник має надати у форматі «pdf» сканкопії наступних документів:
- Довідку в довільній формі про товар, що пропонуються Учасником з описанням та обґрунтуваннями їх відповідності технічним вимогам передбаченим п. 3 цього оголошення. Довідка має містити інформацію про кількість, точну назву запропонованого товару, його характеристики, його виробника та інші інформацію за потреби для однозначної ідентифікації запропонованого товару та переконання, що товар відповідає необхідним вимогам.
- Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на плити деревинно-стружкові з яких буде виготовлено меблі. Сертифікат повинен бути чинний на момент подачі тендерної пропозиції.
- Копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, на окрайку меблеву. Сертифікат повинен бути чинний на момент подачі тендерної пропозиції.
- Технічну документацію на весь асортимент предмету закупівлі, а саме паспорта (інструкції) на товар, де повинні міститися його зображення та креслення, детальний технічний опис із зазначенням габаритних розмірів, технічних параметрів предмету закупівлі.
- Довідку про наявність матеріально-технічної бази необхідної для виконання умов договору. Довідка має передбачати наявність власного, орендованого або іншим чином правомірно отриманого приміщення для здійснення господарської діяльності, а також інформацію про наявність транспорту або договору з перевізником про доставку запропонованого товару.
- Гарантійний лист в якому зазначається гарантійний термін (строк) на запропонований ним товар та відповідність іншим вимогам, зазначеним в даному оголошенні.
- На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасник має Довідку, складену в довільній формі, яка підтверджує наявність досвіду виконання ним не менше одного аналогічного договору. Довідка має передбачати предмет договору, його номер та дату укладення, найменування замовника за таким договором. Інформація довідки має підтверджуватись наданням у складі пропозиції Учасника відповідного договору з усіма додатками та додатковими угодами, а також первинних документів про його виконання: видаткові накладні або акти приймання-передачі товару чи інші документи, що засвідчують факт виконання аналогічного договору. Надання первинних документів може бути замінене наданням позитивного листа відгуку від покупця товару за договором наданим Учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору.
- Довідка про учасника, яка містить відомості про: реквізити (юридична та фактична адреса, телефон, факс, код ЄДРПОУ, електронна адреса, нові банківські реквізити), інформацію про керівника (посада, прізвище, ім'я, по-батькові, телефон для контактів).
- Витяг платника ПДВ (для платників ПДВ) сканований з оригіналу.
- Витяг платника єдиного податку (для платників єдиного податку) сканований з оригіналу.
- Викладена в довільній формі довідка учасника про згоду з умовами договору проект якого є додатком до цього оголошення.
- Всі документи юридичних осіб на право підписання договорів керівником (статут, протоколи, накази та ін.) та довіреність (якщо документи по цій закупівлі підписує не керівник).
- Паспорт особи, що підписала пропозицію та буде підписувати договір про закупівлю.
- Довідка про податковий код, якщо учасником є фізична особа.
- Комерційну пропозицію.
Про те, Учасник ФОП Тунік Д.Ю. надав документи не в повному обсязі та які не відповідають вимогам Замовника, а саме : надав Технічну документацію (Паспорти виробів) ні на весь асортимент предмету закупівлі, який був вказаний в кресленнях Замовника, наданих з Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. На сторінці 2. Передопераційна (оперблок), вказані дві шафи розміром 800*350*1848 з різним наповненням. Паспорт виробу наданий лише на одну шафу. А також була надана Технічна документація (Паспорт виробу) на стелаж розміром 1000*550*1848 вказаний в кресленнях на сторінці 4. Передопераційна (оперблок) який не відповідає конструкції, що вимагає Замовник , тому:
Відповідно до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів вимагаємо, пропозицію учасника ФОП Тунік Д.Ю. , відхилити, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
У разі ігнорування даної вимоги Ми будемо змушені звернутися до АМКУ для захисту своїх прав та порушених інтересів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2021 16:26
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
02.08.2021 18:50